Onko kokemuksia Vehasen sahan taloista tai mökeistä? Miten toimitus pelasi?
Vehasen saha
8
6961
Vastaukset
- kato alemmas
zzzzzzzzzzzz
mulla ollut 20 vuotta vehasen tekemä mökki.mökki pestiin 1kerran tänä vuonna nyt mökki on kuin uusi.ei mitään väriäpäällä vain puun kaunis väri joka ei ole tummunut.korkea laatuinen tuote.ilmeisesti syy on siinä kun mökit uitetaan altaassa jossa on jotain sinistyksen esto ainetta.olen erittäin tyytyväinen mökkiin.saa suomesta sentään laatumökkejä vielä.olen katsonut toisten mökkejä ne on muutaman vuoden sisällä pitänyt jo maalata.se ei ole hyvä.mökki pitää olla puunvärinen silloin se on aito
- odelie
oikein hyviä saunamökkejä ja tupia sieltä löytyy, itelläni yksi pihalla.
- ky5
altaassa uiteltiin ky5:ssa 20 vuotta sitten,nykyään uittelusta saa varmaan linnatuomion
- Kyllä uitetaan
ky5 kirjoitti:
altaassa uiteltiin ky5:ssa 20 vuotta sitten,nykyään uittelusta saa varmaan linnatuomion
joka ainoa mökki uitetaan jollei niitä uiteta ne sinistyvät ja homettuvat heti.ei kaikkien paskahousujen kannata tulla selittelemään kun ei tiedä asiasta.
- haiseeko
Kyllä uitetaan kirjoitti:
joka ainoa mökki uitetaan jollei niitä uiteta ne sinistyvät ja homettuvat heti.ei kaikkien paskahousujen kannata tulla selittelemään kun ei tiedä asiasta.
paskassako se uitetaan??????
- puuseppämestari1
Vehasen sahan mökit on hyviä.Mulla on ollu jo 22vuotta hirsimökki.Se on lämmin,seinissä ei mitään lisä eristyksiä.Mökki on vielä puunvärinen ulkopuolelta,ei ole vielä tarvinnut maalata.Ihmettelen kun mökki ei ole vielä tullut harmaaksi.En voi muuta kuin sanoa että laatu tuote.Kaverini osti humppilasta laavuharjulta mökin seuraavana vuonna mökki oli kauttaaltaan homepilkkuja täynnä.Oli karsean näköinen esitys.että näin
- Ostettu on
Toimitus toimi hyvin.Siellä on hyvä ja kohtelias ja asian tunteva palvelu.Muualta ei saa niin hyvää palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223