Ei minua haittaa,

Anonyymi

että Suomessa syntyneistä 19-vuotiaista, toisen polven afrikkalaismamuista 75 sadasta käy sossun luukulla. Kun käyhän niitä kantasuomalaisiakin 13 sadasta.

Se tarkoittaa että kotouttaminen on epäonnistunut. Olisi pitänyt antaa enemmän tilaa, enemmän vapauksia, enemmän rahaa, enemmän aikaa, enemmän huomiota, enemmän kaikkea.

No nyt vaan resursseja lisää mamuille niin hiljaa hyvää tulee.

Olen demari ja uskon velanottoon, uskon mamuihin, uskon porkkanaan.

Kun maahan laskeutuu lentokone täynnä pakolaisia, levitän punaisen maton heidän alleen.
Hymyilen, tanssin ja laulan kansallispuku ylläni.

14

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minäkin olen demari ja ehdotan että suomi myy vesioikeudet elon muskille koska se kehui darudea.

• Anonyymi

Myy? Mitä tämä myyminen.

Antaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myy? Mitä tämä myyminen.

Antaa..

Niin tai että Suomen Valtio antaa ulkomaalaisomistajien tuulivoimala rakennushankkeet yksityisten metsänomistajien maille tuosta noin vain.
        Miksi valtio ei anna omia metsiään siihen käyttöön?

• Anonyymi

Väheneekö palstalla propaganda hallitusta vastaan, kun kuntavaaleja nyt ilmeisesti siirretään?

• Anonyymi

vähenee kyllä

• Sinä olet pesunkestävä persu ja junttina vihaat kaikkea muutosta/erilaisuutta. Sukusi on riistänyt Suomen oikeasti rahaa tuovia (vientituotteet) Suomen kansalaisia jo tsaarin ajoista.

Sitä ennen Ruotsalainen isosetäsi (Göran) raiskasi ja hakkasi Suomalaisia lapsia.

• Anonyymi

Ja oma puolueesi oli?

• Anonyymi

Mikä syy meillä on käydä ”sossun luukulla” ja tulla alkoholistiksi tai narkomaaniksi? Miksi sellaista elämää pitää kotimaassa rahoittaa?

• Anonyymi

Minua haittaa kaikki verovarojen törsääminen, oli sitten minkä värinen, mallinen tai kokoinen sosiaaliavustuksia pummaava valehteleva ihminen tahansa luukulla.

• Anonyymi

Mihin säästäisit verovaroja? Mikä siihen auttaa, ettei ihmisen tarvitse ”verovaroja törsätä”?

• Anonyymi

Suomessa ei tarvita hanttitöitä eikä koneinsinöörejä joiden todistukset vain ovat jääneet kotiin

Korona kiihdyttää hanttitoiden häviämistä digitalisaatioon

Kehitysmaalaisista tulee ongelma ja åahempi kuin Usassa, koska rangaistuksia ei täällä ole, lyhyt tuomio ja takaisin baanalle mesoamaan

Ne myös kilpailevat sosiaaturvasta ja yhteiskunnan terveydenhuollosta teidän kanssanne, jonot pitenevät vuokra-asuntoja ei ole ... jne

Mutta matuilla voi myös ansaita kuten minä SAK Sdp Urpilainen ... koska Kojamo jne vuokraa niille asunnot ilman vuokratakuuta ja muotoseikkoja asutuskeskuksissa ja maksattaa hallituksen antamalla vuokratuella menot teidän veroista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe