Miksei Samsung tarjoa pienempiä puhelinmalleja?

Anonyymi

Vuoden 2017 A5 oli just sopiva 5.1' mutta nyt kaikki mallit joita tulee paljon yli 6' malleja...

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on Nokian C2-01, jonka näyttö taitaa olla parin tuuman korkuinen. Oikein hyvä. Mahtuu vyöllä olevaan koteloon kätevästi, niin ei tarvitse taskuja.

      • Anonyymi

        Sama homma fyysisissä qwerty näppäimistössä. Niitä ei tule puhelimiin koska ihmiset eivät sellaisia ostaisi koska kosketusnäyttö on todettu helpommaksi ja paremmaksi.


      • Anonyymi

        Mulla C2-05. Ei haittaa vyökotelon puute. Menee nimittäin taskuun niin huomaamattomasti että joutuu oikein etsimään. Muuten hyvä mutta uuden akun jouduin ostamaan. Vanha ei kestänyt enää kuin 1,5 viikkoa niin alkoi ottamaan päähän. Nyt menee taas 2 viikkoa reilut.


    • Anonyymi

      Koska ihmiset ei niitä osta. Nykyajan trendi ei ole pienuus vaan suuruus ohuus.

    • Anonyymi

      Huhuissa sonyn pienimpi malli,pitääpä googlettaa..

    • Anonyymi

      Tarjoaahan Samsung yhä edelleen mm. näitä muutamaa vähän pienempinäyttöistäkin kapulaa kuten a20e, a40, a41, s10e ja s10.

      • Anonyymi

        noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...

        Kyllä näitä vaan edelleen löytyy pienten puhelinten listoilta :)

        https://www.tomsguide.com/best-picks/best-small-phones

        https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/best/best-small-phone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä vaan edelleen löytyy pienten puhelinten listoilta :)

        https://www.tomsguide.com/best-picks/best-small-phones

        https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/best/best-small-phone

        ...ja vielä lisää listoja

        https://uk.pcmag.com/mobile-phones/130439/the-best-small-phones-for-2021

        https://www.t3.com/features/best-compact-phones

        ...ja edelleen vaan näillä tämänkin vuoden listoilla roikkuu myös a41 ja s10e - eli eivät ole mitenkään erityisen "vanhoja" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...

        Mutta eivät liian vanhoja ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eivät liian vanhoja ja...

        ...kokokin on monille ihan passeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...kokokin on monille ihan passeli.

        joo mutta päivitystuki jää lyhyemmäksi koska olleet myynnissä jo pitempään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mutta päivitystuki jää lyhyemmäksi koska olleet myynnissä jo pitempään

        Ei jää merkittävästi koska sen verran uusia malleja vielä.


      • Anonyymi

    • Oletko verrannut puhelinten kokoja eikä vain näyttöjä? Nykyinen 6 tuumainen ei välttämättä ole juuri isompi kuin vuoden 2017 5.1 tuumainen.

      • Anonyymi

        no esim. A50 ja A5 on selvä kokoero. .


    • Anonyymi

      Uusi Sony Xperia Compact on tulossa OnLeaksin tietojen mukaan Sony toimittaa pienikokoisen älypuhelimen, ja se voi hyvinkin olla premium Compact -sarjan jäsen. Eri lähde Japanista sanoo kuitenkin, että se ei välttämättä ole lippulaiva, vaan pikemminkin lähtötason laite, jota käyttää Snapdragon 480 -piirisarja.


      https://www.gsmarena.com/new_sony_xperia_compact_is_on_its_way_first_renders_leak-news-47376.php

      Tällä puhelimella sanotaan olevan 5,5 tuuman näyttö.

      Hyvä ehdokas

    • Anonyymi

      Asukselta tulossa kompakti puhelin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe