Työttömälle voimailu 3-4 kertaa viikossa on hyvää terapiaa ja työkunnon ylläpitoa, missähän salilla tällä hetkellä Jämsässä olisi edullista voimailla? Ja plussaa siitä mitä vähemmän hormonien käyttäjiä salilla käy niin ilmapiiri on silloin paljon raikkaampi.
Edullinen kuntosali?
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Saleilla on sairasta touhua joka sairastuttaa myös kävijät.
Kysäseppä isänniltä pääsiskö metsän harvennukseen/rankahommiin. On kunnon liikuntaa peilin edessä seisoskelun sijaan.- Anonyymi
Mettähommat on toki erinomaisia kunnon ja voimien kohotuksen kannalta, mutta pimeenä ei mielellään viittis hommia tehdä kun niin harva pystyy ihan oikeaa palkkaa nykyisin maksamaan.
Ja taidat nyt sekoittaa bodauksen ja voimailun keskenään, voimailussa ei pullistella peilin edessä.
- Anonyymi
Varmaan Jämsänkosken sali halvin. Ehkä työttömille oma hinta? Eikä käy mitään kehon rakennus kisailijoita.
- Anonyymi
Se on kyllä hyvä, ällötää jos joku käy salilla rakentamassa kehoaan.
- Anonyymi
Juppien pelleilyjä koko kuntosali-juttu, kun täytyy näyttää, että kattokaa, nyt mäkin bodaan! Menkää mieluummin hakkaamaan eläkeläismummoille vaikkapa klapeja ja luomaan lunta tms. Eikä maksa mitään ja voi saada vaikka "torttuakin" palkaksi... Vrt. "Simpauttaja".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547