Ihmetellä täytyy, että valtuuston valitsema kunnan rakennustarkastaja Essi Jokinen ei tee sitä hommaa vaan rakennustarkastukset tehdään Saarijärveltä ostopalveluna. Jokisen titteli on palveluinsinööri. Että mitä semmoinen tekee? No, näyttää toimivan kunnanjohtajan hovikuvaajana https://www.facebook.com/134573693360795/photos/a.1740433599441455/1830499610434853/
Rakennustarkastus
5
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä nyt naiset yleensä miesten kanssa tekee.
- Anonyymi
Voi olla, että Essi Jokinen ei osaa tarkastaa raakennuksia.
- Anonyymi
Essi on ahkera ja aikaansaapa. Tällä hetkellä taitaa työllistää eniten tilapalvelun organisointi. Rakennustarkastusyhteistyöstä saatiin hyviä kokemuksia Toivakan kanssa ja nyt on viritelty ja sovittu yhteistyöstä Saarijärven kanssa.
- Anonyymi
Tuossa ei vastattu kysymykseen, miten VALTUUSTON valitsema rakennustarkastaja siirrettiin muihin hommiin. Ja jos hän on niin aikaansaapa, niin miksi ei hoida tarkastuksia? Ei niitä uusia rakennuksia Uuraisille kovin monta vuodessa putkahtele. Samalla logiikalla kunnanjohtaja voitaisiin vaivihkaa siirtää vaikka ...
- Anonyymi
Perin outoa todella, että ensin Toivakalle ja nyt Saarijärvelle nyt maksetaan tässä taloustilanteessa rakennustarkastajan palkka, kun kunnaassa oma rakennustarkastaja on. Sihteeri on erikseen jo teknisellä puolella. Ei vain onnistunut sillioin tehtävä Essiltä, koska aloitti kuitenkin ko. tehtävässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437