Epäilty kuski ja auton alle jääneen tytön perhe ovat keskustelleet onnettomuudesta. En ole tiennytkään, että kuski joka karkaa paikalta, ajettuaan ihmisen päälle, pääsee noin vähällä, että juttelee vaan. On tämä outoa.
Hyvä vitsikö
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
just joo, mutta onhan meillä tehokas parkkisakkolaki
- Anonyymi
Eiköhän asianosaiset sovi korvauksista, niinpä ei ole sinun asiasi puuttua kyseiseen tapaukseen.
- Anonyymi
Lain edessä aiheuttaja tuskin pääsee pelkällä sopimisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain edessä aiheuttaja tuskin pääsee pelkällä sopimisella.
Sekin asia kuuluu vain asianosaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin asia kuuluu vain asianosaisille.
Ei muuten kuulu enää vaan asianosaisille vaan viranomaisille joka tässä aluksi on poliisi, sitten mahdollisesti syyttäjä ja oikeuslaitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten kuulu enää vaan asianosaisille vaan viranomaisille joka tässä aluksi on poliisi, sitten mahdollisesti syyttäjä ja oikeuslaitos.
Ne tahot erikseen. Nuo asiat eivät kuulu sivullisille,
- Anonyymi
Oisko se yliajaja poliisi??
Saatais painaa homma sillä kuuluisalla villasella....- Anonyymi
Kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Yleisellä tiellä/paikalla tapahtunut teko oli kyseessä liikenne tai henkilöön kohdistunut väkivalta on aina jopa täällä Suomessa yleisen syyrtääjän alainen rikos joka ensin käsitellään käräjäoikeudessa ja kuullaan todistajia jos niitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472