Niin mitä mieltä ootte siitä että p2p ohjelmat on niin laittomia?
Onko suurikin mahdollisuus jäädä kiinni jos esim. DC:llä, kazaalla, WinMX:llä tai muulla lataa?
Itselänikin p2p ohjelma on ja oon sillä jonkin verran musiikkia lataillu.
Mitä ohjelmaa KRP eniten seuraa ja millä on suurin todennäköisyys jäädä kiinni(pieni sekin mahdollisuus)
Asiallisia vastauksia.
Ei vittuilua kiitos!
Jorinoita taas
4
655
Vastaukset 4
Tosiaankin jorinoita...
Kerrataan jälleen: P2p-ohjelmat eivät sinänsä ole laittomia, ainakaan Suomessa. Niitä käyttämällä on kyllä mahdollista syyllistyä laittomuuksiin, mutta voihan puukollakin tuikata kaveria eikä se tee puukosta laitonta esinettä.
Tällä hetkellä Suomessa on laillista kopioida itselleen verkosta musiikkia ja elokuvia. Toisaalta näiden levittäminen eteenpäin on laitonta. Tietokoneohjelmien ja -pelien kopiointi ja kopioiden levittäminen on laitonta, ellei tekijänoikeuden omistaja ole sitä erikseen sallinut.
Mitään todennäköisyyksiä kiinnijäämiselle tai seurannalle en tiedä, mutta yhden vinkin osaan antaa: Älä tee mitään laitonta. Imuroi vain musiikkia ja videoita äläkä laita jakoon muuta kuin sallittua tavaraa. (Jos hubit vaativat tietyn määrän gigatavuja jaoissa, niin esim. muutama Linux-distro share-hakemistoon niin homma pelaa. :)- .........................
Jos joku tietää joku p2p ohjelman jota KRP ei seuraa niin ilmoitathan asiasta
- taida
semmoista olla mitä eivät seurailisi. Miten aktiivista se seurailu on niin siitä en tiedä. Luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin kytätä kuka jakaa Maija Vilkkumaata yms...
- ..............
Antipiraattijärjestöt ne niitä seurailee, ei mitkään polliisin pojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791571
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391233Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i123940Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29843S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant31797Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41748Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68670KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14654Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29646Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69620