Mitään en myönnä, minä minä minä

Anonyymi

Häsan sivuilta osuus silmiin Teuvo Hakkaraisen ja Iisakki Kiemungin kuvat rinnakkain ja hyvässä sovussa, tai näin ainakin luulisi. Hakkarainen hymyilee kuvassa, mutta Kiemungin ilmeestä tulee mieleen ennemminkin juuri hyökkäämään lähtevän eläimen virnistys.

Itse jutun sisältö ei Hämeenlinnalaisia varmaankaan yllätä, sillä aikanaan valtuustomies Kiemunki tuli tunnetuksi milloin laivaristeilyn tappelusta, milloin kovasta riitelystä muiden valtuutettujen kanssa tai raastuvanoikeuden ovien lonksuttelusta. Tuomiotakin tuli yksityiselämää koskevan tiedon levittelystä ja satojen tuhansien vahingon korvauksista, mutta se ei Kiemungin tahtia koskaan haitannut - tuomiot olivat aina Kiemungin mukaan vääriä, ja muut väärässä ja hän yksin oikeassa.

Jutussa Kiemunki selittelee, kuinka on oikeuttettua nimitellä Hakkaraista paskasäkiksi ja muuten alatyylillä. Toivoa vain sopii, että joskus vielä herra Kiemunkikin kasvaa aikuiseksi ja omista toimistaan vastuulliseksi kansalaiseksi.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka toivot Haggaraisen kasvavan vai oletko toivoisi menettänyt.

      • Anonyymi

        Ehkä tässä Hämeenlinnalaisena toivoisi, että meillä nimenomaan Kanta- Hämeen sairaanhoitopiirissä olisi aikuinen ihminen viestintäjohtajan paikalla. Kiemunki puolustelee puheitaan nyt sillä, että on mielipiteineen yksin, mutta ei millään ymmärrä sitä, että julkisessa virassa edustaa myöskin puheissaan aina myös sairaanhoitopiiriä. Ja tokihan virkamiehelläkin saa olla omia mielipiteitä, mutta se on sitten ihan eri asia lähteä laukomaan asiattomuuksia ja alatyyliä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tässä Hämeenlinnalaisena toivoisi, että meillä nimenomaan Kanta- Hämeen sairaanhoitopiirissä olisi aikuinen ihminen viestintäjohtajan paikalla. Kiemunki puolustelee puheitaan nyt sillä, että on mielipiteineen yksin, mutta ei millään ymmärrä sitä, että julkisessa virassa edustaa myöskin puheissaan aina myös sairaanhoitopiiriä. Ja tokihan virkamiehelläkin saa olla omia mielipiteitä, mutta se on sitten ihan eri asia lähteä laukomaan asiattomuuksia ja alatyyliä julkisesti.

        Äveriäänä miehenä hän pystyy tuohon sanan säilän käyttöön kun työt sairaanhoitopiirissä ovat nykyään hänelle pelkkä harrastus. Markkua on kyllä hänen kiittäminen rikkauksistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äveriäänä miehenä hän pystyy tuohon sanan säilän käyttöön kun työt sairaanhoitopiirissä ovat nykyään hänelle pelkkä harrastus. Markkua on kyllä hänen kiittäminen rikkauksistaan

        Alkoholismi on sairaus. Alkoholistin paikka ei ole Euroopan parlamentissa.


    • Anonyymi

      Sahuri on kuvassa niin jurrissa, että näyttää hymyilevän.

    • Anonyymi

      Kiemura on taitavasti käytellyt velvoitteitaan sekä oikeuksiaan hallitusammattilaisena ja Markku uudella mantereella varmistelee omistuksia. Eläkkeelle nuorena ja varakkaana ei ole mikään täysnuijan suunnitelma.

      • Anonyymi

        kuulemma äveriäs mies nykyään


    • Anonyymi

      Risteilyllä sen tappelun aloitti humaltunut ns. yritysjohtaja.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on pelottavaa, että tuolla itsehillinnällä varustettu henkilö toimii sairaala-organisaatiossa vastuullisessa toimessa, tai puolueen paikallisjohtajana. Toisaalta, Kiemungit taitavat olla vähän tällaisia soheltajia joka kaupungissa. Itse kyllä veisin Iisakin Renkoon julkisivutarkastajaksi, tai sitten Karanojan kaatopaikkavahdiksi. Sinne seisomaan laarien äärelle ja tiuskimaan ohjeita rampeille ajaville.

      • Anonyymi

        Avauksessa on väärää tietoa. Laivalla juopunut persu kävi kimppuun ja Iisakki puolusti itse itseään eikä vienyt säälistä asiaa käräjille. Yksityiselämän paljastelussa ei ollut kyse yksityiselämästä vaan vaalirahoituksesta mikä ei ole yksityiselämää. Iisakki ei todellakaan kumartele suurien luulojen persuja vaan antaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avauksessa on väärää tietoa. Laivalla juopunut persu kävi kimppuun ja Iisakki puolusti itse itseään eikä vienyt säälistä asiaa käräjille. Yksityiselämän paljastelussa ei ollut kyse yksityiselämästä vaan vaalirahoituksesta mikä ei ole yksityiselämää. Iisakki ei todellakaan kumartele suurien luulojen persuja vaan antaa takaisin.

        Iisakki itse tuossa taas puolustautuu noilla kuluneilla teemoillaan!
        Vaarallinen tyyppi jota sietää varoa, viina on ennenkin sekoittanut monen pään ja Iisakki lienee räjähtävää laatua omaten heikon itsetunnon.
        Aina jonkun muun vika, Persujen ainakin jos ei muita löydy, Aasinhattu, se kuuluu kyllä Iisakille ihan oikeesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisakki itse tuossa taas puolustautuu noilla kuluneilla teemoillaan!
        Vaarallinen tyyppi jota sietää varoa, viina on ennenkin sekoittanut monen pään ja Iisakki lienee räjähtävää laatua omaten heikon itsetunnon.
        Aina jonkun muun vika, Persujen ainakin jos ei muita löydy, Aasinhattu, se kuuluu kyllä Iisakille ihan oikeesti!

        Samaa mieltä kuten kirjoitit. Iisakin kimppuun kävi Persu kuten kirjoitit ja Iisakki puolusti itse itseään kuten kirjoitit. Ja yksityiselämässä oli kyse vaalirahoituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kuten kirjoitit. Iisakin kimppuun kävi Persu kuten kirjoitit ja Iisakki puolusti itse itseään kuten kirjoitit. Ja yksityiselämässä oli kyse vaalirahoituksesta.

        Persujen mielestä saa käydäkkin kimppuun ja myös toisten Persujen kuten Jämsässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kuten kirjoitit. Iisakin kimppuun kävi Persu kuten kirjoitit ja Iisakki puolusti itse itseään kuten kirjoitit. Ja yksityiselämässä oli kyse vaalirahoituksesta.

        Samaa mieltä kuten kirjoitit. Pölhö-Iisakki kimppuun kävi eikä Persu kuten kirjoitit ja Persu puolusti itse itseään kuten kirjoitit.

        Ja yksityiselämässä ei ole kyse vaalirahoituksesta.


    • Anonyymi

      Iisakki nyt kuuluukin siihen porukkaan, joka ei faktoilla paljon päätään vaivaa. Voisi kyllä Iisakkikin miettiä, onko kaikki omassa toiminnassa kunnossa, jos kaiken aikaa kerää tuomioita ja korvausvaateita suunnasta jos toisestakin. Kyllä se politiikkaa puhdistaisi, jos Iisakki jättäisi politiikan sikseen ja pysyisi tiedottajana. Ja hankkikoon vaikka harrastuksen.

      • Anonyymi

        Tarkoitat pitäisi seurata tuomitun PerGäryn esimerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat pitäisi seurata tuomitun PerGäryn esimerkkiä.

        Tarkoitan Kokdem-trolliääliön pitäisi seurata tuomitun Per ttu K:n esimerkkiä. Menkää vaikka hautuumaakävelylle yhdessä ja katsokaa itellenne sopiva kumpare!
        Turhia ja vaivasia tallukoita ootte kumpikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan Kokdem-trolliääliön pitäisi seurata tuomitun Per ttu K:n esimerkkiä. Menkää vaikka hautuumaakävelylle yhdessä ja katsokaa itellenne sopiva kumpare!
        Turhia ja vaivasia tallukoita ootte kumpikin!

        Voi onko pääsi hieman pipi? Otappas nyt yhteyttä lääkäriin heti aamulla voit soitella ajanvaraukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi onko pääsi hieman pipi? Otappas nyt yhteyttä lääkäriin heti aamulla voit soitella ajanvaraukseen.

        Samaa mieltä, Kok/Dem-trollin olisi pikimmiten mentävä lääkäriin ja pyytää lo
        botointia että harhat ja muut mielenvammat saadaan ulos hänen päästään!


    • Anonyymi

      Potkut tollaselle riidanhaastajalle vaan palkkiovirastaan. On toi I. Kiemunki vastenmielinen tyyppi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe