vapaaehtoistyö!!

kiinnostunut....

onko kukaan ollut vapaaehtoistyössä argentiinassa allíanssin kautta? kokemuksia??
Kiitos!!!

6

2869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abi18

      Ite oon syksyllä lähössä sinne Vive Argentina tsydeemiin kadeksi kuukaudeksi..

      • minuakin

        Itseäni kiinnostaisi myös kovasti lähteä Allianssin kautta Argentiinaan, mikäli en saa opiskelupaikkaa tänä vuonna. Osaatteko espanjaa hyvinkin? Ainoa epäilys mulla on oikeastaan kielitaito.. Olen käynyt kyllä osan lukiokursseista, mutta suht alkeissa on kielitaito. Arveluttaa että onko sitten hurja kulttuurishokki jos ei kieltäkään osaa kunnolla. Tietysti mun kohdalla se olis sitten se kolme kuukautta, kun tarvis kieltä varmaan opiskella enemmän. Mutta Etelä-Amerikka kiinnostaa kovasti ja Argentiina varsinkin!


      • kiinnostunut...
        minuakin kirjoitti:

        Itseäni kiinnostaisi myös kovasti lähteä Allianssin kautta Argentiinaan, mikäli en saa opiskelupaikkaa tänä vuonna. Osaatteko espanjaa hyvinkin? Ainoa epäilys mulla on oikeastaan kielitaito.. Olen käynyt kyllä osan lukiokursseista, mutta suht alkeissa on kielitaito. Arveluttaa että onko sitten hurja kulttuurishokki jos ei kieltäkään osaa kunnolla. Tietysti mun kohdalla se olis sitten se kolme kuukautta, kun tarvis kieltä varmaan opiskella enemmän. Mutta Etelä-Amerikka kiinnostaa kovasti ja Argentiina varsinkin!

        joo, mie en puhu espajaa juuri lainkaan, mut aattelin kuitenki lähteä jos ei sitä opiskelupaikkaa irtoa. muaki kiinnostaa tuo argentiina aikas paljon :D ooks koska aatellu lähteä, jos lähet?


      • Edellinen
        kiinnostunut... kirjoitti:

        joo, mie en puhu espajaa juuri lainkaan, mut aattelin kuitenki lähteä jos ei sitä opiskelupaikkaa irtoa. muaki kiinnostaa tuo argentiina aikas paljon :D ooks koska aatellu lähteä, jos lähet?

        Mihin oot hakenu opiskelemaan? Ite ajattelin Argentiinaan lähtöä mahdollisesti syksystä, kunhan tulokset tulee niin sitten paperit menemään. Siinähän oli parin kuukauden hakuaikakin, eli koska sitä nyt käytännössä sitten pääsee lähtemään jos esim heinäkuun lopussa lähettää hakemuksen. Varmaan menee sitten syys/lokakuulle jos tuo 2 kk hakuaika pitää paikkansa.

        Sain itse asiassa kyllä jo opiskelupaikan "varavaihtoehdostani", mutta en tiedä menenkö sinne. Siinä mielessä siis Argentiina on vielä auki. :) Mutta kiinnostusta on kovasti. Ootko tän kevään yo?


      • Anonyymi

        Vapaaehtois työ on nykyisin pääasiassa mamujen hyysäämistä siks lopetin. Riitti ahneus. Mamu on valmis ottamaan mutta mitään ei anna.


    • 1986

      Olen kanssa lähdössä Allianssin kautta Argentiinaan 2kk 10.10..Kiva kuulla, että on muitakin suomalaisia lähdössä messiin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe