Olen toisen pankin asiakas, mutta jouduin asioimaan Porvoon osuupankissa erään asian vuoksi. Palvelu oli täysin tahditonta ja suorastaan poikkeuksellisen outoa. Vaikka havaitsin tilanteen epäkuranttiuden kokonaisuudessaan heti palvelutapahtuman aikana ja sen jälkeen, en katsonut aiheelliseksi antaa palautetta, vaan analysoimme tilanteen jälkikäteen. Ehkä muillakin on kokemusta Porvoon OP:n ”palvelusta”, minkä vuoksi asiaa kannattaa jakaa sos.mediassakin laajemmin ja itsekin jaan sen. Vaihto esim. Nordeaan voi olla useammallakin paikallaan varsinkin suuremmissa omaisuustarpeissa (erittäin tahdikasta toimintaa varsinkin private bankingissa).
Jatkotoimet: Porvoon Osuuspankin kannattaisi ehdottomasti kiinnittää huomiota siihen, että asiakkaita kohtaavilla henkilöillä on riittävä kyky hahmottaa tilannetta (riittävä teoreettinen hahmotuskyky pankkitoiminnan alaan liittyen, riittävä älyllinenkin kyvykkyys toimia tahdikkaasti). Lisäksi vanhat, eläkeikäiset huonohkosti suomea taitavat (tai tahallisesti ruotsinkielistä esittävät; olen itse täysin kaksikielinen) tädit voisi mieluiten siirtää back-officeen ns. parveilemasta ja tärkeilemästä aulassa. Nykymaailman pankkitoiminta edellyttää taitoja, joustavuutta ja ennen kaikkea hyvää käytöstä. Valitettavasti arviot pankin palvelukyvykkyydestä liikkuvat nopeasti ja vaikuttavat OP:n imagoon negatiivisesti.
Porvoon Osuuspankin palvelu ala-arvoista
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa kokemusta ja vaihdoin S pankkiin.henkilökunnasta kaikki kiinni ja vanhoja dinosauruksia vois korvata nuoremmilla vaik joskus vanhuus on eduksi.
- Anonyymi
On siellä välillä ollut hyvääkin palvelua.Nuoremmat ovat ihan kivoja.Mutta yleensä tunnelma nihkeä ja nyrpeä mutta siellä on kai pakko pitää niitä vanhoja kurkoja parit kappaleet.Aika hoitaa eläkkeelle.Olen niin pieni asiakas ettei pankilla ole paljon väliä.S-pankki on nuorelle kiva vaihtoehto.
- Anonyymi
Prv Op on tunnettu tahdittomuudestaan😭, ei mikään uutinen.suomenruotsalaiset wanna-be valkokaulustyöläiset vauhdissa.herätys,elämme 2020-lukua!!!!
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua Porvoon Op.ssa nykyisin, aivan totta. Asiakaspalvelijat ihan kuutamolla kaikesta ja epäystävällisiä. Onneksi on vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082