Epäilty kuski ja auton alle jääneen tytön perhe ovat keskustelleet onnettomuudesta. En ole tiennytkään, että kuski joka karkaa paikalta, ajettuaan ihmisen päälle, pääsee noin vähällä, että juttelee vaan. On tämä outoa.
Hyvä vitsikö
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
just joo, mutta onhan meillä tehokas parkkisakkolaki
- Anonyymi
Eiköhän asianosaiset sovi korvauksista, niinpä ei ole sinun asiasi puuttua kyseiseen tapaukseen.
- Anonyymi
Lain edessä aiheuttaja tuskin pääsee pelkällä sopimisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain edessä aiheuttaja tuskin pääsee pelkällä sopimisella.
Sekin asia kuuluu vain asianosaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin asia kuuluu vain asianosaisille.
Ei muuten kuulu enää vaan asianosaisille vaan viranomaisille joka tässä aluksi on poliisi, sitten mahdollisesti syyttäjä ja oikeuslaitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten kuulu enää vaan asianosaisille vaan viranomaisille joka tässä aluksi on poliisi, sitten mahdollisesti syyttäjä ja oikeuslaitos.
Ne tahot erikseen. Nuo asiat eivät kuulu sivullisille,
- Anonyymi
Oisko se yliajaja poliisi??
Saatais painaa homma sillä kuuluisalla villasella....- Anonyymi
Kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Yleisellä tiellä/paikalla tapahtunut teko oli kyseessä liikenne tai henkilöön kohdistunut väkivalta on aina jopa täällä Suomessa yleisen syyrtääjän alainen rikos joka ensin käsitellään käräjäoikeudessa ja kuullaan todistajia jos niitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411511Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86762
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55548
- 38524
- 55486