WhatsApp on lakannut kysymästä minulta uusien käyttöehtojen hyväksymistä

Anonyymi

Kuten varmasti tiedätte, Whatsappissa pitää hyväksyä uudet käyttöehdot 8.2 mennessä tai muuten sitä ei voi enää käyttää. Itse ensin harkitsin vakavasti koko sovelluksen käytön lopettamista ja siis näiden ehtojen hyväksymättä jättämistä, koska minusta on inhottavaa, miten paljon meistä nykyään kerätään. Sittemmin on käynyt ilmi, että minun on sosiaalisista syistä pikku pakko jatkaa Whatsappin käyttöä. On nimittäin niin, että Whatsapp on ainoa viestintäväline, jota minun ystävät suostuvat käyttämään. Näin ollen olen päättänyt niellä periaatteeni ja jatkaa kyseisen sovelluksen käyttämistä.

Nyt on kuitenkin niin, että sen jälkeen, kun päätin sittenkin jatkaa kyseisen sovelluksen käyttöä, WhatsApp ei ole enää kysynyt minulta uusien käyttöehtojen hyväksymistä. Viimeksi, kun niitä kysyttiin, en mielestäni vielä hyväksynyt, vaan pyyhkäisin koko kyselyn vaan pois, koska en ollut vielä päättänyt lopullisesti asiaa.
Mitenkäs minä nyt tämän ratkaisen? Miten saan WhatssAppin taas kysymään hyväksyntää käyttöehdoille minulta? Osaako joku neuvoa?

11

4232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kysyy niitä ennenpitkään..

    • Luin jostakin että WhatsApp muutti päätöstään ja uusia käyttöehtoja ei tarvitsekaan hyväksyä vielä. Tuli liikaa negatiivista palautetta.

    • Anonyymi

      Minulle ei edes ole koskaan tullut mitään hyväksymisilmoitusta. Joidenkin tietojen mukaan deadlinea on siirretty ja hyväksyntä tulee tehdä 15. toukokuuta mennessä.

    • Anonyymi

      Mites nyt, kun uus aika raja lähestyy ja mainostettu että joo uudet ehdot tulee näkyviin ja saa rauhassa lukea ja hyväksyä ne, noo eipä oo näkynyt? Onko muilla?

    • Anonyymi

      Ei tälläisilla netissä kysellyilla käyttöehdoilla ole mitään kansainvälistä juridista pohjaa. Ehkä ovat tajunneet asian itsekin ja lakanneet kyselemästä. Yleensä en vastaa tai lue tuollaisia itse ollenkaan eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta.

      • Anonyymi

        Kyllä niillä on..


    • Anonyymi

      Minä sain sen sillä tavalla että menin play kauppaan, valitsin sieltä whatsapp ja päivitä ja avaa. Sen jälkeen tuli ne uudet ehdot ja ne pysty hyväksymään siitä. Samsung puhelin

      • Anonyymi

        Mulla ei ole Play-kaupassa päivitä-vaihtoehtoa, vain avaa... ja siitä ei tapahdu mitään.
        Mikähän auttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole Play-kaupassa päivitä-vaihtoehtoa, vain avaa... ja siitä ei tapahdu mitään.
        Mikähän auttaisi?

        Mulla on sama ongelma. Viestejä ei enää pysty lähettämään, eikä käyttöehtoja hyväksymään mistään. Onko joku osannut ratkaista ongelman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma. Viestejä ei enää pysty lähettämään, eikä käyttöehtoja hyväksymään mistään. Onko joku osannut ratkaista ongelman?

        Pitää odotella


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut itsellenikään. Pelkään että olisin ne vahingossa hyväksynyt - toivottavasti en?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe