Aihe

Valikoivaa mainontaa

Anonyymi

Hyvä esimerkki valeuutisesta/mainoksesta:
Lidlin ruokakassivertailussa jätettiin Prismat ja Citymarketit pois vertailusta ja teetettiin tarkoitushakuisesti K- markettien ja pienten S- markettien kanssa. Testaajat valitsivat kilpailijoilta "suunnilleen" samanlaisia tuotteita.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa voi todeta KSML:n kuntavaalikyselystä. Lehti teetätti sen omistamallaan yrityksellä, vastaajia alle 600 ja virhemarginaali viisi prosenttia. Mitä merkitystä? Sivuntäytettä.

• Anonyymi

Johan on taas tylsää jollakin

• Anonyymi

Citymarketissa on minulle halvin ruokakassi. Perustan tämän siihen, että pyrin ostamaan niitä tuotteita, jotka on laitettu tarjoukseen. Muissa kaupparyhmissä ei oikein mitään tarjouksia koskaan olekaan.

Se virallinen ruokakorivertailuhan on ihan hanurista, sillä siihen on otettu mukaan sitä sun tätä, joita ihmiset eivät yleensä osta kuin muutaman kerran vuodessa. Minun ruokakorini perustuu jokapäiväisiin ruoka-aineisiin.

• Anonyymi

Tarkoitushakuisia vertailuja on helppo tehdä miten sattuu. Yleisradiokin teki kuntavaalikyselyn ja vertasi sitä eduskuntavaalikyselyyn. Näin saatiin voittajaksi puolue jonka jäsenkirja on pakollinen työpaikan saamiseksi ko. yhtiössä.

• Anonyymi

Ehkä Lidl on juuri sopiva omalle kohderyhmälleen. Maassamme on kuitenkin melko runsaasti vähään tyytyviä henkilöitä, kuka varakkuutensa vuoksi, kuka aatteensa vuoksi tai kuka ymmärtämättömyyttään.

• Anonyymi

Hah..ihan turhaa Lidlin ruokakassin rinnalle edes ottaa Prisman ruokakassia, se on ihan eri hintaluokassa, jos Lidlin ruokakassin maksaa 40 euroa niin Prisman ruokakassi maksaa 70euroa.

• Anonyymi

Laadulla on myyjänsä. Joillekin kelpaa jopa Lidlin kamat. Jopa pitsaketju Europesulan sisäänostaja Sal Monella noutaa Lidlistä vanhat tomaatit ja makkarat.

• Anonyymi

Kaikki kaupankäynti on huijausta. Yleisin on varmaan tyylin: hinta nyt 120e ja henkselit 220e päällä.

• Anonyymi

Eipä ollut vilunkipeliä vaan tehtiin kilpalijoihin vertaavaa tutkimus eli s-market ja k- market . . .prismat ja citymarketit ovat eri tason toimijia . . .

• Anonyymi

Cittarissa surkea valikoima ja kallista liiterissä yhtenään vedetään tuotteita pois myynnistä.. Prisma on paras...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      9897
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      4172