Hei!
Onko kellään kokemuksia ko. sivustosta: https://kulmasohvat.fi/
Mainostavat itseään Kaluste-Matti nimisen kalustefirman nettikauppana, sama tieto löytyy kyllä Kaluste-Matti sivustolta myös. Onko joku tilannut tältä nettisivustolta sohvia, millainen kokemus jäi? Onko legit?
kulmasohvat.fi kokemuksia
5
3043
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilyttää kehno Suomen kieli. Katselin, mutta en uskalla tarttua täkyyn.
- Anonyymi
Tilasimme täältä sohvan ja olemme olleet todella tyytyväisiä. Sohva on laadukkaan tuntuinen ja selkätyynyt ylellisen pehmeät. Oli juuri sitä mitä pitikin. Toimitus tuli sovitusti kotiin kannettuna. Toimitusaika oli melko pitkä (tilasimme Outlet-sohvan), mutta se olikin tiedossa.
- Anonyymi
Hyvin toimi koko tilausketju, sohvaan oltu tyytyväisiä ja tuli kuudenteen kerrokseen kannettuna suoraan olohuoneeseen ja kokonaishinta vertaillessa oli järkevin. Suosittelen!
- Anonyymi
Joo! On todella huonoa laatua ja menin yöllä sänkyyni makoilemaan ja koko paskahan se rösähti alas ja nyt on kaksi identtistä moukkua takapuolessa. Jos teille on käynyt tämä sama niin vastatkaa tähän viestiin. Eihän tästä tule perkele tolokkua!
- Anonyymi
ei ole legit vaan 2021 laitettu viesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241