voisiko joku kertoa hyviä hääpaikkoja lahdesta ja hollolasta.Olemme menossa ensi vuonna naimisiin ja olen alkanut jo vähän suunnitelemaan häitämme.
lahden hääpaikat
4
1244
Vastaukset
- eija1
Heinlammin Kylätalo ent. koulu on ihan kiva paikka ja siellä on hyvä keittiö, astiat ja liinat. On vaan kovin varattu. Sopii n.100h
Kilpiäisten VPK:n talolle sopii n.80h myös ihan yes.- R
Kilpiäisten vpk:lla ollut parhaimmillaan 130 h häitä, silloin alkaa oleenjo aika ahdasta. Mutta porukkaa ei tarvi heittää pihalle vielä puolenyön aikaa!!
Erittäin siisti paikka ja ystävällinen lämminhenkinenpalvelu. Suosittelen!!!
- kepa
Hollolan nuorisoseuran talo on suosittu. Katso osoite http://koti.phnet.fi/hns/hollolannuorisoseura/kukko.html
- Tuija
Lahdesta 30km Tampereelle päin on aivan ihana 1800-luvulla rakennettu Jokelan kartano. Olin häissä vieraana viime kesänä ja paikka oli todella hieno. Pienet häät onnistuu tod hyvin ja piha-alueelle saa kesällä telttoja jne jolloin pystyy pitämään jopa yli sadan hengen häät. Minä oli noin 80 hlön häissä ja mukavaa oli. Ruoka oli aivan mahtavaa, osaavat todella hommansa. Käsittääkseni hinnatkaan ei ole aivan hirveän korkeita.. Omat tuttuni ylistivät paikkaa ja ruokaa. Suosittelen!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962