Fyysisen voiman väheneminen

Anonyymi

Kun on käymässä läpi sukupuolenkorjausta miehestä naiseksi, millaisissa tilanteissa kiinnittää huomiota lihasvoiman vähenemiseen?

8

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mennyt kovin pitkään, en muista oliko kuukauden vai pari kun huomasin tuon lihasvoiman vähenemisen. Ensimmäiseksi huomasin asian lenkillä käydessä kun yritti pitää entistä vauhtia, sykemittari osoitti kovempaa kuormittumista. Tuotahan voi tietenkin torjua lisäämällä "bodaamista", itse en tuota harrastanut ja lihaksisto muuttui siis naisen lihaksistoksi.

• Anonyymi

Muutin 1,5 vuorokauden sisällä kaksi kertaa. Sillä välin olin aloittanut sukupuoleni korjauksen naiseksi. Jälkimmäisellä muuttokerralla huomasin, etten pystynyt yhtä helposti käsittelemään muuttolaatikoita. Tarvitsin muuttoon apua toisilta enemmän kuin edelliskerralla. Muuttojen välisenä aikana huomasin, että pyöräillessä rinteen polkeminen ylös tuntuu rasittavammalta. Eivät nuo olleet oikeastaan ollenkaan harmeja. Nekin olivat osoituksia siitä, että korjaus toimi, vaikka oli parempia ja ilahduttaviakin osoituksia. Nyt olen täysin läpimenevä kohta nelikymppinen nainen.

• Anonyymi

Aika usein tuli muutettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika usein tuli muutettua.

No eipä se kovin poikkeuksellista suurehkoiss kaupungeissa ole ollenkaan, että muuttaa 1,5 vuoden sisällä kahdesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se kovin poikkeuksellista suurehkoiss kaupungeissa ole ollenkaan, että muuttaa 1,5 vuoden sisällä kahdesti.

Ei niin, henkilö vaan kertoi muuttaneensa kahdesti 1,5 VUOROKAUDEN sisällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, henkilö vaan kertoi muuttaneensa kahdesti 1,5 VUOROKAUDEN sisällä.

Oletettavaa, että teki tahattoman virheen.

• Anonyymi

Silti miestaustaiset transurheiljat nappaavat voittoja naisten sarjoissa, kun sitä ennen on oltu miesten puolella sitä heikompaa tasoa. On miehen kroppa ja luuranko ja testoa taustalla vuosikymmeniä, vaikka voima väheneekin. On se aikamoista se sukupuolten ero.

• Anonyymi

Joissakin urheilumuodoissa suuremmasta pituudesta ja pidemmistä tai isommista raajoista etua naisten sarjoissa, vaikka lihasvoima onkin heikentynyt samalle tasolle cis-naisten kanssa. Joskus tuo voimien heikentyminen on haitta suhteellisesti, vartalon säilyessä ennallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109