Ei minua haittaa,

Anonyymi

että Suomessa syntyneistä 19-vuotiaista, toisen polven afrikkalaismamuista 75 sadasta käy sossun luukulla. Kun käyhän niitä kantasuomalaisiakin 13 sadasta.

Se tarkoittaa että kotouttaminen on epäonnistunut. Olisi pitänyt antaa enemmän tilaa, enemmän vapauksia, enemmän rahaa, enemmän aikaa, enemmän huomiota, enemmän kaikkea.

No nyt vaan resursseja lisää mamuille niin hiljaa hyvää tulee.

Olen demari ja uskon velanottoon, uskon mamuihin, uskon porkkanaan.

Kun maahan laskeutuu lentokone täynnä pakolaisia, levitän punaisen maton heidän alleen.
Hymyilen, tanssin ja laulan kansallispuku ylläni.

14

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minäkin olen demari ja ehdotan että suomi myy vesioikeudet elon muskille koska se kehui darudea.

• Anonyymi

Myy? Mitä tämä myyminen.

Antaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myy? Mitä tämä myyminen.

Antaa..

Niin tai että Suomen Valtio antaa ulkomaalaisomistajien tuulivoimala rakennushankkeet yksityisten metsänomistajien maille tuosta noin vain.
        Miksi valtio ei anna omia metsiään siihen käyttöön?

• Anonyymi

Väheneekö palstalla propaganda hallitusta vastaan, kun kuntavaaleja nyt ilmeisesti siirretään?

• Anonyymi

vähenee kyllä

• Sinä olet pesunkestävä persu ja junttina vihaat kaikkea muutosta/erilaisuutta. Sukusi on riistänyt Suomen oikeasti rahaa tuovia (vientituotteet) Suomen kansalaisia jo tsaarin ajoista.

Sitä ennen Ruotsalainen isosetäsi (Göran) raiskasi ja hakkasi Suomalaisia lapsia.

• Anonyymi

Ja oma puolueesi oli?

• Anonyymi

Mikä syy meillä on käydä ”sossun luukulla” ja tulla alkoholistiksi tai narkomaaniksi? Miksi sellaista elämää pitää kotimaassa rahoittaa?

• Anonyymi

Minua haittaa kaikki verovarojen törsääminen, oli sitten minkä värinen, mallinen tai kokoinen sosiaaliavustuksia pummaava valehteleva ihminen tahansa luukulla.

• Anonyymi

Mihin säästäisit verovaroja? Mikä siihen auttaa, ettei ihmisen tarvitse ”verovaroja törsätä”?

• Anonyymi

Suomessa ei tarvita hanttitöitä eikä koneinsinöörejä joiden todistukset vain ovat jääneet kotiin

Korona kiihdyttää hanttitoiden häviämistä digitalisaatioon

Kehitysmaalaisista tulee ongelma ja åahempi kuin Usassa, koska rangaistuksia ei täällä ole, lyhyt tuomio ja takaisin baanalle mesoamaan

Ne myös kilpailevat sosiaaturvasta ja yhteiskunnan terveydenhuollosta teidän kanssanne, jonot pitenevät vuokra-asuntoja ei ole ... jne

Mutta matuilla voi myös ansaita kuten minä SAK Sdp Urpilainen ... koska Kojamo jne vuokraa niille asunnot ilman vuokratakuuta ja muotoseikkoja asutuskeskuksissa ja maksattaa hallituksen antamalla vuokratuella menot teidän veroista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      131
      2724
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      188
      2648
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      196
      2285
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      125
      1750
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1179
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      85
      969
    8. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      182
      902
    9. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      827
    10. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      792
    Aihe