Kuten varmasti tiedätte, Whatsappissa pitää hyväksyä uudet käyttöehdot 8.2 mennessä tai muuten sitä ei voi enää käyttää. Itse ensin harkitsin vakavasti koko sovelluksen käytön lopettamista ja siis näiden ehtojen hyväksymättä jättämistä, koska minusta on inhottavaa, miten paljon meistä nykyään kerätään. Sittemmin on käynyt ilmi, että minun on sosiaalisista syistä pikku pakko jatkaa Whatsappin käyttöä. On nimittäin niin, että Whatsapp on ainoa viestintäväline, jota minun ystävät suostuvat käyttämään. Näin ollen olen päättänyt niellä periaatteeni ja jatkaa kyseisen sovelluksen käyttämistä.
Nyt on kuitenkin niin, että sen jälkeen, kun päätin sittenkin jatkaa kyseisen sovelluksen käyttöä, WhatsApp ei ole enää kysynyt minulta uusien käyttöehtojen hyväksymistä. Viimeksi, kun niitä kysyttiin, en mielestäni vielä hyväksynyt, vaan pyyhkäisin koko kyselyn vaan pois, koska en ollut vielä päättänyt lopullisesti asiaa.
Mitenkäs minä nyt tämän ratkaisen? Miten saan WhatssAppin taas kysymään hyväksyntää käyttöehdoille minulta? Osaako joku neuvoa?
WhatsApp on lakannut kysymästä minulta uusien käyttöehtojen hyväksymistä
11
4427
Vastaukset
- Anonyymi
Se kysyy niitä ennenpitkään..
Luin jostakin että WhatsApp muutti päätöstään ja uusia käyttöehtoja ei tarvitsekaan hyväksyä vielä. Tuli liikaa negatiivista palautetta.
- Anonyymi
Minulle ei edes ole koskaan tullut mitään hyväksymisilmoitusta. Joidenkin tietojen mukaan deadlinea on siirretty ja hyväksyntä tulee tehdä 15. toukokuuta mennessä.
- Anonyymi
Mites nyt, kun uus aika raja lähestyy ja mainostettu että joo uudet ehdot tulee näkyviin ja saa rauhassa lukea ja hyväksyä ne, noo eipä oo näkynyt? Onko muilla?
- Anonyymi
Ei tälläisilla netissä kysellyilla käyttöehdoilla ole mitään kansainvälistä juridista pohjaa. Ehkä ovat tajunneet asian itsekin ja lakanneet kyselemästä. Yleensä en vastaa tai lue tuollaisia itse ollenkaan eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Kyllä niillä on..
- Anonyymi
Minä sain sen sillä tavalla että menin play kauppaan, valitsin sieltä whatsapp ja päivitä ja avaa. Sen jälkeen tuli ne uudet ehdot ja ne pysty hyväksymään siitä. Samsung puhelin
- Anonyymi
Mulla ei ole Play-kaupassa päivitä-vaihtoehtoa, vain avaa... ja siitä ei tapahdu mitään.
Mikähän auttaisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole Play-kaupassa päivitä-vaihtoehtoa, vain avaa... ja siitä ei tapahdu mitään.
Mikähän auttaisi?Mulla on sama ongelma. Viestejä ei enää pysty lähettämään, eikä käyttöehtoja hyväksymään mistään. Onko joku osannut ratkaista ongelman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sama ongelma. Viestejä ei enää pysty lähettämään, eikä käyttöehtoja hyväksymään mistään. Onko joku osannut ratkaista ongelman?
Pitää odotella
- Anonyymi
Eipä ole tullut itsellenikään. Pelkään että olisin ne vahingossa hyväksynyt - toivottavasti en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4563875Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461450- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57864
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58856Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.67780