Se on mun, se on mun.....kumpi huusi. Samapa tuo minulle ☺. En ole kenenkään, toista teistä RAKASTAN, molemmat sen tietää, onko teillä joku onkelma siitä ???!!!
Niin se huuto
25
50
Vastaukset
- AnonyymiNo, kumpaa rakastat? Siis millaista naista? - AnonyymiOnko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺ No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään. Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙 Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙 Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤ Ai niin , se ei pelaa joka pelkää 😂😂😂😂😂😙😙😙😙😙 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺ Tarkoitatko että "bi:nä" kelpaan, mutta lesbona en? 

- AnonyymiToi poraaminen on ärsyttänyt, tällä palstalla: etkö rakastanutkaan minua ? 😂. No voiiiiiii, peiliin lähit mukaan 😱😁😁😁 turha porata !!!!!!!!! - AnonyymiRakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘 No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺ Ymmärrätkö vieläkään, että se rakkaus mitä näit, se ei ollut sinulle tarkoitettu 😙 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘 Tämän halusin kuulla 😍😘❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämän halusin kuulla 😍😘❤ Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘 Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤ Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢 Tanssin vaan 😢 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tanssin vaan 😢 Saa kyllä kommentoida, etten taas suorita täällä yksinpuheluu 😂😂😂😂😂, no ei tarvii kommentoida 😙 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘 Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤ Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤ Valitan, saatan kulkee edellä 🤔☺ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤ En kuvittele tunteiden siirtyvän mihinkään, eikä näin ole käynytkään. Olen vain kieltänyt tunteeni joskus kauan sitten. Nyt ei onneksi tarvitse tunteitaan kieltää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢 Voi rakas, minäkin kaipaan sinua. Olet rakas, herkkä ja ihana ❤ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tanssin vaan 😢 Tanssithan vielä minulle rakas 😍💕 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺ Ei ole ihailun tarvetta tämä vaan oikea rakkautta ❤❤❤ eikä se siirry kehenkään. Rakkaani on nainen ❤ 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161743
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331