Satumaa....

Anonyymi

unohda jo minut ja jatka elämääsi jonkun muun kanssa

168

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yhden talon jätän pian taakseni.. Yhdenlaiset unelmat.. Mutta uusia unelmia päin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden talon jätän pian taakseni.. Yhdenlaiset unelmat.. Mutta uusia unelmia päin :)

        pysy sielä kodissa onnelisena (y)


      • Anonyymi

        Onnittelut teille sitten! ...harmi mulle. Haluan silti vielä tavara sinut. En petä ketään, en sotkeennu toisten juttuihin, vaikka olisit.... , en tee mitään, enkä ole uhka sinun uudelle seurustelulla.

        Meillä on tahoillamme omat lähtölaskennat menossa. Huomasin kyllä, että sun laittaa talon pirstaleiksi. Ei se vaikuta minuun, kaikki hyvin.


      • Anonyymi

        Mä tajuan ja yritän. Olet ihana ja toivon että hän tajuaa sinun arvosi. Olen huomannut että olet ottanut etäisyyttä. Minunkin pitäisi päästä eteenpäin. Aina kuitenkin kun näemme ilahdut ja näytät sittemmin surulliselta.


      • Anonyymi

        Kenen kanssa seurustelet? Millainen hän on?


      • Anonyymi

        En laita taloa pirstaleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita taloa pirstaleiksi.

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Valitsen sen talon. On sellainen joka käy täksi ajaksi. Ollaan yhdessä siten kuin voidaan ja kasvatetaan suhdettamme pikkuhiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsen sen talon. On sellainen joka käy täksi ajaksi. Ollaan yhdessä siten kuin voidaan ja kasvatetaan suhdettamme pikkuhiljaa.

        Ostan talon ja keltaisella seinät, punaisella katto.. Mökin saan kaupan päälle, pinkkii kaavailen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan talon ja keltaisella seinät, punaisella katto.. Mökin saan kaupan päälle, pinkkii kaavailen..

        Löydät varmastti ihanan naisen jonka kanssa voit sielä mökkillä aikaa viettää onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostan talon ja keltaisella seinät, punaisella katto.. Mökin saan kaupan päälle, pinkkii kaavailen..

        olen onnellinen Rakaani kanssa enkä ole häntä jättämässä häntä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mä en ole enään susta kiinostunut koita tajuta se

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En aivan ymmärrä, tässähän tämä laulaja tulee jätetyksi. Itse en ole ketään jättämässä. Häntä rakastan kokoajan vain enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aivan ymmärrä, tässähän tämä laulaja tulee jätetyksi. Itse en ole ketään jättämässä. Häntä rakastan kokoajan vain enemmän.

        et rakasta tiedän sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et rakasta tiedän sen

        Rakastan, olenhan sanonut sen monta kertaa. Tietosi on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan, olenhan sanonut sen monta kertaa. Tietosi on väärä.

        älä puhu potaskaa


      • Anonyymi

        Tätä biisiä olen kuunnellut tänään. Näinhän se on, se syy miksi jätän hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä biisiä olen kuunnellut tänään. Näinhän se on, se syy miksi jätän hänet.

        Miehestäni puhuin. Hänet jätän. Meidän juttu ei ole ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestäni puhuin. Hänet jätän. Meidän juttu ei ole ohi.

        meidän tiet on jo erooneet noin 15 vuotta sitten ja rakastan miestäni sä löydät jonkun toisen jonka kanssa voit jakaa tulevaisuuden (y)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meidän tiet on jo erooneet noin 15 vuotta sitten ja rakastan miestäni sä löydät jonkun toisen jonka kanssa voit jakaa tulevaisuuden (y)

        Kun hänet tuolloin tapasin, en tunnistanut häntä samaksi naiseksi, ja enkä tunnistanut tunteitani tunteiksi häntä kohtaan. Olin valinnut sen tien jo vuosia aiemmin, muistan kun ajattelin, että "kun valitsen näin, joudun hylkäämään osan itsestäni". En enää hylkää sitä osaa itsestäni. Se on tärkein osa itsestäni, elämän voima ja vahvinta on rakkaus häneen. Haluan sen vaikean mutta ihanan polun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meidän tiet on jo erooneet noin 15 vuotta sitten ja rakastan miestäni sä löydät jonkun toisen jonka kanssa voit jakaa tulevaisuuden (y)

        Minä en miestäni rakasta, en ole koskaan rakastanut. Vain erästä yhtä naista rakastan ja aina olen rakastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en miestäni rakasta, en ole koskaan rakastanut. Vain erästä yhtä naista rakastan ja aina olen rakastanut.

        Sä teit selväksi, että haluat olla sen toisen kanssa. Enkä halunut enään häiritä, teidän onnea. En halua olla mikään parisuhde, välien rikkoja. Itse valitsit sen toisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä teit selväksi, että haluat olla sen toisen kanssa. Enkä halunut enään häiritä, teidän onnea. En halua olla mikään parisuhde, välien rikkoja. Itse valitsit sen toisen naisen.

        Millaisen naisen hän valitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä teit selväksi, että haluat olla sen toisen kanssa. Enkä halunut enään häiritä, teidän onnea. En halua olla mikään parisuhde, välien rikkoja. Itse valitsit sen toisen naisen.

        En ole toisia naisia valinnut, vain yhden Loistavani haluan.. Tästä anonyymiviidakosta ei meinaa ketään löytää..


    • Anonyymi

      olen pääsyt sinusta yli en kaipaa sinua enään

    • Anonyymi

      Jää sinä vaan leikkimään traamaa yksin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei kiinnosta hyväksikäyttö, hyväksikäyttäjät. Ainoastaan oikea rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta hyväksikäyttö, hyväksikäyttäjät. Ainoastaan oikea rakkaus.

        mä rakastan toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta hyväksikäyttö, hyväksikäyttäjät. Ainoastaan oikea rakkaus.

        sä et tiedä mitä rakkaus on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et tiedä mitä rakkaus on

        Tiedän. Rakastan sinua ehdoitta.


      • Anonyymi

        Kiitos tästä jaosta, olkoon tämä mun voimaantumisbiisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä jaosta, olkoon tämä mun voimaantumisbiisi :)

        Henkisellä puolella, muuten aion keskittyä yhteen naiseen. Liikkua hitaasti maastoutuneena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä rakastan toista

        Ketä rakastat?


      • Anonyymi

        Ja peruutan tämän.


      • Anonyymi

        En asu suurkaupungissa, ymmärrän sen.. En sellaiseen muuta, enkä kyllä maallekaan. Löydän keinon elää tässä sosiaalisessa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu suurkaupungissa, ymmärrän sen.. En sellaiseen muuta, enkä kyllä maallekaan. Löydän keinon elää tässä sosiaalisessa paikassa.

        sielä korona pahenee luonnossa maalla ei ole siitä pelkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä jaosta, olkoon tämä mun voimaantumisbiisi :)

        Biojätepussi, hajoaa, kun sen täyttää oaskalla. Melkoinen rämpytys😥


    • Anonyymi

      Mä en häntä unohda koskaan. Tiedän et jonain päivänä vielä ❤️

      • Anonyymi

        sitä päivää et näe


      • Anonyymi

        Minä uskon myös näin. En ikinä unohda häntä.. Hänen luokseen vain matkaa teen. Kunpa hän haluaisi samaa. Häntä vain rakastan.


      • Anonyymi

        aivan turhaan luulet että ikinä tulisin sun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon myös näin. En ikinä unohda häntä.. Hänen luokseen vain matkaa teen. Kunpa hän haluaisi samaa. Häntä vain rakastan.

        etsi elämääsi toinen suunta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsi elämääsi toinen suunta !

        Mikä suunta sitten luoksesi tuo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä suunta sitten luoksesi tuo?

        ei mikään


    • Anonyymi

      mä en rakasta sua enään

      • Anonyymi

        No, ei se sitten rakkautta sinun puoleltasi ollut. Ellet "rakkaudesta" sitten minua luoltasi pois työnnä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei se sitten rakkautta sinun puoleltasi ollut. Ellet "rakkaudesta" sitten minua luoltasi pois työnnä..

        tiedän sun aikeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedän sun aikeet

        No, kerro minullekin jos tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kerro minullekin jos tiedät.

        kysy Luojalta se tietää kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy Luojalta se tietää kaiken

        En usko muuhun kuin maanpäälliseen rakkauteen.


    • Mikä ompi tämä Satumaa-tango? 💃 🎼

      • Anonyymi

        Taipaleelle lähden ❤


      • Anonyymi

        Tämä kappale laittaa miettimään.. Mikä on se jota ei kuunnella? Mitkä on ne yhteydet? Mitä ne tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Projisointia, tuo kertoo että itse et voi unohtaa mua.

      • Anonyymi

        Juuri näin, opin askeleesi rakas. Ei sinulla ole muita naisia, et työnnä minua pois, en päästä irti. Vedän sut takas, muita et saa.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista provoo 😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Niin on, todella naurettavia ja läpinäkyviä juttuja!


    • Anonyymi

      Itse vedätit ja lähdit toisen naisen matkaan selaiseen ihmiseen kun sinä ei voi luottaa

      • Anonyymi

        Oliko tämä aloittajalle vai jollekin muulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä aloittajalle vai jollekin muulle?

        Tiedät kyllä.
        Sinulle!


      • Anonyymi

        Sinä et luota koskaan kehenkään, tein virheitä, mutta en ole niin hullu ja huono mitä väität. Vääristelet totuutta, mutta olkoon. Minä olen muuttunut, et varmasti usko sitä. En jaksa katsoa sun ikuisia syytöksiä ja naamaas enään yhtään, vaikken sitä olekaan usein enään nähnyt 😁😇😁😇 En ole saanut parempia lääkkeitä, mutta olen muuttunut itseni vuoksi.

        Kirjoitinko minä tämän, kuka kirjoittaa minuna? Miten hän voi tietää miten tunnen?


    • Anonyymi

      toivon että löydät onnesi jonkun toisen kassa olaan vain kavereita jooko?

      • Anonyymi

        tätä en toivo. Sinut vain haluan. Ollaan hiljaisesti yhdessä, osaan kyllä..


      • Anonyymi

        Et työnnä mua pois, tiukemmin tarraan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et työnnä mua pois, tiukemmin tarraan..

        meistä ei tule enään mitään koita ymmärtää mutta kaveri voin olla en muuta


    • Anonyymi

      olen jo sinusta yli pääsyt kyllä sinäkin musta yli pääset

    • Anonyymi

      Sanot että haluan liikaa liian pian. Siitäkö kaikki on kiinni? No, entä jos liikumme pala kerrallaan ja hitaasti? Voin tehdä sen vielä monin tavoin.

      • Anonyymi

        Ei kiitos!


      • Anonyymi

        itse valitsit sen toisen naisen . ja rikoit mun sydämmen en luota enään sinuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse valitsit sen toisen naisen . ja rikoit mun sydämmen en luota enään sinuun

        En ole muita naisia valinnut. Jossain vaiheessa luulin että jos saisin heti pois kaapissa parisuhteen naisen kanssa, se tekisi minusta onnellisen.. Nyt tiedän, ettei mikään muu kuin sinä tee minua onnelliseksi. Eli teen juuri niin kuin haluat. Tiedän sen nyt vain sinä olet tärkeä, sinua rakastan nyt ja aina.

        Anna anteeksi rakas tyhmyyteni. Sinua en ole kuitenkaan pettänyt, uskollinen olen ollut, enkä muita ole rakastanut. Vain sinua rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muita naisia valinnut. Jossain vaiheessa luulin että jos saisin heti pois kaapissa parisuhteen naisen kanssa, se tekisi minusta onnellisen.. Nyt tiedän, ettei mikään muu kuin sinä tee minua onnelliseksi. Eli teen juuri niin kuin haluat. Tiedän sen nyt vain sinä olet tärkeä, sinua rakastan nyt ja aina.

        Anna anteeksi rakas tyhmyyteni. Sinua en ole kuitenkaan pettänyt, uskollinen olen ollut, enkä muita ole rakastanut. Vain sinua rakastan.

        nyt tiedät syyn miksi en ole vastannut sun huutoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt tiedät syyn miksi en ole vastannut sun huutoon

        Lisäksi myös luulin että haluat sitä, parisuhdetta kanssani. Mitä sitten haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi myös luulin että haluat sitä, parisuhdetta kanssani. Mitä sitten haluat?

        joskus joo halusin olin rikki, mutta tällä hetkellä seurustelen ja olen onnelinen ja toivon että voidaan kavereita olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muita naisia valinnut. Jossain vaiheessa luulin että jos saisin heti pois kaapissa parisuhteen naisen kanssa, se tekisi minusta onnellisen.. Nyt tiedän, ettei mikään muu kuin sinä tee minua onnelliseksi. Eli teen juuri niin kuin haluat. Tiedän sen nyt vain sinä olet tärkeä, sinua rakastan nyt ja aina.

        Anna anteeksi rakas tyhmyyteni. Sinua en ole kuitenkaan pettänyt, uskollinen olen ollut, enkä muita ole rakastanut. Vain sinua rakastan.

        En tarvitse parisuhdetta, suhde riittää. Sellainen jossa ei olla liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus joo halusin olin rikki, mutta tällä hetkellä seurustelen ja olen onnelinen ja toivon että voidaan kavereita olla

        Tätä en usko hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse parisuhdetta, suhde riittää. Sellainen jossa ei olla liikaa.

        Pettäjäksi en ala, enkä harrasta yhden yön juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä en usko hänestä.

        5vuotta oon jo seurustellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä en usko hänestä.

        etsi vaikka uusi nainen kierrokseen mitä ennen oot tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsi vaikka uusi nainen kierrokseen mitä ennen oot tehnyt

        Musta et saa yhden yön juttua ei kiitos ..................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäjäksi en ala, enkä harrasta yhden yön juttuja

        Ei ole pettämistä avoin suhde. En yhden yön juttuja etsi, vaan pitkää suhdetta erääseen rakkaaseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pettämistä avoin suhde. En yhden yön juttuja etsi, vaan pitkää suhdetta erääseen rakkaaseen..

        Valetta itse säädit monen naisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta itse säädit monen naisen kanssa

        Etsin vain yhtä loistavaani. Usko se jo. Sinut halua.

        Anteeksi typerä säätöni. Herääminen lesboksi, menneisyuteni käsittely ja rakkauteni sinuun sekoitti pääni. Olen todella pahoillani typeyydestäni ja keskenkasvuisuudestani. Anteeksi. Rakkaus on ollut vain sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta itse säädit monen naisen kanssa

        Kenenkään heidän kanssaan en ole iholla ollut, kaveri vain. He käsittivät väärin rakastuneen olotilani. Luulivat sen olevan heihin. Ei ollut ja sen tiesin, enkä heitä koskenut enkä sillä tavoin lähestynyt. Usko jo. Se rakkaus on sinuun. Vain rakkaudella haluan koskettaa ja sinua rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään heidän kanssaan en ole iholla ollut, kaveri vain. He käsittivät väärin rakastuneen olotilani. Luulivat sen olevan heihin. Ei ollut ja sen tiesin, enkä heitä koskenut enkä sillä tavoin lähestynyt. Usko jo. Se rakkaus on sinuun. Vain rakkaudella haluan koskettaa ja sinua rakastan.

        Minun on täytynyt oppia itsestäni ja menneisyydestäni asioita voidakseni rakastaa sinua niin kuin rakkaus on parasta. Voidakseni kantaa kaikki menneisyyteni painolastin ja vastuuni ympärillä olevista ollakseni sellaisenaan rakkaudessa sinuun. Se on ollut raskas tie, sillä olen ollut erossa sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus joo halusin olin rikki, mutta tällä hetkellä seurustelen ja olen onnelinen ja toivon että voidaan kavereita olla

        No mitä vielä täällä roikut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään heidän kanssaan en ole iholla ollut, kaveri vain. He käsittivät väärin rakastuneen olotilani. Luulivat sen olevan heihin. Ei ollut ja sen tiesin, enkä heitä koskenut enkä sillä tavoin lähestynyt. Usko jo. Se rakkaus on sinuun. Vain rakkaudella haluan koskettaa ja sinua rakastan.

        tiedän että olit työ kaverisi kanssa hän jätti sut vaihdoit heti uuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5vuotta oon jo seurustellut

        Millainen nainen hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen hän on?

        epä rehellinen on suhteessa toisen kanssa ja kertoo salaisia satuja halutakseen pettää vaimoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5vuotta oon jo seurustellut

        Viisi vuotta sitten aloitin matkan kehollisten tunteiden tunnistamisessa, matkan kohti itseäni ja rakkaudellista hyväksymistä..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      koita tajuta se että en halua sinua enään muutakun olla kaveri

      • Anonyymi

        Ootko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mies?

        Nainen -----------------


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Et saa mennä. Näytä mihin suuntaan kasvat. Haluan samaan suuntaan kanssasi. En mihinkään muuhun suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa mennä. Näytä mihin suuntaan kasvat. Haluan samaan suuntaan kanssasi. En mihinkään muuhun suuntaan.

        Minussa on monta versoa. Kastele sitä yhteistä vielä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minussa on monta versoa. Kastele sitä yhteistä vielä rakas.

        Kasvan ylöspäin. Parempaan. Olen jo luvannut, etten palaa samaan

        Lupaukset täytyy pitää, kyllä minä muistan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvan ylöspäin. Parempaan. Olen jo luvannut, etten palaa samaan

        Lupaukset täytyy pitää, kyllä minä muistan

        Tehdään se mitä silloin syksyllä suunniteltiin rakas. Pystyn nyt siihen. Pidän perheeni kasassa näin ja me olemme yhdessä.. Olen voinut niin huonosti, enkä ole pystynyt toimimaan. Anna anteeksi, matkataan sillä polulla.. Sillä rakkauden polulla. Älä hylkää sitä.

        Miten sitten olet? Olen kanssasi siten. Mikä on sinulle parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvan ylöspäin. Parempaan. Olen jo luvannut, etten palaa samaan

        Lupaukset täytyy pitää, kyllä minä muistan

        Se ei ole sama todellisuus, vaan parempi, johon pyrin. Enemmän maassa, pienempi, keskittyneempi, mutta toimiva tähän hetkeen lasteni kasvun turvaamiseksi, niin että kun aika on oikea aika, voin luopua siitä, jotta voin toteuttaa sitten niitä haaveita, mitä yhdessä tämän unelmien naisen kanssa voin tänä aikana luoda ja unelmoida. Hänen ja minun yhteisiä unelmia. Ne unelmat täytyy unelmoida yhdessä, vieretysten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole sama todellisuus, vaan parempi, johon pyrin. Enemmän maassa, pienempi, keskittyneempi, mutta toimiva tähän hetkeen lasteni kasvun turvaamiseksi, niin että kun aika on oikea aika, voin luopua siitä, jotta voin toteuttaa sitten niitä haaveita, mitä yhdessä tämän unelmien naisen kanssa voin tänä aikana luoda ja unelmoida. Hänen ja minun yhteisiä unelmia. Ne unelmat täytyy unelmoida yhdessä, vieretysten.

        Yhdessä mökillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvan ylöspäin. Parempaan. Olen jo luvannut, etten palaa samaan

        Lupaukset täytyy pitää, kyllä minä muistan

        Teen niin kuin sinä olet tehnyt. Näen sinut. On talo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen niin kuin sinä olet tehnyt. Näen sinut. On talo.

        Jos vielä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvan ylöspäin. Parempaan. Olen jo luvannut, etten palaa samaan

        Lupaukset täytyy pitää, kyllä minä muistan

        Ymmärrän, ettet palaa samaan. Pidän lupaukseni.


    • Anonyymi

      Miksi teit tällaisen ketjun? Olen juuri asunnon hankkinut ja kalustanut.. Lapsiani sinne pian vien.. Uskaltaisin olla omikseni. Rakentaa omaa elämää jossa toivoisin sinun olevan mukana..

    • Anonyymi

      Sillon jos luottamuksen pettää sitä on vaikea uskoa toista enään

      niin metäs vastaa kun sinne huudetaan

      vanha sanan lasku

      • Anonyymi

        No mutta siitä voi päästä yli rakas. Koska uskoo rakkauteen. Siihen alkuperäiseen polkuun, niin se on pitkän suhteen kaava. Ymmärrän sen nyt. On vain ollut niin paljon epäilyksiä sen edessä. Luotan meihin että voimme tehdä sen. Älä kiusaa näin tärkeässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta siitä voi päästä yli rakas. Koska uskoo rakkauteen. Siihen alkuperäiseen polkuun, niin se on pitkän suhteen kaava. Ymmärrän sen nyt. On vain ollut niin paljon epäilyksiä sen edessä. Luotan meihin että voimme tehdä sen. Älä kiusaa näin tärkeässä asiassa.

        koita jo tajuta meistä ei tule enään mitään rakastan häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita jo tajuta meistä ei tule enään mitään rakastan häntä

        No kukas se hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukas se hän on?

        en halua yksityis asioita Tänne kertoa löydät vielä elämääsi toisen

        mä elän tässä suhteessa onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua yksityis asioita Tänne kertoa löydät vielä elämääsi toisen

        mä elän tässä suhteessa onnellinen

        Sanot vaan et jätät mulle päätöksenteon omalta puoleltani. Ymmärrän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot vaan et jätät mulle päätöksenteon omalta puoleltani. Ymmärrän..

        mitäs tolla komentilla tarkoitat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot vaan et jätät mulle päätöksenteon omalta puoleltani. Ymmärrän..

        etsi itsellesi nainen ja unohda minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsi itsellesi nainen ja unohda minut

        Kuka sinun nainen on? Mikset kerro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinun nainen on? Mikset kerro?

        en kerro .........................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita jo tajuta meistä ei tule enään mitään rakastan häntä

        Tiedän kuka hän on 💫🔥🔥


    • Anonyymi

      löydät varmasti onnen jonkun muun kanssa toivon että voidaan kavereita olla siitä huolimatta

      • Anonyymi

        Kenelle sä puhut???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sä puhut???

        oikea henkilö kyllä tunnistaa keskustelun perusteella asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikea henkilö kyllä tunnistaa keskustelun perusteella asian

        Miksi teit tän aloituksen, tää on liian paha.. Se meinaa saada mut perääntymään.. Niin ku näit jo.. En siltikään haluu kääntää pyörää vaik se onnistuis.. Mun itteni takia.. Meidän takia.. Mut oonko mä valmis kulkemaan tuota vaikeaa reittiä jota oon jo aloittanut.. Se on jännittää ja saa mut tuntee haastetta, epävarmuutta, vaik toisaalta haastetta toivonkin.. Tuo toinen tuntuu nyt jo helpolta, mut jotenkin tyhjältä, enkä halua tuntea tyhjää vaan haluan tavoitella täyttä, mitä meillä voisi olla.. Vaik ehkä toisit täyttä siinä elämääni? Ymmärrätkö? Mitä muuta eroa minussa olisi niiden seurauksena? Millainen tulen olemaan jos mitäkin valitsen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teit tän aloituksen, tää on liian paha.. Se meinaa saada mut perääntymään.. Niin ku näit jo.. En siltikään haluu kääntää pyörää vaik se onnistuis.. Mun itteni takia.. Meidän takia.. Mut oonko mä valmis kulkemaan tuota vaikeaa reittiä jota oon jo aloittanut.. Se on jännittää ja saa mut tuntee haastetta, epävarmuutta, vaik toisaalta haastetta toivonkin.. Tuo toinen tuntuu nyt jo helpolta, mut jotenkin tyhjältä, enkä halua tuntea tyhjää vaan haluan tavoitella täyttä, mitä meillä voisi olla.. Vaik ehkä toisit täyttä siinä elämääni? Ymmärrätkö? Mitä muuta eroa minussa olisi niiden seurauksena? Millainen tulen olemaan jos mitäkin valitsen?

        Mulla on ollut tapana valita vaikea tie, se on ollut minulle ominaista.. Eräs läheiseni, ei hän, huomauttelee asiasta ja näen sen toisen läheiseni käytöksessä nyt aivan selvästi ja se tapa nykyään ärsyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut tapana valita vaikea tie, se on ollut minulle ominaista.. Eräs läheiseni, ei hän, huomauttelee asiasta ja näen sen toisen läheiseni käytöksessä nyt aivan selvästi ja se tapa nykyään ärsyttää..

        Oikaisu, myös hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teit tän aloituksen, tää on liian paha.. Se meinaa saada mut perääntymään.. Niin ku näit jo.. En siltikään haluu kääntää pyörää vaik se onnistuis.. Mun itteni takia.. Meidän takia.. Mut oonko mä valmis kulkemaan tuota vaikeaa reittiä jota oon jo aloittanut.. Se on jännittää ja saa mut tuntee haastetta, epävarmuutta, vaik toisaalta haastetta toivonkin.. Tuo toinen tuntuu nyt jo helpolta, mut jotenkin tyhjältä, enkä halua tuntea tyhjää vaan haluan tavoitella täyttä, mitä meillä voisi olla.. Vaik ehkä toisit täyttä siinä elämääni? Ymmärrätkö? Mitä muuta eroa minussa olisi niiden seurauksena? Millainen tulen olemaan jos mitäkin valitsen?

        jos toista ihmistä pitää liian itsestään selvyytenä se ei johda mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut tapana valita vaikea tie, se on ollut minulle ominaista.. Eräs läheiseni, ei hän, huomauttelee asiasta ja näen sen toisen läheiseni käytöksessä nyt aivan selvästi ja se tapa nykyään ärsyttää..

        Onko tulos sama? Määränpää ja haaveet samat? Vai onko joku olemassa kolmas tie? Se joka eroaa, mut on hiljaa identiteetistään? Se toimisi myös..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos toista ihmistä pitää liian itsestään selvyytenä se ei johda mihinkään

        Se on totta, et ole itsestäänselvyys. En tarkoittanut sitä niin. Mutta paniikki vie toimintakykyni , jäädyttää paikalleen. On pakko ajatella että on turvallista. Tehdä isoja päätöksiä. Turvallista olla minä. Kuvitella itseäni turvallisessa tulevaisuudessa kanssasi.. Nyt tiedän että voisin tehdä helpon tien helposti. Sitä vaikeampaa tietä kuvittelen itselleni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, et ole itsestäänselvyys. En tarkoittanut sitä niin. Mutta paniikki vie toimintakykyni , jäädyttää paikalleen. On pakko ajatella että on turvallista. Tehdä isoja päätöksiä. Turvallista olla minä. Kuvitella itseäni turvallisessa tulevaisuudessa kanssasi.. Nyt tiedän että voisin tehdä helpon tien helposti. Sitä vaikeampaa tietä kuvittelen itselleni..

        Kuvittelen sitä rakkailleni. Haluan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelen sitä rakkailleni. Haluan enemmän.

        Sitä aina aliarvioi itteään , kykyjään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä aina aliarvioi itteään , kykyjään

        Ja sit jotkut vaan omaa enemmän ymmärrystä, syystä tai toisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit jotkut vaan omaa enemmän ymmärrystä, syystä tai toisesta

        No en usko tähän, kykyni riittävät, ymmärrys myös kun keskityn.. Pystyn monenlaisiin asioihin ja pyydän apua jos en osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teit tän aloituksen, tää on liian paha.. Se meinaa saada mut perääntymään.. Niin ku näit jo.. En siltikään haluu kääntää pyörää vaik se onnistuis.. Mun itteni takia.. Meidän takia.. Mut oonko mä valmis kulkemaan tuota vaikeaa reittiä jota oon jo aloittanut.. Se on jännittää ja saa mut tuntee haastetta, epävarmuutta, vaik toisaalta haastetta toivonkin.. Tuo toinen tuntuu nyt jo helpolta, mut jotenkin tyhjältä, enkä halua tuntea tyhjää vaan haluan tavoitella täyttä, mitä meillä voisi olla.. Vaik ehkä toisit täyttä siinä elämääni? Ymmärrätkö? Mitä muuta eroa minussa olisi niiden seurauksena? Millainen tulen olemaan jos mitäkin valitsen?

        Älä usko yhtäkään anonyymiä kirjoitusta. Ajattele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko yhtäkään anonyymiä kirjoitusta. Ajattele.

        No entä nimimerkilliset? Sitäkö kuunnella? Mikä ero on nimimerkin ja anonyymikirjoituksilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko yhtäkään anonyymiä kirjoitusta. Ajattele.

        Tiedän että tämä nainen on rakas ja tärkeä minulle, kuten myös lapseni ja heidän elämänsä hyvä ja hyvinvointi sekä unelmat ovat jotka minuun vaikuttaa. Haluan pitää heidät lähelläni ja että he voivat kanssani hyvin. Silloin minäkin voin hyvin ja minulla on hyvä tulevaisuus heidän kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että tämä nainen on rakas ja tärkeä minulle, kuten myös lapseni ja heidän elämänsä hyvä ja hyvinvointi sekä unelmat ovat jotka minuun vaikuttaa. Haluan pitää heidät lähelläni ja että he voivat kanssani hyvin. Silloin minäkin voin hyvin ja minulla on hyvä tulevaisuus heidän kanssaan.

        Väärä osoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että tämä nainen on rakas ja tärkeä minulle, kuten myös lapseni ja heidän elämänsä hyvä ja hyvinvointi sekä unelmat ovat jotka minuun vaikuttaa. Haluan pitää heidät lähelläni ja että he voivat kanssani hyvin. Silloin minäkin voin hyvin ja minulla on hyvä tulevaisuus heidän kanssaan.

        Palsta on niin sekava, että vähän kirjoitan enään (vaikka täällä olen).

        Ihanat arvot sinulla! Aikuiset voivat elää unelmia todeksi, mutta ei koskaan vähääkään lasten kustannuksella. Eläessään omien arvojen mukaan, voi itsekkin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on niin sekava, että vähän kirjoitan enään (vaikka täällä olen).

        Ihanat arvot sinulla! Aikuiset voivat elää unelmia todeksi, mutta ei koskaan vähääkään lasten kustannuksella. Eläessään omien arvojen mukaan, voi itsekkin hyvin.

        Haluan kuitenkin myös elää sydämeni valitun kanssa ja toivon että hän aloittaisi kanssani rakkaudellisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kuitenkin myös elää sydämeni valitun kanssa ja toivon että hän aloittaisi kanssani rakkaudellisen suhteen.

        Samat ajatukset minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset minulla.

        Miten voisimme tehdä näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko yhtäkään anonyymiä kirjoitusta. Ajattele.

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Tapaamme pian kaksoisliekkini 🔥🔥

      • Anonyymi

        Missä tapaamme, mihin tulen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapaamme, mihin tulen?

        älä viitti vedättää oon kaukana melkeen lapissa nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä viitti vedättää oon kaukana melkeen lapissa nyt

        enkä koronan vuoksi liiku missään ................................


    • Anonyymi

      Voi kunpa tuollainen nainen haluaisi minut
      Siinä sylissä itkisin pois

      • Anonyymi

        Millainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen?

        Millainen sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen?

        Lyhyt hiuksinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt hiuksinen

        Eli et ole pitkä ja omistat hiukset 😂
        Opetelkaa Yhdyssanat!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole pitkä ja omistat hiukset 😂
        Opetelkaa Yhdyssanat!!

        Sinä olet räkänauraja,

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sinä olet?

        Pitkät hiukset on ja pidän niitä itselleni paremmin sopivina kuin lyhyitä hiuksia. En leikkauttaisi tukkaani lyhyeksi enää, ainakaan tällä hetkellä ei tunnu siltä ja näillä näkymin ei tulevaisuudessakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkät hiukset on ja pidän niitä itselleni paremmin sopivina kuin lyhyitä hiuksia. En leikkauttaisi tukkaani lyhyeksi enää, ainakaan tällä hetkellä ei tunnu siltä ja näillä näkymin ei tulevaisuudessakaan.

        Minäkin haluan rakkaudellisen suhteen kanssasi

        Taisin nähdä unta, että soitit mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan rakkaudellisen suhteen kanssasi

        Taisin nähdä unta, että soitit mulle

        Et ole hän. Hän ei haluaisi että soitan hänelle nyt. Emme ole sellaisissa väleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän. Hän ei haluaisi että soitan hänelle nyt. Emme ole sellaisissa väleissä.

        Minä tykkäisin, että hän soittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäisin, että hän soittaa.

        Soitin näihin aikoihin vuodesta hänelle ensimmäisen puheluni.. Se oli mieltä hämmentävä kokemus, kuin jostain aikakoneesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän. Hän ei haluaisi että soitan hänelle nyt. Emme ole sellaisissa väleissä.

        Lämmittele vaikka sitä sun työkaveriasi ei pahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmittele vaikka sitä sun työkaveriasi ei pahalla

        Vain hänet haluan, hän on kyllä mun työkaveri ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hänet haluan, hän on kyllä mun työkaveri ollut.

        saria meinasit taas lämmitellä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hänet haluan, hän on kyllä mun työkaveri ollut.

        Jaa, ei ole se hänen nimensä, kolmesti olen häneen ihastunut, viimeksi työpaikalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ei ole se hänen nimensä, kolmesti olen häneen ihastunut, viimeksi työpaikalla..

        piia pettit sarin kanssa sahasit kahden naisen väillä


    • Anonyymi

      tai etsi uusi nainen kierrokseen (y)

      • Anonyymi

        En ole kierroksella, vaan vihdoin löytänyt ainoan rakkauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kierroksella, vaan vihdoin löytänyt ainoan rakkauteni.

        Onnea paljon teille ja aurinkoista kevättä (y)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea paljon teille ja aurinkoista kevättä (y)

        3x❤ nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kierroksella, vaan vihdoin löytänyt ainoan rakkauteni.

        niin minäkin olen löytänyt itselleni oman rakkauden ja toivotan sinulle ja hänelle paljon onnea <3


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe