Se on mun, se on mun.....kumpi huusi. Samapa tuo minulle ☺. En ole kenenkään, toista teistä RAKASTAN, molemmat sen tietää, onko teillä joku onkelma siitä ???!!!
Niin se huuto
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, kumpaa rakastat? Siis millaista naista?
- Anonyymi
Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺
No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.
Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙
Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙
Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤
Ai niin , se ei pelaa joka pelkää 😂😂😂😂😂😙😙😙😙😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että "bi:nä" kelpaan, mutta lesbona en?
- Anonyymi
Toi poraaminen on ärsyttänyt, tällä palstalla: etkö rakastanutkaan minua ? 😂. No voiiiiiii, peiliin lähit mukaan 😱😁😁😁 turha porata !!!!!!!!!
- Anonyymi
Rakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺
Ymmärrätkö vieläkään, että se rakkaus mitä näit, se ei ollut sinulle tarkoitettu 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän halusin kuulla 😍😘❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän halusin kuulla 😍😘❤
Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤
Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
Saa kyllä kommentoida, etten taas suorita täällä yksinpuheluu 😂😂😂😂😂, no ei tarvii kommentoida 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤
Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤
Valitan, saatan kulkee edellä 🤔☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuvittele tunteiden siirtyvän mihinkään, eikä näin ole käynytkään. Olen vain kieltänyt tunteeni joskus kauan sitten. Nyt ei onneksi tarvitse tunteitaan kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, minäkin kaipaan sinua. Olet rakas, herkkä ja ihana ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
Tanssithan vielä minulle rakas 😍💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihailun tarvetta tämä vaan oikea rakkautta ❤❤❤ eikä se siirry kehenkään. Rakkaani on nainen ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982