Ei minua haittaa,

Anonyymi

että Suomessa syntyneistä 19-vuotiaista, toisen polven afrikkalaismamuista 75 sadasta käy sossun luukulla. Kun käyhän niitä kantasuomalaisiakin 13 sadasta.

Se tarkoittaa että kotouttaminen on epäonnistunut. Olisi pitänyt antaa enemmän tilaa, enemmän vapauksia, enemmän rahaa, enemmän aikaa, enemmän huomiota, enemmän kaikkea.

No nyt vaan resursseja lisää mamuille niin hiljaa hyvää tulee.

Olen demari ja uskon velanottoon, uskon mamuihin, uskon porkkanaan.

Kun maahan laskeutuu lentokone täynnä pakolaisia, levitän punaisen maton heidän alleen.
Hymyilen, tanssin ja laulan kansallispuku ylläni.

14

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minäkin olen demari ja ehdotan että suomi myy vesioikeudet elon muskille koska se kehui darudea.

      • Anonyymi

        Myy? Mitä tämä myyminen.

        Antaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myy? Mitä tämä myyminen.

        Antaa..

        Niin tai että Suomen Valtio antaa ulkomaalaisomistajien tuulivoimala rakennushankkeet yksityisten metsänomistajien maille tuosta noin vain.
        Miksi valtio ei anna omia metsiään siihen käyttöön?


    • Anonyymi

      Väheneekö palstalla propaganda hallitusta vastaan, kun kuntavaaleja nyt ilmeisesti siirretään?

      • Anonyymi

        vähenee kyllä


    • Sinä olet pesunkestävä persu ja junttina vihaat kaikkea muutosta/erilaisuutta. Sukusi on riistänyt Suomen oikeasti rahaa tuovia (vientituotteet) Suomen kansalaisia jo tsaarin ajoista.

      Sitä ennen Ruotsalainen isosetäsi (Göran) raiskasi ja hakkasi Suomalaisia lapsia.

      • Anonyymi

        Ja oma puolueesi oli?


    • Anonyymi

      Mikä syy meillä on käydä ”sossun luukulla” ja tulla alkoholistiksi tai narkomaaniksi? Miksi sellaista elämää pitää kotimaassa rahoittaa?

    • Anonyymi

      Minua haittaa kaikki verovarojen törsääminen, oli sitten minkä värinen, mallinen tai kokoinen sosiaaliavustuksia pummaava valehteleva ihminen tahansa luukulla.

      • Anonyymi

        Mihin säästäisit verovaroja? Mikä siihen auttaa, ettei ihmisen tarvitse ”verovaroja törsätä”?


    • Anonyymi

      Suomessa ei tarvita hanttitöitä eikä koneinsinöörejä joiden todistukset vain ovat jääneet kotiin

      Korona kiihdyttää hanttitoiden häviämistä digitalisaatioon

      Kehitysmaalaisista tulee ongelma ja åahempi kuin Usassa, koska rangaistuksia ei täällä ole, lyhyt tuomio ja takaisin baanalle mesoamaan

      Ne myös kilpailevat sosiaaturvasta ja yhteiskunnan terveydenhuollosta teidän kanssanne, jonot pitenevät vuokra-asuntoja ei ole ... jne

      Mutta matuilla voi myös ansaita kuten minä SAK Sdp Urpilainen ... koska Kojamo jne vuokraa niille asunnot ilman vuokratakuuta ja muotoseikkoja asutuskeskuksissa ja maksattaa hallituksen antamalla vuokratuella menot teidän veroista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2030
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      65
      574
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe