Hei, toissapäivänä tehty kolesteatooma leikkaus, jota puoli vuotta pelkäsin ja päivittäin olin ahistunut. Toinen lääkäri määräsi lähetteen kuulotutkimukseen, pään tt kuvaukseen ja lähetteen leikkausjonoon. Menin siis yksityiselle vain puhdistamaan korvaani, joka oli omituisen lukossa ja välillä vuoti epämääräistä nestettä. Lääkäri totesi heti ensi katsomalla, että korvassa on kolesteatooma. Leikkaava lääkäri olisi pitäny aikalisän eikä olisi halunnut vielä leikata korvaa, sillä kasvain oli pienehkö ja kuulonalema oli 25db. Korvani avattua lääkäri huomasi kahden kuuloluun syöpyneen kokonaan korvasta pois ja laittoi näiden tilalle jonkin proteesin? Heräämössä kävi moikkaamassa ja kertoi operaatiosta. Toivoi että proteesi pysyy paikallaan ja että ei tarvi uudestaan operoida vuoden sisällä?!?! Leikkauskammoiselle todella ahdistavaa... Toipuminen leikkauksesta mennyt hyvin. Pientä särkyä korvan takana? Leikkaus piti tehdä korvakäytävän kautta, mutta en tiedä ovatko päätyneet avaamaan takaanta. En tajunnut edes kysyä. Voikohan kipu johtua vain siitä jos korvan takaa on otettu rustoa🤔 Toisessa korvassa näkyy myös minimaalinen kolesteatooma alku, jolle ei ainakaan toistaiseksi mitään tehdä. Toivonkin suuresti, että korvaoperaatiot olisi tässä... Jälkitarkastukseen meno pelottaa, jos täytteiden poisto sattuu ja seuraava kuulotutkimus tuottaa ahdistuksen tunteita
Kolesteatooma
Anonyymi
0
396
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472