voisiko joku kertoa hyviä hääpaikkoja lahdesta ja hollolasta.Olemme menossa ensi vuonna naimisiin ja olen alkanut jo vähän suunnitelemaan häitämme.
lahden hääpaikat
4
1240
Vastaukset
- eija1
Heinlammin Kylätalo ent. koulu on ihan kiva paikka ja siellä on hyvä keittiö, astiat ja liinat. On vaan kovin varattu. Sopii n.100h
Kilpiäisten VPK:n talolle sopii n.80h myös ihan yes.- R
Kilpiäisten vpk:lla ollut parhaimmillaan 130 h häitä, silloin alkaa oleenjo aika ahdasta. Mutta porukkaa ei tarvi heittää pihalle vielä puolenyön aikaa!!
Erittäin siisti paikka ja ystävällinen lämminhenkinenpalvelu. Suosittelen!!!
- kepa
Hollolan nuorisoseuran talo on suosittu. Katso osoite http://koti.phnet.fi/hns/hollolannuorisoseura/kukko.html
- Tuija
Lahdesta 30km Tampereelle päin on aivan ihana 1800-luvulla rakennettu Jokelan kartano. Olin häissä vieraana viime kesänä ja paikka oli todella hieno. Pienet häät onnistuu tod hyvin ja piha-alueelle saa kesällä telttoja jne jolloin pystyy pitämään jopa yli sadan hengen häät. Minä oli noin 80 hlön häissä ja mukavaa oli. Ruoka oli aivan mahtavaa, osaavat todella hommansa. Käsittääkseni hinnatkaan ei ole aivan hirveän korkeita.. Omat tuttuni ylistivät paikkaa ja ruokaa. Suosittelen!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1182728- 872391
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651870- 561797
- 1681749
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1231383
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3871306Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279