Muukalaiset ja ihmisten rasismi

Anonyymi

Sitaatti eräästä toisesta ketjusta:

"Afrikkalaisten pitäisi vaan antaa kuolla sukupuuttoon. Se tapahtuu yksinkertaisesti siten että lopetetaan kehitysapu ja niiden ruokkiminen. Jos ei itsekseen pärjää niin ei ole elinkelpoinen tälle planeetalle."

Afrikkalaiset ovat arvokkaita ihmisiä.

Muukalaisille kaikki ihmiset ovat vain ihmisiä. He tulevat tänne kohtaamaan kaikkia ihmisiä, ei vain hyvinvointikilpailun voittajia. Minä kuvittelen että he sanoisivat varsin selkeästi että meidän rasistiset näkemyksemme ovat perusteetonta roskaa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän arvokasta heissä on? Ne älykkäät yksilöt jotka ottavat vastuun elämästään ja kotimaastaan jäävät sinne rakentamaan sitä omaa maatansa ja perhettään. Roskasakki lähtee sieltä sitten elätettäväksi muualle ja tottakai ne suunnistaa Suomeen, koska Suomi tarjoaa maailman parhaan sosiaaliturvan ja paljon paremmat olot kuin suomalaisille itselleen.
      Yksikään suomalainen ei saa suoraan ilmaista asuntoa, ei ilmaisia kodinkoneita, ei ilmaista ajokorttia, ei ilmaista autoa, ei ilmaisia tulkkauspalveluita, ei ilmaista terveydenhuoltoa. Kaksi lähi-idän "poikaa" marssi Giganttiin ja ojensi myyjälle kupongin. Myyjä haki 40 tuumaisen telkkarin pojille. Pojat sanoi että liian pieni ja lähtivät pois. Tulivat tunnin päästä takaisin ja nyt heillä oli kuponki 55 tuumaiseen telkkariin. Olisiko suomalainen saanut? Ei olisi.
      Porissa kärrättiin vanhukset ulos vanhainkodista ja ahdettiin rinnakkain makaamaan diakonissalaitoksen käytäville, kun vanhainkoti muutettiin tuottavampaan käyttöön. Osakkaana laitoksessa mukana kaupunginjohtaja.

      Kehitysapu laiskistaa ihan virallistenkin tutkimusten mukaan. Kun ei tarvi tehdä mitään niin nämähän ei muuta tee kuin lisääntyy ja laiskottelee. Sellainen sanonta oli Suomessa aikoinaan "Ken ei työtä tee, ei syömänkään pidä".
      Kehitysapu on bisnes joka tuhoaa sekä antajansa että saajansa. Meillä ei ole mitään velvollisuutta elätellä ketään rajojen takana eikä toisilla mantereilla.
      Velkarahalla toisten elättäminen samaan aikaan kun omat vanhukset ja vähäosaiset ovat heitteillä, on järjetöntä ja itsetuhoista.

      Se itsetuhoisuus päättyy siihen että Suomi menee konkurssiin eikä voi elättää enää itseään eikä ketään muutakaan. Sitten nuo laiskurit siirtyy tuhoamaan seuraavaa maata. Vauraampaa maata. Maapallon väkiluku lisääntyy 8 miljoonalla joka kuukausi. Kuinka kauan arvelet meidän rahojen riittävän kaikkien elättämiseen?

      • Anonyymi

        Natsilla on natsin puheet, kuten näemme. Mikset uskalla kirjoittaa rekattuna, Koukku?



      • Anonyymi

        Perussuomalaiset ovat aloittaneet vaalikampanjansa myös ufo palstalla, huomaan.

        Teksti on liioittelevaa, yksipuolista, rasismin sävyistä, väheksyvää, pyrkii luomaan negatiivisia mielikuvia, eikä liity ufo ilmiöön lainkaan.

        Olisinko väärässä jos ennustan persujen suhtautuvan muukalaisiin yhtä tylyllä tavalla? Hehän kun eivät ole edes ihmisiä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsilla on natsin puheet, kuten näemme. Mikset uskalla kirjoittaa rekattuna, Koukku?

        Anonyymi huutelee anonyymina vaatien kirjautumista. MInulla on nimimerkki kyllä, vaan se ei ole koukku. Tuo natsittelu on ollut pois muodista jo vuosia. Oman maan kansalaisten ja varsinkin vähäosaisten suojeleminen ei ole natsismia vaan se on oman maan ja kansalaisten suojelemista loiseläjiltä. Kuten maamme viranomaisetkin ovat tulleet johtopäätökseen että liki 80% Suomeen pyrkivistä ei ole oikeutettu oleskelemaan maassamme, vaan on maassamme laittomasti. Moni sivistysmaa on lakkauttamassa turvapaikkasysteeminsä.
        Niillä linjoilla on pitkään ollut muun muassa Japani ja nyt on Tanskan pääministerikin jo sanonut ettei yhtäkään enää. Ruotsi ja Ranska on pitkään ollut helisemässä mutta nyt nekin tekevät jo asialle jotakin.

        Kaltaisesi suvaitsevaiston kädet ovat veressä yltäpäätä, kun houkuttelette kettuja kanalaan sinisin silmin. Ilmeisesti vihaatte Suomen vanhuksia ja sairaita. Ne syövät vakuumiperunoita laitoksissa ilman voita, leipää ja maitoa, kun raha syydetään patalaiskojen elintasoturistien elättämiseen ja paapomiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natsilla on natsin puheet, kuten näemme. Mikset uskalla kirjoittaa rekattuna, Koukku?

        Kuten tuossa mainittiinkin, niin natsittelusta on teho ollut pois jo kauan. Aikansa sillä saatiin järjen ääntä vaiennettua, vaan eipä juuri enää.

        Minä olen täsmäavun kannattaja ja osittain myös ammattilainen. Rahallista apua ei muuhun kuin lääkkeisiin ja suoraan ruoka-apuun joita valvoo avustajan edustajat. Eri asia on antaa käteistä rahaa suoraan avunsaajan kouraan ilman välikäsiä.

        Kehitysavusta ja ruoka-avusta on päätynyt heimo ja sotapäälliköiden taskuihin suurin osa. Hallitukset vie osansa. Afrikassa osattiin sotia ja orjuuttaa jo kauan kauan ennen valkoista miestä.

        Apu menisi perille ja olisi täsmäapua jos vaikkapa Suomesta lähtee ryhmiä kouluttamaan, hoitamaan ja rakentamaan. Kaiken lisäksi se tulisi halvemmaksi.

        Nykyinen systeemi kannustaa kieroilemaan ja korruptioon. Olen ollut itse suunnittelemassa esimerkiksi Haitiin lähetettävien konttien muuttamista asunnoiksi. Siinä haisi niin vahva vedätys ja ylihinnoittelu etten suostunut mukaan projektiin.

        Kun on tässä kerta tullut natsitelluksi, niin minun on kerrottava pari asiaa, jotka kumoaa käsitykset ulkomaalaisvihastani tai rasismistani.

        Molemmat sisarukseni ovat naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Veljeni vaimo on islamilaistaustainen, nykyinen kristitty.

        Häissäni oli bestmanina ugandalaissyntyinen mies. Nykyään olen kihloissa thaimaalaisen kanssa.

        Minulla on Suomessa paljon ulkomaalaisia hyviä ystäviä. Turkista, Syyriasta, Afganistanista ja Iranista. Thaimaassa (asuvia) minulla on ystäviä Malesiasta, Singaporesta, Kiinasta, Etelä-Koreasta, USA:sta ja Australiasta.

        Australialaiset on leppoisaa ja hyvin suomalaisen oloista reilua ja rehtiä kansaa. Avuliaita myös.

        Olen avustanut säännöllisesti neljää eri järjestöä. Kirkon ulkomaanapua kaikkein eniten. Avustin vahingossa myös tunnettua huijaria ja paloittelijamurhaajaa aikoinaan hänen avustusfirmansa kautta.

        Suora apu on kuitenkin paras apu mielestäni varmistaen että raha menee siihen tarkoitukseen mihin sitä on pyydetty.

        Olen rahoittanut ilman vastiketta monenlaisia juttuja, jotka olen katsonut hyväksi. Siitä saa hyvän mielen ja karman itselleen vastalahjaksi. Buddhalaisuudessa asia on niinpäin että se avun antaminen on kunnia-asia ja se auttaa kuka voi auttaa ja se antaa kellä on.

        Annoin Vietnamissa katulapselle 80 euroa vastaavan summan. Lapsi kysyi silmät loistaen miksi annoin niin paljon niin sanoin hälle että halusin nähdä hymysi. Kohta perässäni juoksi noin kahdeksan lasta. Eihän siinä auttanut sitten kuin tyhjentää lompakko ja sanoin että jakakaa keskenänne reilusti ja tasan.

        Asia kun katsos niin että minä olen tekijä, auttaja, veronmaksaja, työllistäjä ja hyväntekijä. Sinä olet unelmoitsija joka ei tee muuta kuin soittaa suutaan. Tässä porukassa sinä olet se natsi jos joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi huutelee anonyymina vaatien kirjautumista. MInulla on nimimerkki kyllä, vaan se ei ole koukku. Tuo natsittelu on ollut pois muodista jo vuosia. Oman maan kansalaisten ja varsinkin vähäosaisten suojeleminen ei ole natsismia vaan se on oman maan ja kansalaisten suojelemista loiseläjiltä. Kuten maamme viranomaisetkin ovat tulleet johtopäätökseen että liki 80% Suomeen pyrkivistä ei ole oikeutettu oleskelemaan maassamme, vaan on maassamme laittomasti. Moni sivistysmaa on lakkauttamassa turvapaikkasysteeminsä.
        Niillä linjoilla on pitkään ollut muun muassa Japani ja nyt on Tanskan pääministerikin jo sanonut ettei yhtäkään enää. Ruotsi ja Ranska on pitkään ollut helisemässä mutta nyt nekin tekevät jo asialle jotakin.

        Kaltaisesi suvaitsevaiston kädet ovat veressä yltäpäätä, kun houkuttelette kettuja kanalaan sinisin silmin. Ilmeisesti vihaatte Suomen vanhuksia ja sairaita. Ne syövät vakuumiperunoita laitoksissa ilman voita, leipää ja maitoa, kun raha syydetään patalaiskojen elintasoturistien elättämiseen ja paapomiseen.

        Olet tyhmä et kuitenkaan osaisi parantaa vanhusten elinoloja vaikka olisi rahaakin. Kyllähän sitä on vaikka kuinka paljon kuten tämä feikki korona skeida jo todisti. Se voitaisiin käyttää vanhusten elinolojen muuttamiseen mutta se ettei niin tehdä tulee valkoisten päättäjien päästä.

        Vielä loppukaneettina. Olet tyhmä, rasisti, rakki ja rajakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyhmä et kuitenkaan osaisi parantaa vanhusten elinoloja vaikka olisi rahaakin. Kyllähän sitä on vaikka kuinka paljon kuten tämä feikki korona skeida jo todisti. Se voitaisiin käyttää vanhusten elinolojen muuttamiseen mutta se ettei niin tehdä tulee valkoisten päättäjien päästä.

        Vielä loppukaneettina. Olet tyhmä, rasisti, rakki ja rajakki.

        Teidän sanailuunne osallistuen jos asiaa ajatellaan vertailun pohjalta, niin kysehän on siitä että mitä pitää tärkeämpänä. Kotimaisen vanhuksen hyvinvointia, vaiko afrikkalaisen työttömän pääsyä sosiaaliturvamme piiriin.

        Minusta meidän pitää auttaa heitä kotimaassaan ja rakentaa sitä infrastruktuuria ja tulevaisuutta sinne. Se on pelkkää kosmetiikkaa tuoda muutamia tänne isolla rahalla kun sillä samalla rahalla voisimme auttaa paljon suurempaa joukkoa heidän kotimaassaan.


    • Anonyymi

      Jaahah

      Kun joku avaa aiheen muukalaisten vaikutuksesta ihmisten yhteiskuntaan, niin siitä sikiää enimmäkseen keskustelua ihmisten keskinäisistä jutuista. Sitten kun muukalaiset todella ovat täällä, he ovat yhteiskunnallisesti hyvä vertailukohde. Keskustelua ja mielipiteitä tulee riittämään. Luulisin että politiikan vasen laitaa alkaa myös ehdottelemaan heidän käytännöistään kopioituja juttuja sovellettavaksi meidän yhteiskunnassamme.

    • Anonyymi

      Kyllähän jos jo UFO-palstalle tulee rasismia niin sen kirjoittaja on jo TYHMÄ.

      Minua ainakin kiinnostaa hieman suuremmat kuviot universumin mittakaavassa kuin jonkun erittäin rajoittuneen, tyhmän, persun ajatukset. Tämä markkinatalous ja hyvinvointiyhteiskunta rajoineen voi olla äärimmäisen lyhytt aikakausi niin en ala jonkun tyhmän persun pillin mukaan ajattelemaan latteuksia ja suoraan sanottuna PASKAA.

    • Anonyymi

      Kuolema tulee kaikille.

    • Anonyymi

      Suomen hallituksen siirtolaispolitiikka on saanut kummallisia piirteitä. He tekevät Suomeen pääsemisen mahdollisimman helpoksi Lähi-idän ja Afrikan kansoille, jotka ovat historian ja tutkimusten mukaan kaikkein huonoiten länsimaihin integroituvaa ja työllistyvää väkeä, edes kolmannessa sukupolvessa.
      Samaan aikaan he ovat tehneet aasialaisten naisten pääsyn Suomeen erittäin vaikeaksi, jopa mahdottomaksi. Suomessa pitkään asuneita ja koulua käyneitä aasialaislapsia ollaan karkoittamassa perheidensä luota takaisin kotimaahansa, mutta Lähi-idän ja Afrikan siirtolaiset saavat jäädä vaikka heidät todettaisiin laittomasti maassa oleviksi.
      Tuolla on ahkeraa ja ihan oikeaa kilttiä turvapaikanhakijaa Aasiasta, mutta jostakin syystä he eivät Suomelle kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe