Nyt auttakaa minua.hermona

apuva vaan

Moro. Mulla on kotisivut nyt ja olen laittamassa ne nettiin. Eli dna:n palvelimelle. Ja ohjelma Ws ftp Le ohjelma. Just se ilmainen ja perus ftp ohjelma jolla ne voi laittaa nettiin eli palvelimelle. Minulla on Dna. Mutta kun laitan siihen ikkunaan ne käyttäjän nimen. passwordit. Host name/address eli sen kotisivu palvelimenosoite.kotisivu.dnainternet.fi tai net.
Mutta kun olen laittannut ne ja sitten ok painan niin se ihan hyvin yhistää ja laittaa tiedostot ihahn normaalisti sinne ohjelmaan. Eli lisään ne kansiosta nuolella. Mutta ei siellä minun sivuilla ole mitään. katsokaa osoite alla olevasta osoitteesta.se on sivuni..tuommonen tulee aina.miks.

http://kotisivu.dnainternet.fi/aaron/

7

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusi ovat todennäköisesti siirtyneet palvelimelle ihan oikein ja vika on jossakin muualla. Tuo 403-virhe tarkoittaa sitä, että palvelimen mielestä sillä ei ole lupaa näyttää hakemistossa .../aaron olevia sivuja. Tarkista vielä DNA:n ohjeista että olet noudattanut niitä tarkasti, ja jos virheitä ei löydy, niin ota yhteys DNA:n asiakastukeen.

• hevon vittu

Ei ne ole siellä netissä vaikka koitan laittaa niitä hikipäissään. Taidan laittaa ne nettiin silleen että vien koko tietokoneen kaatopaikalle ja virtsaan sen koneen päälle ja soitan dnalle että perkele,joko ne on siellä netissä vai ei!hää

• Paddy
        hevon vittu kirjoitti:

Ei ne ole siellä netissä vaikka koitan laittaa niitä hikipäissään. Taidan laittaa ne nettiin silleen että vien koko tietokoneen kaatopaikalle ja virtsaan sen koneen päälle ja soitan dnalle että perkele,joko ne on siellä netissä vai ei!hää

Elä immeinen hermostu.

• silloin auttaja osaa paremm...

Olis paljo mielyttävämpää ku otsikosta vois vähä päätellä minkälainen ongelma on kyseessä. Ihan vaan vinkiksi.
      :)

• Paddy

Veikkauksia voisi olla että sulla on "permissions" väärin kotikansiossasi palvelimella.
      Pitäisi olla tyyliin omistaja saa: lukea, suorittaa, kirjoittaa
      Ryhmä saa (esim): lukea, kirjoittaa
      Muut saavat: lukea
      Toinen vaihtoehto on että olet onnistunut siirtämään kaman kyllä periaatteessa oikeaan paikkaan mutta sen failin ulkopuolelle missä niiden pitäisi olla... tosta kun puuttuu näköjään juuri ne lukuoikeudet.
      Ota yhteyttä tekniseen tukeen - ne tarkistavat, tai koita FTPohjelmallasi muuttaa oikeuksia kansioille - ainakin FUGUlla ja FETCHillä se onnistuu.

• juusto.
    • Tiina

Hei..
      Tuossa kotisivun siirto-ohjeet dna:n kotisivuille, toivottavasti auttaa.

Kotisivujen siirto palvelimelle tapahtuu helpoiten dna Internet -asennus-cd:n lisäohjeman CuteFTP:n avulla.

Kotisivupalvelimen käyttö FTP-ohjelmalla:

CuteFtp-ohjelmalla (dna Internet -asennus-cd/Lisäohjelmat) siirrettäessä asetukset tulevat seuraavasti:

File/Site manager
      Site Settings for New Site
      Label for site: yhteyden otsikko esim dna
      Ftp host adress: kotisivu.dnainternet.net
      Ftp site user name: pääkäyttäjätunnus
      Ftp site connection port: 21
      Ftp site password: pääkäyttäjänsalasana
      Login type: normal
      Yhteyden kuvake valittuna napsauta alalaidasta Edit-painiketta
      General -välilehdeltä ruksi pois kohdasta Use PASV mode

Eri FTP-ohjelmissa on eroja, mutta palvelimen nimi ja portit ovat kaikissa samat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19175
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      6135
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      26
      5768
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      61
      5612
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      41
      5478
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5374
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4833
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4507
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3836
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3485
    Aihe