Se on mun, se on mun.....kumpi huusi. Samapa tuo minulle ☺. En ole kenenkään, toista teistä RAKASTAN, molemmat sen tietää, onko teillä joku onkelma siitä ???!!!
Niin se huuto
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, kumpaa rakastat? Siis millaista naista?
- Anonyymi
Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺
No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.
Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙
Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙
Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤
Ai niin , se ei pelaa joka pelkää 😂😂😂😂😂😙😙😙😙😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että "bi:nä" kelpaan, mutta lesbona en?
- Anonyymi
Toi poraaminen on ärsyttänyt, tällä palstalla: etkö rakastanutkaan minua ? 😂. No voiiiiiii, peiliin lähit mukaan 😱😁😁😁 turha porata !!!!!!!!!
- Anonyymi
Rakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺
Ymmärrätkö vieläkään, että se rakkaus mitä näit, se ei ollut sinulle tarkoitettu 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän halusin kuulla 😍😘❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän halusin kuulla 😍😘❤
Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤
Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
Saa kyllä kommentoida, etten taas suorita täällä yksinpuheluu 😂😂😂😂😂, no ei tarvii kommentoida 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤
Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤
Valitan, saatan kulkee edellä 🤔☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuvittele tunteiden siirtyvän mihinkään, eikä näin ole käynytkään. Olen vain kieltänyt tunteeni joskus kauan sitten. Nyt ei onneksi tarvitse tunteitaan kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, minäkin kaipaan sinua. Olet rakas, herkkä ja ihana ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin vaan 😢
Tanssithan vielä minulle rakas 😍💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihailun tarvetta tämä vaan oikea rakkautta ❤❤❤ eikä se siirry kehenkään. Rakkaani on nainen ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892