Aihe

Niin se huuto

Anonyymi

Se on mun, se on mun.....kumpi huusi. Samapa tuo minulle ☺. En ole kenenkään, toista teistä RAKASTAN, molemmat sen tietää, onko teillä joku onkelma siitä ???!!!

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, kumpaa rakastat? Siis millaista naista?

• Anonyymi

Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo muka oikeesti epäselvää ???, ehkä teille , ? , minulle ei. No, ootte kaiken niin pahasti sekoittaneet, asioitanne ☺

No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kertoisit nyt, kun suoraan kysytään.

Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla et jää teille p*aska käteen !!! Kun tarpeeks pyöritätte, nauttikaa siitä 😂😂😂😙

Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole kyllä jättänyt suoraan kertomasta ☺. Nauttikaa pelistänne 😙😙😙😙😙

Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmilista, jos kuitenkin rakastuitte ja vielä molemmat, pusui 😂❤

Ai niin , se ei pelaa joka pelkää 😂😂😂😂😂😙😙😙😙😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että "bi:nä" kelpaan, mutta lesbona en?

• Anonyymi

Toi poraaminen on ärsyttänyt, tällä palstalla: etkö rakastanutkaan minua ? 😂. No voiiiiiii, peiliin lähit mukaan 😱😁😁😁 turha porata !!!!!!!!!

• Anonyymi

Rakkaus on rakkautta ☺ , ei se vaan siirry johonkin toiseen ☺❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siirtynyt jo olet taas mieheen, pysy siinä , please, älä sekoita lesboja tolla ihailun tarpeellas ☺

Ymmärrätkö vieläkään, että se rakkaus mitä näit, se ei ollut sinulle tarkoitettu 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän halusin kuulla 😍😘❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän halusin kuulla 😍😘❤

Ei koskaan milloinkaan ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ oot pimee 😁😁😁😁😁😘😘😘😁😁😁😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pusui rakkaani ❤, ikävä 😢😢😢 ❤

Juu, kyyneleet tulee, mut eihän minulla, olen niin vahva . ❤❤❤❤😢😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin vaan 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin vaan 😢

Saa kyllä kommentoida, etten taas suorita täällä yksinpuheluu 😂😂😂😂😂, no ei tarvii kommentoida 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten he*vetissä vois siirtyy, no jotkut kuvittelee siirtyvän 😂😂😂, asioitansa 👍😁❤

Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, minäkin olen pimee 😂😂😂❤❤❤❤❤

Valitan, saatan kulkee edellä 🤔☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuvittele tunteiden siirtyvän mihinkään, eikä näin ole käynytkään. Olen vain kieltänyt tunteeni joskus kauan sitten. Nyt ei onneksi tarvitse tunteitaan kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas, minäkin kaipaan sinua. Olet rakas, herkkä ja ihana ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin vaan 😢

Tanssithan vielä minulle rakas 😍💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihailun tarvetta tämä vaan oikea rakkautta ❤❤❤ eikä se siirry kehenkään. Rakkaani on nainen ❤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      21560
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      16533
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      684
      15940
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      632
      8916
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      709
      6276