Google Chrome

Anonyymi

Mistä saa näkyviin mikä versio Google Chromesta on omalla tietokoneella ?

Kiitos !

T. ML

28

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä ei tarvitse saada näkyviin. Päivittyy aina automaattisesti.

    • Anonyymi

      Hamurilaisvalikko (kolme pistettä oikeassa yläkulmassa) sieltä asetukset ja alhaalta tietoa Chromesta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampurilaisvalikko on kolme viivaa. Henkseleiksi muuttuvan ikonin voi tehdä veppisivuille esimerkiksi css:ää apuna käyttäen. https://w3bits.com/animated-menu-icon-css/

        Oliko kiva saivarella


    • Anonyymi

      Kaikissa Chromium pohjaisissa selaimissa, yksi tapa selvittää selaimen versio on tämä.

      Osoiteriville:
      chrome://settings/help

      • Anonyymi

        Tämä on oikea ohje.
        T. Factantarkistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on oikea ohje.
        T. Factantarkistaja

        👍 Factantarkistaja on OK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 Factantarkistaja on OK

        Mikä ei kuulu joukkoon?
        a) facsintarkastaja
        b) faccostarkastaja
        c) factantarkastaja


    • Anonyymi

      Mustaan ruutuun loitsu. Tämä on Chromiumiin, mutta pätee muihinkin sovelluksiin.

      $ chromium --version
      Chromium 87.0.4280.141 built on Debian 10.7, running on Debian 10.7

      • Anonyymi

        Debian päivitykset taitaa tulla viiveellä?

        $ chromium --version
        Chromium 88.0.4324.150 Manjaro Linux


    • Anonyymi

      Chrome päivittyy automaattisesti. Siispä turha mitään versioita tarkistaa:D

      • Anonyymi

        Kiitos kaikille kommenteista.

        Siksi kysyin, koska IS:n nettisivuilla oli aamulla otsikkko, että "Chrome selaimessa paha aukko - hyökkäykset käynnissa, aseta päivitykset heti". Mutta jos kaikki on automaattisesti kunnossa ei liene hätää.

        T. ML


      • Anonyymi

        Thunderbird päivittyy Windowsissa myös automaattisesti. Vapuselle siis tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaikille kommenteista.

        Siksi kysyin, koska IS:n nettisivuilla oli aamulla otsikkko, että "Chrome selaimessa paha aukko - hyökkäykset käynnissa, aseta päivitykset heti". Mutta jos kaikki on automaattisesti kunnossa ei liene hätää.

        T. ML

        Ei ainakaan mulla automaattisesti päivittynyt, kävin katsomassa tietoja kohdasta niin alkoi päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaikille kommenteista.

        Siksi kysyin, koska IS:n nettisivuilla oli aamulla otsikkko, että "Chrome selaimessa paha aukko - hyökkäykset käynnissa, aseta päivitykset heti". Mutta jos kaikki on automaattisesti kunnossa ei liene hätää.

        T. ML

        Ei välttämättä päivity automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä päivity automaattisesti.

        Päivittyy aina


      • Anonyymi

        "Hyökkäykset ovat kohdistuneet tietoturvatutkijoihin, joita on huijattu kehittyneellä sosiaalisen manipuloinnin avulla asentamaan takaovi Windowsiin. Microsoft vihjasi, että hyökkääjät todennäköisesti käyttivät apunaan Chromen aiemmin tuntematonta haavoittuvuutta."

        Siis vaan windows haavoittuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittyy aina

        Ei päivity. Ei Thunderbirdikään välttämättä päivity automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaikille kommenteista.

        Siksi kysyin, koska IS:n nettisivuilla oli aamulla otsikkko, että "Chrome selaimessa paha aukko - hyökkäykset käynnissa, aseta päivitykset heti". Mutta jos kaikki on automaattisesti kunnossa ei liene hätää.

        T. ML

        Itse asiassa W10 se taa on ongelma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päivity. Ei Thunderbirdikään välttämättä päivity automaattisesti.

        Päivittyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittyy

        Ei välttämättä.


    • Anonyymi

      Onko siinä kromioidut ikkunanpuitteet, vai mikä on ero tavalliseen?

    • Anonyymi

      Täysin puppua nuo muut. Avaa chrome ja oikeassa yläkulmassa kolme pistettä, klikkaa niitä, sitten vie hiiren kursori kohtaan (ohje ja sitten tietoa chromesta) klikkaa sitä, niin näet version ja jos sulla on vanha versio tai tulossa on päivityksiä kone alkaa päivittämään selainta ja sitten käynnistä selain uudelleen ei ole vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä päivity.


      • Anonyymi

        Siis sama ohje Graafisesti kuin
        Osoiteriville:
        chrome://settings/help


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä päivity.

        Päivittyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittyy

        Ei välttämättä. Mutta päivittyy käskettäessä.


    • Anonyymi

      Kirjoita hakukenttään chrome://settings/help

      Valitse kolmepistettä-> Ohje-> Tietoa chromesta.

      Versio 141.0.7390.107

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe