onko kukaan ollut vapaaehtoistyössä argentiinassa allíanssin kautta? kokemuksia??
Kiitos!!!
vapaaehtoistyö!!
6
2869
Vastaukset
- Abi18
Ite oon syksyllä lähössä sinne Vive Argentina tsydeemiin kadeksi kuukaudeksi..
- minuakin
Itseäni kiinnostaisi myös kovasti lähteä Allianssin kautta Argentiinaan, mikäli en saa opiskelupaikkaa tänä vuonna. Osaatteko espanjaa hyvinkin? Ainoa epäilys mulla on oikeastaan kielitaito.. Olen käynyt kyllä osan lukiokursseista, mutta suht alkeissa on kielitaito. Arveluttaa että onko sitten hurja kulttuurishokki jos ei kieltäkään osaa kunnolla. Tietysti mun kohdalla se olis sitten se kolme kuukautta, kun tarvis kieltä varmaan opiskella enemmän. Mutta Etelä-Amerikka kiinnostaa kovasti ja Argentiina varsinkin!
- kiinnostunut...
minuakin kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi myös kovasti lähteä Allianssin kautta Argentiinaan, mikäli en saa opiskelupaikkaa tänä vuonna. Osaatteko espanjaa hyvinkin? Ainoa epäilys mulla on oikeastaan kielitaito.. Olen käynyt kyllä osan lukiokursseista, mutta suht alkeissa on kielitaito. Arveluttaa että onko sitten hurja kulttuurishokki jos ei kieltäkään osaa kunnolla. Tietysti mun kohdalla se olis sitten se kolme kuukautta, kun tarvis kieltä varmaan opiskella enemmän. Mutta Etelä-Amerikka kiinnostaa kovasti ja Argentiina varsinkin!
joo, mie en puhu espajaa juuri lainkaan, mut aattelin kuitenki lähteä jos ei sitä opiskelupaikkaa irtoa. muaki kiinnostaa tuo argentiina aikas paljon :D ooks koska aatellu lähteä, jos lähet?
- Edellinen
kiinnostunut... kirjoitti:
joo, mie en puhu espajaa juuri lainkaan, mut aattelin kuitenki lähteä jos ei sitä opiskelupaikkaa irtoa. muaki kiinnostaa tuo argentiina aikas paljon :D ooks koska aatellu lähteä, jos lähet?
Mihin oot hakenu opiskelemaan? Ite ajattelin Argentiinaan lähtöä mahdollisesti syksystä, kunhan tulokset tulee niin sitten paperit menemään. Siinähän oli parin kuukauden hakuaikakin, eli koska sitä nyt käytännössä sitten pääsee lähtemään jos esim heinäkuun lopussa lähettää hakemuksen. Varmaan menee sitten syys/lokakuulle jos tuo 2 kk hakuaika pitää paikkansa.
Sain itse asiassa kyllä jo opiskelupaikan "varavaihtoehdostani", mutta en tiedä menenkö sinne. Siinä mielessä siis Argentiina on vielä auki. :) Mutta kiinnostusta on kovasti. Ootko tän kevään yo? - Anonyymi
Vapaaehtois työ on nykyisin pääasiassa mamujen hyysäämistä siks lopetin. Riitti ahneus. Mamu on valmis ottamaan mutta mitään ei anna.
- 1986
Olen kanssa lähdössä Allianssin kautta Argentiinaan 2kk 10.10..Kiva kuulla, että on muitakin suomalaisia lähdössä messiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546