Vuoden 2017 A5 oli just sopiva 5.1' mutta nyt kaikki mallit joita tulee paljon yli 6' malleja...
Miksei Samsung tarjoa pienempiä puhelinmalleja?
19
96
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on Nokian C2-01, jonka näyttö taitaa olla parin tuuman korkuinen. Oikein hyvä. Mahtuu vyöllä olevaan koteloon kätevästi, niin ei tarvitse taskuja.
- Anonyymi
Sama homma fyysisissä qwerty näppäimistössä. Niitä ei tule puhelimiin koska ihmiset eivät sellaisia ostaisi koska kosketusnäyttö on todettu helpommaksi ja paremmaksi.
- Anonyymi
Mulla C2-05. Ei haittaa vyökotelon puute. Menee nimittäin taskuun niin huomaamattomasti että joutuu oikein etsimään. Muuten hyvä mutta uuden akun jouduin ostamaan. Vanha ei kestänyt enää kuin 1,5 viikkoa niin alkoi ottamaan päähän. Nyt menee taas 2 viikkoa reilut.
- Anonyymi
Koska ihmiset ei niitä osta. Nykyajan trendi ei ole pienuus vaan suuruus ohuus.
- Anonyymi
Huhuissa sonyn pienimpi malli,pitääpä googlettaa..
- Anonyymi
Tarjoaahan Samsung yhä edelleen mm. näitä muutamaa vähän pienempinäyttöistäkin kapulaa kuten a20e, a40, a41, s10e ja s10.
- Anonyymi
noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...
Kyllä näitä vaan edelleen löytyy pienten puhelinten listoilta :)
https://www.tomsguide.com/best-picks/best-small-phones
https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/best/best-small-phone - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä vaan edelleen löytyy pienten puhelinten listoilta :)
https://www.tomsguide.com/best-picks/best-small-phones
https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/best/best-small-phone...ja vielä lisää listoja
https://uk.pcmag.com/mobile-phones/130439/the-best-small-phones-for-2021
https://www.t3.com/features/best-compact-phones
...ja edelleen vaan näillä tämänkin vuoden listoilla roikkuu myös a41 ja s10e - eli eivät ole mitenkään erityisen "vanhoja" :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noista ainakin s10e ja A40 ja A41 alkavat olla vanhoja...ja esim. A41 6.1' eli ei mikään pieni...
Mutta eivät liian vanhoja ja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eivät liian vanhoja ja...
...kokokin on monille ihan passeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kokokin on monille ihan passeli.
joo mutta päivitystuki jää lyhyemmäksi koska olleet myynnissä jo pitempään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo mutta päivitystuki jää lyhyemmäksi koska olleet myynnissä jo pitempään
Ei jää merkittävästi koska sen verran uusia malleja vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä vaan edelleen löytyy pienten puhelinten listoilta :)
https://www.tomsguide.com/best-picks/best-small-phones
https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/best/best-small-phoneNuo ei vain ole pieniä. Nuo on järkyttävän suuria. Puhelimen tulee olla maksimissaan 120mm korkea, mieluiten noin 100mm korkea.
Oletko verrannut puhelinten kokoja eikä vain näyttöjä? Nykyinen 6 tuumainen ei välttämättä ole juuri isompi kuin vuoden 2017 5.1 tuumainen.
- Anonyymi
no esim. A50 ja A5 on selvä kokoero. .
- Anonyymi
Uusi Sony Xperia Compact on tulossa OnLeaksin tietojen mukaan Sony toimittaa pienikokoisen älypuhelimen, ja se voi hyvinkin olla premium Compact -sarjan jäsen. Eri lähde Japanista sanoo kuitenkin, että se ei välttämättä ole lippulaiva, vaan pikemminkin lähtötason laite, jota käyttää Snapdragon 480 -piirisarja.
https://www.gsmarena.com/new_sony_xperia_compact_is_on_its_way_first_renders_leak-news-47376.php
Tällä puhelimella sanotaan olevan 5,5 tuuman näyttö.
Hyvä ehdokas - Anonyymi
Asukselta tulossa kompakti puhelin.
- Anonyymi
Asukselta tulossa pienikokoisempi älypuhelin, joka saattaa tarjota huippuluokan tekniikkaa
https://mobiili.fi/2021/02/07/raportti-asukselta-tulossa-pienikokoisempi-alypuhelin-joka-saattaa-tarjota-huippuluokan-tekniikkaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473