Pelkällä nettikirjoittelulla ja uhittelulla ei saa mitään aikaan. Sillä energiamäärällä, joka kuluu anonyyminä netissä uhoamiseen, saataisiin helposti tuotettua lähialueen sähköt. Jos kunnan touhut tuntuu liian ahdistavalta ja takamusta hiertää, ei mikään estä ottamasta etäisyyttä(henkisesti tai fyysisesti) ja keskittymään muihin asioihin. Turha kiihkoilu ei hyödytä ketään. Nettipalsta ei ole oikea paikka ainakaan yksityishenkilöiden asioiden levittelyyn.
Kaikkien tulisi puhaltaa yhteen hiileen yhteisön toimivuuden ja rauhan rakentamiseksi, ei horjuttaa sitä. Nuorten on järkevää olla kehittämässä kuntaa vahvemmaksi, koska he täällä jatkossa pitävät kunnan asuttuna ja vastaavat palveluiden toimivuudesta. Tulevaisuus on kiinni nuorista, joten heitä ei saa ajaa pois kohti kaupunkeja.
Suurin onni on rauha
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Katkeran pikkumiehen hyvä huudella kun ei ole mitään menetettävää.
- Anonyymi
Sivistyslautakunta ei halua keskustella asioista.
Miksiköhän? Pyysin päästä esittämään asian kuten laki antaa tehdä, sivistyslautakunta kieltäytyi keskustelemasta.
Miten näihin koululainen voi ottaa etäisyyttä? Kolme vakavinta huomautusta lautakunnalle samasta asiasta ei ole vahinko.- Anonyymi
Totta.
Ei auta paeta, jos nimi sivistyslautakunnan pöytäkirjassa rikoksen kohdalla. Muutama nimi oli tosin väärennetty Kanervion aikaan, eli myös syyttömien nimiä voi olla pöytäkirjoissa.
Kyse ei ole lautakunnissa yksityishenkilöstä. Yhteiskunnan pitää itse vakavista huomautuksista rikoksista saaneet henkilöt poistaa luottmushenkilöistä. Keskustavallan aikaan se ei onnistu, koska keskusta tukee tällaista toimintaa.
Joka rikoksiin ryhtyy, se seuraukset kestäköön.
Kannattaa lautakunnan jäsenten kantaa vastuu teoistaan eikä piiloutua! Miksiköhän asioista eivät suostu keskustelemaan?
Kuntalaiset ovat joutuneet maksamaan näiden teot omasta rahapussistaan.
Nimet ovat julkisia!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569