Kolesteatooma

Anonyymi

Hei, toissapäivänä tehty kolesteatooma leikkaus, jota puoli vuotta pelkäsin ja päivittäin olin ahistunut. Toinen lääkäri määräsi lähetteen kuulotutkimukseen, pään tt kuvaukseen ja lähetteen leikkausjonoon. Menin siis yksityiselle vain puhdistamaan korvaani, joka oli omituisen lukossa ja välillä vuoti epämääräistä nestettä. Lääkäri totesi heti ensi katsomalla, että korvassa on kolesteatooma. Leikkaava lääkäri olisi pitäny aikalisän eikä olisi halunnut vielä leikata korvaa, sillä kasvain oli pienehkö ja kuulonalema oli 25db. Korvani avattua lääkäri huomasi kahden kuuloluun syöpyneen kokonaan korvasta pois ja laittoi näiden tilalle jonkin proteesin? Heräämössä kävi moikkaamassa ja kertoi operaatiosta. Toivoi että proteesi pysyy paikallaan ja että ei tarvi uudestaan operoida vuoden sisällä?!?! Leikkauskammoiselle todella ahdistavaa... Toipuminen leikkauksesta mennyt hyvin. Pientä särkyä korvan takana? Leikkaus piti tehdä korvakäytävän kautta, mutta en tiedä ovatko päätyneet avaamaan takaanta. En tajunnut edes kysyä. Voikohan kipu johtua vain siitä jos korvan takaa on otettu rustoa🤔 Toisessa korvassa näkyy myös minimaalinen kolesteatooma alku, jolle ei ainakaan toistaiseksi mitään tehdä. Toivonkin suuresti, että korvaoperaatiot olisi tässä... Jälkitarkastukseen meno pelottaa, jos täytteiden poisto sattuu ja seuraava kuulotutkimus tuottaa ahdistuksen tunteita

0

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6664
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3432
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        26
        2750
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2428
      5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        1953
      6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        357
        1832
      7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        25
        1670
      8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        32
        1518
      9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        49
        1492
      10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
        Ikävä
        11
        1472
      Aihe