voisiko joku kertoa hyviä hääpaikkoja lahdesta ja hollolasta.Olemme menossa ensi vuonna naimisiin ja olen alkanut jo vähän suunnitelemaan häitämme.
lahden hääpaikat
4
1250
Vastaukset
- eija1
Heinlammin Kylätalo ent. koulu on ihan kiva paikka ja siellä on hyvä keittiö, astiat ja liinat. On vaan kovin varattu. Sopii n.100h
Kilpiäisten VPK:n talolle sopii n.80h myös ihan yes.- R
Kilpiäisten vpk:lla ollut parhaimmillaan 130 h häitä, silloin alkaa oleenjo aika ahdasta. Mutta porukkaa ei tarvi heittää pihalle vielä puolenyön aikaa!!
Erittäin siisti paikka ja ystävällinen lämminhenkinenpalvelu. Suosittelen!!!
- kepa
Hollolan nuorisoseuran talo on suosittu. Katso osoite http://koti.phnet.fi/hns/hollolannuorisoseura/kukko.html
- Tuija
Lahdesta 30km Tampereelle päin on aivan ihana 1800-luvulla rakennettu Jokelan kartano. Olin häissä vieraana viime kesänä ja paikka oli todella hieno. Pienet häät onnistuu tod hyvin ja piha-alueelle saa kesällä telttoja jne jolloin pystyy pitämään jopa yli sadan hengen häät. Minä oli noin 80 hlön häissä ja mukavaa oli. Ruoka oli aivan mahtavaa, osaavat todella hommansa. Käsittääkseni hinnatkaan ei ole aivan hirveän korkeita.. Omat tuttuni ylistivät paikkaa ja ruokaa. Suosittelen!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206