Onko joku nähnyt Coronan ?

Anonyymi

Siis, onko täällä muita minun lisäksi joka on nähnyt oikean coronavirus potilaan / potilaita ?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro nyt ensin oma "vaikutelmasi" koronapotilaasta.

      Kerronpa taksikuskista (noin 55v) , jolla ei ollut maskia ja joka kehaisi,
      että "ei se korona ole mikään, neljällä tutulla on ollut ja kotona sairastivat".
      Teki mieli kysyä koska viimeksi ja kävitkö katsomassa kun tauti oli päällä ?

      • Anonyymi

        "Kerro nyt ensin oma "vaikutelmasi" koronapotilaasta."

        Ei näytä olevan kovin vaarallinen "tauti".

        Esim. tuossa minun lähi kyläkaupassa (Prisma), pyörii pilvinpimein näitä kunniakansalaisia ilman maskeja, ja SPR:n kirppiksellä niitä on laumoittain jotka tulivat viime syksynä levittämään koronaa Vaasaan!
        Ja, nythän ne ulkomailta tuleet hautajaisvieraat jotka tällä hetkellä levittävät koronaa vanhustenhoitopaikoihin, kouluihin ja päiväkoteihin yn, muualle.

        Joten ei se voi olla mikään vaarallinen " tauti " kun meidän virkamiehet ja lääkärit suo tuon " taudin " noin vapaasti levitä Suomessa.

        Niin, tällä hetkellä tyttärentyttö on karantenissa koulusta jossa "riehuu tauti ?" oli (perjantaina) testissä ja sitä tulosta nyt odotellaan. Mutta mitä helvatin hyötyä siitä on onko se negatiivinen tai positiivinen (?) heillä on poika ja nuorempi tyttö samassa koulussa jotka eivät ole karanteenissa ? Itse käyn siellä heidän luona joka päivä, kuten olen käynyt tuossa Prismassanin jo vuodesta 1983 lähtien, ku se tuohon naapuriksi tuli. ;)

        Siskostani olen jo aiemmin kertonutkin jolla oli tuo " tauti ", nyt sisko on kiertänyt sairaala reisun jälkeen puoli maapalloa, ja ollut Afrikassa kuukauden...

        Et, näin se toimii maailmantalous tänään, toiset köyhtyvät ja toiset jopa rikastuvat tälläisestä taudista.


    • Oikean?
      Onko niitä sitten vääriäkin koronaviruspotilaita?

      En ole nähnyt, kun en ole hoitoalalla töissä. En mielellään halua nähdäkään läheltä sellaista, jolla on todistetusti tauti päällä.

      • Anonyymi

        "Oikean?
        Onko niitä sitten vääriäkin koronaviruspotilaita?"

        Sitäpä kannattaa ihan oikeasti miettiä, onko se vaarallinen tai ei.

        Täältä palstalta olisi selvinnyt tuokin asia minun kannaltani mikäli ei olisi ollut niin paljon POISTOJA eri ketjuista.


    • Näkyykö corona päällepäin ihmisestä?
      Itse en ole nähnyt face to face yhtään muutta epäilyjä useita. Ovat osoittautuneet negatiivisiksi.

      • Anonyymi

        No,pian sinäkin näet "päällepäin ihmisestä", kun hallitus ja THL toimii kuten toimii!

        "Suomi on nyt rajoitusmallin tasolla 1. Tason 2 rajoituksiin voidaan siirtyä, kun vähintään puolet maan sairaanhoitopiireistä on koronan leviämisvaiheessa"

        Siis, vapaus on päivän sana, myös tuon taudin osalta Suomessa että, lääkäreillä ja lääketehtailla olisi jotain tekemistä ettei tarvis nojailla kyynerpäitä hijoista rikki.

        https://yle.fi/uutiset/3-11212596

        Passikin olis "kiva juttu " tuo on betre folkin sanonta täälläpäin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,pian sinäkin näet "päällepäin ihmisestä", kun hallitus ja THL toimii kuten toimii!

        "Suomi on nyt rajoitusmallin tasolla 1. Tason 2 rajoituksiin voidaan siirtyä, kun vähintään puolet maan sairaanhoitopiireistä on koronan leviämisvaiheessa"

        Siis, vapaus on päivän sana, myös tuon taudin osalta Suomessa että, lääkäreillä ja lääketehtailla olisi jotain tekemistä ettei tarvis nojailla kyynerpäitä hijoista rikki.

        https://yle.fi/uutiset/3-11212596

        Passikin olis "kiva juttu " tuo on betre folkin sanonta täälläpäin..

        Ai se on tätä politikointia......
        Jos nyt itse pysyn kuitenkin aiheessa näkyykö ihmisestä päällepäin et on korona, ei näy. Ja siihen tarvitaan testejä.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Ai se on tätä politikointia......
        Jos nyt itse pysyn kuitenkin aiheessa näkyykö ihmisestä päällepäin et on korona, ei näy. Ja siihen tarvitaan testejä.

        "Ai se on tätä politikointia."

        Kaikessa sitä voi niinkin nähdä kun on sellaiset lasit tai mieli.

        Ite en kuulu mihinkään huuhaaa-sakkiin, koska olen 72 vuoden aikana oppinut sen että, kaikki valehtelevat, ja ovat vain oman asian takia mukana politiikassa.
        Ei siis yhteisten asioiden hoitajia.

        Eli tämä koronakin on minusta pelkkä vedätys keissi, ja jopa maailman laajuinen, kuten jokainen on kai sen jo huomannut ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ai se on tätä politikointia."

        Kaikessa sitä voi niinkin nähdä kun on sellaiset lasit tai mieli.

        Ite en kuulu mihinkään huuhaaa-sakkiin, koska olen 72 vuoden aikana oppinut sen että, kaikki valehtelevat, ja ovat vain oman asian takia mukana politiikassa.
        Ei siis yhteisten asioiden hoitajia.

        Eli tämä koronakin on minusta pelkkä vedätys keissi, ja jopa maailman laajuinen, kuten jokainen on kai sen jo huomannut ?

        Aika paljon pelkäksi vedätykseksi tappanut maailmalla ihmisiä?


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Aika paljon pelkäksi vedätykseksi tappanut maailmalla ihmisiä?

        Niin se flunssakin joka vuosi toimii, ilman tällaista aivopesu hysteriaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se flunssakin joka vuosi toimii, ilman tällaista aivopesu hysteriaa.

        Miksi sekaannut aiheeseen, jos et tiedä ja ymmärrä edes flunssan ja influenssan eroa? - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se flunssakin joka vuosi toimii, ilman tällaista aivopesu hysteriaa.

        Tavalliseen flunssaan ei kuole satoja tuhansia ihmisiä eikä se yleensä vie ihmisiä tehohoitoon.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt ja toivottavasti en näekään, koska aihe tulee silloin liian lähelle. Mutta kuullut olen tarpeeksi monta. - Nm. Mistä kysymyksesi kertoo

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt mitä kaikkea korona aiheuttaa vanhalle ihmiselle. Jouduin nääs oman - ei korona-sairauden vuoksi petipotilaaksi vuodeosastolle muutamaksi päiväksi. Viereisellä pedillä oli vanhus, joka oli koronan vuoksi joutunut olemaan sairaalahoidossa jo 8 viikkoa. Vieläkin oli tosi huonossa kunnossa, mutta omien sanojensa mukaan päässyt pois happilaitteesta jokin aikaa sitten. Kuntonsa oli vieläkin tosi huono, valitti tuskiaan yötä päivää. Hänellä oli monta perussairautta, mm.sokeritauti, joka aamu hoitaja antoi insuliinipiikin. Lääkkeitä hänellä oli paljon, sanojensa mukaan aamulla 14 pilleriä, illalla 10kpl. Hurja määrä, en tietenkään tiedä mitä lääkkeitä, mutta kurjaa oli katsella hänen oloaan, rollaattorin avulla sentään pystyi vessaan menemään. Yöllä unissaan vaikeroi tuskiaan, ei mitään mukavaa kuunneltavaa.
      Olin tosi helpottunut kun pääsin kotiin sieltä, vanhuksen tulehdusarvot olivat vielä niin suuret, että kotiinpääsyään jäi vielä odottelemaan, ties kuinka kauaksi aikaa. Surullista!
      Tämä henkilö oli 4 vuotta nuorempi kuin minä, sai minut varmastumaan, että koronapiikin otan heti, kun se meille suodaan.

      • Anonyymi

        Outoa. Olen ollut käsityksessä, että koronasairaat ovat omalla osastollaan,
        ei muitten seassa tartuntaa levittämässä.


      • Anonyymi

        Oma siskoni oli useamman kuukauden sairaalassa koronaviruksen takia, tosin lensi aika pian pois Tukholmalaisesta kunnallisesta sairalasta, mutta jatkoi "hoitoa yksitys-sairalassa " ikää oli viime kevänä 64v. No nyt tosiaan kiertelee siellä sun tuolla , eli ympäri maailmaa ? joten ei ole oikein uskottavaa touhua tuollainen tauti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma siskoni oli useamman kuukauden sairaalassa koronaviruksen takia, tosin lensi aika pian pois Tukholmalaisesta kunnallisesta sairalasta, mutta jatkoi "hoitoa yksitys-sairalassa " ikää oli viime kevänä 64v. No nyt tosiaan kiertelee siellä sun tuolla , eli ympäri maailmaa ? joten ei ole oikein uskottavaa touhua tuollainen tauti.

        No eikö tuo tee siitä aika uskottavan, että siskosi on joutunut olemaan monta kuukautta sairaalahoidossa sen takia.
        Ei kaikki siihen kuole. Ja jos hän nyt on parantunut ja hänellä on jäljellä vasta-ainetta sairastelunsa jälkeen, niin eihän hänellä vielä nyt mitään pahempaa vaaraa ole uudestaan sairastua siihen vaikka kierteleekin maailmaa.


      • Tellukka kirjoitti:

        No eikö tuo tee siitä aika uskottavan, että siskosi on joutunut olemaan monta kuukautta sairaalahoidossa sen takia.
        Ei kaikki siihen kuole. Ja jos hän nyt on parantunut ja hänellä on jäljellä vasta-ainetta sairastelunsa jälkeen, niin eihän hänellä vielä nyt mitään pahempaa vaaraa ole uudestaan sairastua siihen vaikka kierteleekin maailmaa.

        Ystävämme Dublinissa asuvalle 86-vuotiaalle äidille tehtiin kotona koronatesti, joka osottautui positiiviseksi. Hänet vietiin sairaalaa, mutta viikon jälkeen passitettiin takaisin kotiin. Hän on ollut niin kotona asuessaan kuin tarkkailussakin täysin oireeton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa. Olen ollut käsityksessä, että koronasairaat ovat omalla osastollaan,
        ei muitten seassa tartuntaa levittämässä.

        Koronapotilaat eivät ole lopun ikäänsä eristyksessä. Lääkärit päättävät milloin eristyksen voi lopettaa. Sydän-ja keuhko-oireita voi olla kauan .


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No eikö tuo tee siitä aika uskottavan, että siskosi on joutunut olemaan monta kuukautta sairaalahoidossa sen takia.
        Ei kaikki siihen kuole. Ja jos hän nyt on parantunut ja hänellä on jäljellä vasta-ainetta sairastelunsa jälkeen, niin eihän hänellä vielä nyt mitään pahempaa vaaraa ole uudestaan sairastua siihen vaikka kierteleekin maailmaa.

        "No eikö tuo tee siitä aika uskottavan"

        Nuo naiset nyt ovat niin huomion hakuisia, ja jos on vieläpä rahaa millä sitä ostaa niin voisihan sitä asua vaikka Taimaassa tai muualla täyshoitolassa.

        No mutta, tämä toinen naisen alku ei sitten kuole kuten ennusti ennen koronatestiin menoa. vaan tulikin negatiivinen testitulos, ja elämä taas hymyilee. Kait ?

        Nyt on taas lähdettävä hantti hommiin, ja näköjään luntakin on pihassa ja kauppakassi aivan lumen peitossa johon ei ole vuoden aikana ilmestynyt mitään, puheista huolimatta ?


    • Anonyymi

      Tapasin kaupassa pari viikkoa sitten pari henkilöä jolla oli tauti ollut .-

      Per-kel

      • Anonyymi

        Oliko heillä tumma tai ruskettunut iho ? Siis se osa joka näkyi.

        Näin tai olen nähnyt useitakin joilla on oikein ruskea iho kasvoilla, ja mietin mitä ihmeen uskontoa he edustavat kun eivät pida kasvomaskeja ? Siis kyse on mies puolisista tuollaisia naisiahan ei näillä pakkasilla näe ?


    • Anonyymi

      En ole nähnyt koronaa missään kuullut puheita vain.

      Sen sijaan olen nähnyt paljon paljon pahemmin sairaista.
      ja muihin tauteihin kuoleviakin olen nähnyt.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, miten pahasti Covid19-potilas on sairas, jos et ole koskaan nähnyt? - Nm. Aika paha, jos kone hengittää puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, miten pahasti Covid19-potilas on sairas, jos et ole koskaan nähnyt? - Nm. Aika paha, jos kone hengittää puolesta

        "jos kone hengittää puolesta"

        Onko tuollainen kone paljonkin erilainen kun esim. nykyiset uniapnea laitteet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos kone hengittää puolesta"

        Onko tuollainen kone paljonkin erilainen kun esim. nykyiset uniapnea laitteet ?

        Uniapneaan tarkoitettu laite ei hengitä puolesta, kuten hengityskone tekee. - Nm. Eri asiat


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jos kone hengittää puolesta"

        Onko tuollainen kone paljonkin erilainen kun esim. nykyiset uniapnea laitteet ?

        No ei tietenkään ole. Lääkkeillä anestesiahoitajan valvonnassahan ne uniapneapotilaatkin kotona laitteissaan nukkuvat ;).


    • Anonyymi

      alottajalle :


      meillä oli viiskyt-luvulla veljilläni korona-peli lauta kotona,
      me lapset, siis usein kylän nuorisoakin joskus meillä pelattiin koronaa ajakuluksi,
      siihen aikaan piti maalla itse keksiä kaikenmaailman harrastuksia,

      ja niitähän veljekseni keksi vaikka mitä,
      oli voimistelu telineet, rekit moottori pyörät, tesetehdyt radiolähettimet jotka toi morsenaakkosilla,
      kaikenmaailma kitarat kanteleet viulut . ym .
      mitä ikinä mielikuvitus tuotti,

      naisilla vastaavasti kangaspuista lähiten kaikkea mahdollista härveliä,
      ei enempää jaksa muistella,
      nykyisin ihmiset ovat tylsistyneet typistyneet
      jotuu tietotekiinasta siis kaikki on tietokoneilla valmiina ei tarvi käyttää enään omia aivojaan
      eikä juurikaan kädentaitojaan ku kaikki on valmista
      ostaa vaan firmoilta ja kaupista,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe