Oon 13-vuotias ja kattelen koulussa hyviä poikien peppuja, varsinkin jos on addun verkkarit. Oonko homo vai tekeekö tätä muutkin? Ajattelen niitä myös kun masturboin.
Poikien peput
22
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Onks ketää, joka tekee samallalailla?
- Anonyymi
Mä ainakin
- Anonyymi
Joka päivä
- Anonyymi
14 ja en oo mut haluisin kans
- Anonyymi
Usko tai älä mut oon 13 vuotias, haluan vain keskustella tälläsist asioista oman ikäisten kanssa.
- Anonyymi
Ne mitää levitä, omassa päässäs tollaset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mitää levitä, omassa päässäs tollaset
Noh voi olla että oot vaa vähä bi-curious, ei se nii vaarallista oo.
- Anonyymi
Noh mieti uudestaa ku oot yli 16v.
Onko sulla ollu kauan tollasii ajatuksii? - Anonyymi
Oot homo. onnittelut. Kukaan hetero ei tee sellaista, en minä ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä mut oon 13 vuotias, haluan vain keskustella tälläsist asioista oman ikäisten kanssa.
Tarkista ikäsi vaikka sotilaspassista.
- Anonyymi
Niil jotka harrastaa lätkää tai jalkapalloo on tätdelliset kropat ja meiän koulus niitä on monta ja ne käyttää addun verkkareita. Ai, että kun oltiin uimas koulun kans niin näki hyvin niitten pepun. - Ap
- Anonyymi
Täydelliset siis...
- Anonyymi
Peppuhullut! Pojilla mitää kunnon peppuu edes ole.
Tyttöjen pyllyt on huikeita. - Anonyymi
Olet homo
- Anonyymi
Taitaa sinuakin kiinnostaa poikien peput.
hintti sää oot jos tollassii ajattelet
- Anonyymi
Ja sä et varmaa oo koskaa kattonu kaveris pyllyy, myönnä vaa rohkeesti.
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään omituista jos tykkää katella peppuja. Kattele niin paljon kun tykkäät ja jos tykkät runkkailla asian tiimoilta ni so what. Sinuna en vielä tossa vaiheessa lähtisi murehtimaan seksuaalisuuttasi. Kyllä ne omat mieltymykset sitten ajan kanssa selviää. Ihan turha miettiä mihin lokeroon asettuisi, kaikki muutkin on kuitenkin jossain siinä välillä, enempi tai vähempi :)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963