Etninen Sinimusta

Etnisesti perussuomalaisista erottuvat eronneet persut, hyväksytäänkö Sinimusta puoluerekisteriin, pitäisikö perussuomalaisia tarkastella uudestaan sen äärioikeistolaisuuden nojalla jos Sinimustaa ei hyväksytä puoluerekisteriin.

Oikeusministeriössä arvioi, Sinimusta saattaa olla rajatapaus, äärioikeisto on aina otettavana rajatapauksena.
Sinimusta on kopio persuista, tavoitteet samat. Sinimustat kyseenalaistavat jatkuvan kasvun, globalisaation, merkille pantavaa melkein vihreä mielipide " haluaa edistää luonnon hyvinvointia " Halla-ahon mielestä ilmastokeskustelu on tyhmää.

Jos Sinimustaa ei hyväksytä puo!uerekisteriin, tulee mieleen kun Halla-aho mietti Blogi aikoina puoleen perustamista ei hän silloin olisi täyttänyt puolueen perustamisehtoja mutta lauma äärioikeistolaisia tunkeutui Timo Soinin perussuomalaisiin kuin Käki keväällä kukkumaan, käki onnistuu tavoitteissaan usein.

Päivänjatkoa, siteerattuni artikkeli oikein kirjoitettuna kokonaisuudessa ylen sivulla.

10

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä on Hakkarisen vika eikö Simo Elo juuri kirjoittanut asian vierestä?

      • Anonyymi

        Simo Elo
        ON tunnetusti PETTURI,

        liukas kuin limainen ankerias

        petti perussuomalaiset,
        jäiki lehdellä soittelemaan ja sinne jää loppuijäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simo Elo
        ON tunnetusti PETTURI,

        liukas kuin limainen ankerias

        petti perussuomalaiset,
        jäiki lehdellä soittelemaan ja sinne jää loppuijäkseen.

        Soinin kannalta ketkä oli roistoja. !


    • Anonyymi

      Omituista murehtimista.
      On Sinimustat sitten rekisteröity puolueeksi tai ei, eivät he rekisteröidyssä persu-puoleessa kuitenkaan ole.

      • Anonyymi

        Se voi olla joku Simo Elon vitsi tai vaalityöryhmä julkisuuden hankkimiseksi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      PS vaatii työhön tulevalle matulle 3000 palkkaa Suomessa kokoomus 3100 Ruotsissa palkkojen polkemisen estämiseksi
      Ruotsin kokoomus vaatii 3 100 euron vähimmäisansioita työn perässä muuttaville
      Lähde SuomenUutiset
      Perussuomalaisten esittämä 3 000 euron vähimmäisansioraja työn perässä Suomeen tuleville ihmisille on samoilla kieppeillä kuin Ruotsin kokoomuksen vaatimus.

      • Anonyymi

        PS voi vaatia, riippuu Sanna Marinista millä tuulella .


    • Anonyymi

      Senverran luin tänään siitä uudesta Sinimustasta ....että pyrkivät saamaan etnisesti puhtaan suomalainen suomi ....ja pornon kielto ....ja suojeluskunnat uudelleen toimiviksi ... se yrittää kerätä nyt 5000 kannattajaa jotta rekisteröitäisiin ....
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Varmaan Simo Elon ideoita saada huomiota


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      81
      682
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe