Kukahan täällä tönkii kymmenisenkin vuotta vanhoja aloituksia esille, ketä kiinnostaa esim. jonkun kiinteistön vuosia sitten nostamaton surulippu jne...
Taikka mistä saat huonointa palvelua! Eiköhän eletä tässä ajassa...
"Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään!"
10
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä lienee ylläpidon tekemää palstojen aktivointia uusien aloitusten puutteessa !
- Anonyymi
Vanhan keskustelun "aktivointihan" vaatii uuden kommentin. Tuskin ylläpito lähtee kommentoimaan jonkun paikkakunnan unohtunutta "suruliputusta" jne ?
- Anonyymi
Jospa kuitenkin olisi kyse kiusallisen aloituksen alas bannaamisesta näytöltä, Mooseksen aikaisten turhien aktivointien avulla? 👇
- Anonyymi
Ilmeisesti on ollut kiinnostusta näihin aloituksiin, kerran niihin on haluttu kommentoida. Suotta paheksua joutavia.
- Anonyymi
Mitä tekisit, jos saisit tietää, että kukahan/ketkähän?
- Anonyymi
No en yhtikäs mitään, visioni oli vain seuranta-toteamus. Ja jos kaikki tietämäni kertoisin, en itse tietäis sitten yhtään mitään...
Minuun voitte muutenkin luottaa, sillä minulla ei tieto kauaa vanhene.
Mutta kyllä tuolle kolme vuotta vanhalle suru-lipun-noston laiminlyönnille pitäis jotain tehdä.
Navalnyin kohtalo 3,5v vankileiriä?- Anonyymi
Mitä! Että kai tosissasi ehdota huoltohenkilölke vankileiriä?
- Anonyymi
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
- Anonyymi
jos olet käyttäytynyt välinpitämättömästi aikoinaan,ni aivan oikein että maineesi menee ja joudut huonoon valoon,onnea vaan valitsemallasi tiellä.
- Anonyymi
Älä tunge minua neuvomaan. Töngin, jos haluan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637