Onko se kioskille tullu jo uusi kauppias?
Kioskinpitäjä
7
1025
Vastaukset
- Anonyymi
En tiijä. Kysy iteltään.
- Anonyymi
R-kioskista lienee kyse.
- Anonyymi
Tulloo se kiantakalusteen ex omistaja.
- Anonyymi
Harmillista että edellinen lähti. Aina hyvää palvelua ja tunsi tuotteet, erityisesti liittymät
- Anonyymi
Eihän siinä ole vuosiin ollut yrittäjää, vain työntekijöitä. Edellinen yrittäjä taisi olla se vanhempi rouva, muistaakseni musta tukka ja silmälasit. Nimeä en muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä ole vuosiin ollut yrittäjää, vain työntekijöitä. Edellinen yrittäjä taisi olla se vanhempi rouva, muistaakseni musta tukka ja silmälasit. Nimeä en muista.
Siitä vaan myyjäksi:
https://emp.jobylon.com/jobs/70572-r-kioski-myyja-myyja-kesa-ja-keiikkatyo/
- Anonyymi
R-kioski tyhmä asiakastiski kun ei ole laukulle laskutilaa .
karamellit siirtää pois ja laittaa asiallinen tila mihin laskea laukku.
ei missään muualla ole tuollaista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199770Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620