Palstan runtia anoillen

Anonyymi

Ja sitähän saa, mitä pyytää.
Mikä saa näinkin vanhan ihmisen niin takajaloilleen, että oikein hakemalla hakee kielteistä julkisuutta yleisellä keskustelupalstalla?

Unohtuiko se vanha kansanviisaus:
"Ei tupata, jos ei tykätä."
Jotenkin on outoa ja järjenvastaista toimintaa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko syynä se likainen kristallipallo?

• Anonyymi

Luulisi, että itse tietäisit kun kerran tulet täältä julkisuutta hakemaan.

Olet täysin erehtynyt, täältä ei saa mitään julkisuutta, täällä haukutaan milloin mitäkin puoluetta ja milloin ketäkin poliitikkoa ja yleensä puhutaan täyttä pas--kaa, niin kuin ilmeisesti sinäkin teet.

Mene muille somepalstoille vihaasi viilentämään.

• Anonyymi

Aika kalkkeutunut täytyy olla tai aivot teflonia, kun ei tajua, ettei ole kieroiluineen
      ja ilkeyksineen tervetullut.

• Anonyymi

Noo, magriina auttaa kaikkia sorrettuja!

• Anonyymi

Hienoa, että on avattu tämä ketju. Tulkaa tänne kaikki sorretut, vainotut ja vainoojat. Täällä on seinät leveällä ja katto korkealla.

• Anonyymi

Vainoojaa ei tähän ketjuun kaivata. Pitäisi olla yksi vainosta-vapaa ketjukin.

• Anonyymi

Ei ole vainosta vapaa tämäkään. 2 on jo poistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vainosta vapaa tämäkään. 2 on jo poistettu.

Tänne vaan kaikki katkerat mielen ilmaisut. Pysyvät muut ketjut siistempinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne vaan kaikki katkerat mielen ilmaisut. Pysyvät muut ketjut siistempinä.

Lopettakkoo het se hakkaaminen ja paakuttelu!
        Minä käyn ylityössä ja minun täytyy saada nukkua!

• Anonyymi

Nythän se selvisi, miksi me kirjoitamme anonyymeinä.

Meän pelkäämme palstaraivoa, kuten tämä yksikin rekattu ,joka kirjoitti puskasta tuolla Noja-tuolissa.

• Anonyymi

Kainuun kateellisen kostoa se pelkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kainuun kateellisen kostoa se pelkää.

Tässä sen näkee näiden rekattujen kaksinaamaisuus.

Hirveä tarve kirjoittaa, mutta pokka pettää sen tekemästä rekattuna, niin sitten mennään, puskiin ja kaislikkoihin höpöttämään.

• Anonyymi

Savikiekkoon on jäänyt neula jumiin. Se on hiihdellyt viikon ja jaksaa uudestaan
      ja uudestaan kirjoittaa siitä. Kuinka kauan lakeijat jaksavat ylistää:
      Upeaa ! Ennennäkemätöntä ! Olet reipas !

• Anonyymi

Joko sieltä lumityöt loppui, kun ne tiet ja parkkipaikat esikoisen autonkotterolle piti vanhan muorin kolata kipeä selkä tukisiteissä ?. Ja kaikki ne polut terassien välillä? Eikö siellä metri ainakin lunta ole? Kaikkeehan siellä on enemmän kuin muilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe