Tällee ei aitona

Anonyymi

Lesbona 😂😂😂, myöhäisheränneinen ☺. Enpä ole koskaan rasistisempaa porukkaa tavannut kuin te "aidot" lesbot olette 😂😂😂😂😂😂😂😂

29

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä sit prideissä huudatte, ku ei teitä hyväksytä 😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Olettekohan itse ihan varmoja omasta seksuaalisuudestanne, jos sitä pitää toitottaa ?☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettekohan itse ihan varmoja omasta seksuaalisuudestanne, jos sitä pitää toitottaa ?☺

        Mut asioitanne ☺


    • Anonyymi

      Mä en aio toitottaa mitään, mitä ei tarvitse. Vain rakkaani kainaloon kaipaan ❤

      • Anonyymi

        Toivottavasti 😢, on vaan niin paljon sairaita välissämme 😢. Mut ❤ rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti 😢, on vaan niin paljon sairaita välissämme 😢. Mut ❤ rakas

        Mitä sairaita? En ole sairas, kipeä vain rakkaudesta sinuun..


    • Anonyymi

      Tuota paheksuntaa en ole missään muualla kuullut, kuin tällä palstalla ja todellisessa elämässä ainakin minut hyvin otettu vastaan. Ei kannata uskoo kaikkee, mitä täällä kirjoitellaan

      • Anonyymi

        Jos kemiat kohtaa kahden ihmisen välillä, niin ei ole väliä onko aito vai myöhään herännyt❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kemiat kohtaa kahden ihmisen välillä, niin ei ole väliä onko aito vai myöhään herännyt❤️

        En tiedä, mistä tuo on peräisin, mutta en ole ennen kuin täältä palstalta ehkä puoli vuotta sitten lukenut koko myöhäistermistä. Sentään parikymmentä vuotta tuntenut lesbokansaa erilaisilla taustoilla. Pidän turhana tuollaista luokittelua ja se kuulostaa siltä kuin tämä myöhäishenkilö jotenkin haluaisi roikkua menneisyydessä. Asiat nyt vaan menee eri tahtiin eri ihmisillä.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        En tiedä, mistä tuo on peräisin, mutta en ole ennen kuin täältä palstalta ehkä puoli vuotta sitten lukenut koko myöhäistermistä. Sentään parikymmentä vuotta tuntenut lesbokansaa erilaisilla taustoilla. Pidän turhana tuollaista luokittelua ja se kuulostaa siltä kuin tämä myöhäishenkilö jotenkin haluaisi roikkua menneisyydessä. Asiat nyt vaan menee eri tahtiin eri ihmisillä.

        Hei, tää on taas tän spämmääjän aloitus..
        Vastauksesi on kyllä asiallinen 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, tää on taas tän spämmääjän aloitus..
        Vastauksesi on kyllä asiallinen 👍

        No kun ei täällä ole muita kuin spämmäjien aloituksia 😄 osa tosin esiintyy rekistäröidyllä nimimerkillä 🤭


    • Anonyymi

      "Myöhäänherännyt lesbo" = biseksuaali. Ei ole sen vaikeampaa.

      • Anonyymi

        No, tämä ei pidä paikkaansa. Täällä nostettiin jossain vaiheessa ketju, jossa hyvin selitettiin bi-seksuaalisuuden ja homoseksuaalisuuden ero. Itse mh lesbona tiedän, kuinka minulle on vastenmielistä seksi miehen kanssa, ja on aina ollut.. En vain ymmärtänyt sitä, sillä pidin itseäni heterona. Nyt kun rakastuin naiseen, ja toivon kosketusta, muistan vastenmielisyyden tunteeni seksissä miehen kanssa. Siihen ei ole enää paluuta.


      • Anonyymi

        Eipä ole todellakaan. Itse myöhään herännyt ja rakastunut tulisesti naiseen, eikä miehiin ole enää paluuta😍. Tämä nainen on aito lesbo ja rakastui minuun.
        Meitä myöhään heränneitä on jo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole todellakaan. Itse myöhään herännyt ja rakastunut tulisesti naiseen, eikä miehiin ole enää paluuta😍. Tämä nainen on aito lesbo ja rakastui minuun.
        Meitä myöhään heränneitä on jo paljon.

        Ja sillä ei ole mitään merkitystä mitä jotkut anonyymipalstan rasistit "aidot" lesbot on mieltä. Harmi vaan jos joku tulee tänne uutena keskustelemaan kanssasisarten kanssa ja ajateelee olevansa jotenkin viallinen kun ei ole vauvasta asti ollut lesbo avoimesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tämä ei pidä paikkaansa. Täällä nostettiin jossain vaiheessa ketju, jossa hyvin selitettiin bi-seksuaalisuuden ja homoseksuaalisuuden ero. Itse mh lesbona tiedän, kuinka minulle on vastenmielistä seksi miehen kanssa, ja on aina ollut.. En vain ymmärtänyt sitä, sillä pidin itseäni heterona. Nyt kun rakastuin naiseen, ja toivon kosketusta, muistan vastenmielisyyden tunteeni seksissä miehen kanssa. Siihen ei ole enää paluuta.

        Olet siis sinkku, toiveesi toteutukoon armas.
        Täältä ei kannata etsiä, ovat epätoivoisia sinkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sinkku, toiveesi toteutukoon armas.
        Täältä ei kannata etsiä, ovat epätoivoisia sinkkuja.

        Niin, saatanpa kuulua pian tuohonkin kategoriaan.. Toiveeni on toki päästä hänen luokseen💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tämä ei pidä paikkaansa. Täällä nostettiin jossain vaiheessa ketju, jossa hyvin selitettiin bi-seksuaalisuuden ja homoseksuaalisuuden ero. Itse mh lesbona tiedän, kuinka minulle on vastenmielistä seksi miehen kanssa, ja on aina ollut.. En vain ymmärtänyt sitä, sillä pidin itseäni heterona. Nyt kun rakastuin naiseen, ja toivon kosketusta, muistan vastenmielisyyden tunteeni seksissä miehen kanssa. Siihen ei ole enää paluuta.

        Tämä on varmaan hyvin yleistä. Itsekin vielä aikoinaan pitkälle päälle parikymppisenä pidin seksiä miesten kanssa vastenmielisenä. Luulin että se on normaalia ja kuuluu jotenkin asiaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmaan hyvin yleistä. Itsekin vielä aikoinaan pitkälle päälle parikymppisenä pidin seksiä miesten kanssa vastenmielisenä. Luulin että se on normaalia ja kuuluu jotenkin asiaan...

        No, mitäs sitten tapahtui?


    • Anonyymi

      Älä välitä.
      Koska kelpasit miehelle, et ole epämiellyttävän näköinen.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ja myöhäisheränneet ihan parhaita😍❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ja myöhäisheränneet ihan parhaita😍❤️

        Varhaislesbojen on pakko valita juoppo retki, olla vanhapiika tai pariutua toisen huh hyh naisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varhaislesbojen on pakko valita juoppo retki, olla vanhapiika tai pariutua toisen huh hyh naisen kanssa.

        Mie voin ottaa tuon juopporetken jos joku lähtee mukkaan ja tuo juomat kans 🍺🍷😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie voin ottaa tuon juopporetken jos joku lähtee mukkaan ja tuo juomat kans 🍺🍷😄

        Juopporetkun 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juopporetkun 😮

        Retkuja en kaipaa. Ite en syle lassiin mutten maahan tai seinillekään.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Retkuja en kaipaa. Ite en syle lassiin mutten maahan tai seinillekään.

        Jaaha, A.I. lakas 😄 Ei oo tapana paljon yrjöilläkään pönttöihin tai muuallekaanja alkoholin vuoks en ees muista millon oisin viimeks ykänny. Nuorempana sitä kyllä tuli muutaman kerran Kankkusen kans tehtyä 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaaha, A.I. lakas 😄 Ei oo tapana paljon yrjöilläkään pönttöihin tai muuallekaanja alkoholin vuoks en ees muista millon oisin viimeks ykänny. Nuorempana sitä kyllä tuli muutaman kerran Kankkusen kans tehtyä 😅

        Sama meininki minullakin, eikä kyse ole siitä, että olisi muisti mennyt illan aikana 😄 ei kuulu Kankkuset enää tapoihin onneksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama meininki minullakin, eikä kyse ole siitä, että olisi muisti mennyt illan aikana 😄 ei kuulu Kankkuset enää tapoihin onneksi.

        Jos täällä alkais uskomaan kaikkia palstatotuuksia niin juoksisin naisia karkuun ja lujaa😂😂


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Jos täällä alkais uskomaan kaikkia palstatotuuksia niin juoksisin naisia karkuun ja lujaa😂😂

        Hyvin sanottu 😊 ja miltähän tuntuu lukea tällaisia, jos ei ole mitään kokemusta lesboista..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe