noloin mokasi kokeessa?

Tassukka

Niin kysynkin, että mitä kaikkia älyttömiä ja tyhmiä mokia tiellenne on sattunut kokeessa? Kertokaa kaikki vaan rohkeasti x)

18

5018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

kiva jos tällaisen aiheen aloittaja voisi itse aluksi kertoa oman mokansa eikä vain vaatia muita kirjoittamaan. Aika itsekästä.

• ärgh

En tiä onko tää nyt niin nolo, mutta täysin tyhmä moka ainakin: No en tietenkään hätäpäissäni lukenut ohjeita tän kevään yo-enkun aineosiossa vaan oletin vaan et se sanamäärä ois se tavallinen 150-200.. No sit tuskailin se tiivistämisen kans (kun juttua ois riittäny vaikka kuinka pitkälle) ihan järjettömän kauan ja ihan hermona! Sen takia aineesta tuli ihan typerä ja sain vähemmän pisteitä kuin tavallisesti oon saanut enkun aineista ja nyt enkku jää varmaan ihan parin pisteen päähään seuraavasta arvosanasta! Ette arvaa kuinka osaa ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ!!!! >:(

• j-o-r-e

Muutaman kerran on jääny toinen puoli tai joku sivu välistä. Ei tosin YO-kirjotuksissa.

• Dem

En tiedä onko tämä nolo moka, mutta viime kemiankokeessa (kurssi 1) vastasin ihan piruuttani hieman väärin niihin kysymyksiin.

Kemiassa kun käytetään täsmällistä kieltä, vastasin aina malliin "Sidos lienee dipoli". Huvitti minua suuresti, kun ymmärsin sen olevan viimeinen kemian kokeeni ikinä. Ymmärrän jos se ei muita huvita... :)

• Tassukka

Niin joo minulle ei noita hirveän noloja mokia ole sattunut, mutta kaverini tunki mantsan kokeessa hätäpäissään Yhdysvallat Eurooppaan x) Puhdas nolo vahinko, mut silti aika nolo juttu..

• ......

yks runo oli kirjotettu joskus 1889(tää siis luki koepaperissa) ni pistin sit et 1998...;) oli opska meinannu tukehtuu kahviin... ja sit laitoin saksan kokeeseen, jossa kysyttiin päivämäärää(mut se kysymys oli jotenki sillei et tänään meillä on...) ni en tienny laittaa muuta ku et saksaa...;) ihan kiva!!

• abi

Mie kirjotin saksan aineeseen yläasteella (olin lukenu 1,5 vuotta) et miun huoneessa on yks kulma. Piti sanoa että miun huoneessa on yks pöytä. Ope ei ihan hyväksyny :P

• oppiorava

Lyhyen enkun YLIOPPILASkuuntelussa oli kysymyksenä (en muista tarkasti) joku, missä avoimissa kysyttiin jotain, missä oli sana cookie. Minä, joka olen lukenut enkkua viidennestä luokasta lähtien ja peruskoulussa arvosanoin 9, suomensin cookien KARKKI ja kaiken lisäksi olin ensin laittaa siihen KOKKI.
      Tajusin tuon tasan puoli tuntia kuuntelun jälkeen, ja kyllä ärsytti!

En muista tarkjasti oliko se sana juuri cookie, mutta tuollainen helppo sana kuitenkin.

• jugurttia

otsikkoaineeni puhtaaksikirjoitetun version päälle! Onneksi sain siivottua sen aika hyvin.

• pikku noka

ranskan ainetta kirjoittaessani muistin verbin kiirehtiä olevan s'empecher ja kirjoitin että kylläpä kello on paljon, täytyy kiirehtiä.. mutta tuo empecher tarkoittaakin ehkäisemistä :D

• Primrose

Mantsan kokeessa unohdin kääntää kysymyspaperin. Hyvä alku tuotti sentään kutosen, vaikka olisin voinut saada 8, jos olisin sen paperin tajunnut kääntää.

Ruotsin ylppäreissä kirjoitin mummolle tarkotetussa kirjeessä "Jag har en väldig nyttig gift för/till (en muista kumpaa käytin) dig". Eli minulla oli sille erittäin hyödyllinen myrkky. En uskaltanut edes käydä opettajalta kysymässä tuloksia, vaan hipsin kanslistin luo tuomiota kuulemaan.

Hyvin meni silti -kiitos kuuntelujen- että neljän viime kerran pisteiden perusteella olisi M tulossa. Enkku kyllä sitä vastoin kaatui kuuntelun kössimiseen, tulee vaan C, vaikka kirjallinen meni paremmin kuin hyvin.

• yläasteella

Kirjoitin yläasteella saksan aineessa ohjetta tietä kysyvälle turistille ja piti sanomani siinä, että "sen jälkeen käännytte oikealle..." niin laitoin, että "und dann turnen sie rechts..." ja hauskinta tässä oli, että "turnen" tarkoittaa voimistelua, eli "voimistelkaa sen jälkeen oikealle" :D

• ger

Enkun yo-kirjotuksissa oli niitä vanhan kansan uskomuksia. Mietin pitkään kohtaa fried or roasted mice (tai jotaki sinnepäin) Tiesin kyllä että roasted on paahdettu ja fried paistettu, mutta jonku oikosulun koin ja kirjoitin vastaukseksi pakastettuja hiiriä.. E oli aika lähellä..

• nyt abina

elikkä tää ei tapahtunut mulle vaan eräälle tutulleni.. Se oli meinaan matikan yo-kokees laittanut et miljardis on 30nollaa... ei tullut ihan täysiä pisteitä :D

• abi

Teinpä sitten eräänä päivänä lukiossa jotain uskonnon koetta ja esseeseen kirjoittelin fundamentalismista, mutta käyttäen termiä feodalismi.. Tajusin termimokan heti kokeen jälkeen ja jännitin sitten mitä opettaja on tykännyt pienestä termin muutoksesta, mutta kuinkas kävikään kun kokeet palautettiin: ei minkään näköistä huomautusta väärästä termistä!! Mitenköhän ne opettajat niitä esseitä lukee ja arvostelee??

• Opettaja

on vain vahingossa jäänyt opettajalta havaitsematta tuo väärä termi. Ilmeisesti hän on ajatellut sinun kirjoittaneen nimenomaan fundamentalismista ja sitten on 'lukenut' se väärän termin oikeaksi. Ihmisiä me opettajatkin olemme ja voimme virheitä tehdä, vaikka kuinka huolellisia olisimme.

Mutta olisi tietysti rehellisen oppilaan pitänyt mennä opettajalta kysymään, miksei väärästä termistä ole sakotettu.

• aine

Joskus kirjoitin upean aineen, joka oli semmonen pohdinta tai analyysi eräästä taulusta. Löysin loistavia perusteita kuinka taulun tekijä oli ottanut mielestäni kantaa saastumiseen, ja muihin globaaleihin ongelmiin.

No taulu oli tehty joskus 1600 luvulla.

• Anonyymi

Lunttasin kumin avulla ja opettaja näki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5768
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      115
      4980
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      404
      2947
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      96
      1435
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      340
      1129
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      971
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      968
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      886
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      867
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      839
    Aihe