Keskustelupalstoja

Anonyymi

Mitä muita keskustelupalstoja olisi kuin tämä? Kuulun muutamaan fb-ryhmään, mutta omalla nimellä juttelu vähän ujostuttaa henkilökohtaisista syistä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taija oikein olla, eikä varmaan tuukaan jos ei kukaan pykää.

    • Anonyymi

      Minä en kuulu mihinkään asiaan liittyviin fb-ryhmiin. Näiden palstojen seuraaminen riittää minulle tällä hetkellä hyvin.

      Välistä mietin, että olisi kiva kirjoitella suoraan jollekin samassa tilanteessa olevalle..

      • Anonyymi

        Mikä on tilanteesi? Itsellä vähän mutkikas tilanne tässä ja jotain juttukaveria kaipaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tilanteesi? Itsellä vähän mutkikas tilanne tässä ja jotain juttukaveria kaipaisin.

        Ero miehestä, kun huomasin olevani todella vahvasti naisiin päin. Oman elämän rakentaminen ja uuden aloittaminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tilanteesi? Itsellä vähän mutkikas tilanne tässä ja jotain juttukaveria kaipaisin.

        Millainen sinun tilanteesi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sinun tilanteesi on?

        Muutaman vuoden enemmän ja enemmän kaivannut nimenomaan naisen kosketusta, vaikkei mitään kokemusta asiasta olekaan. Naimisissa miehen kanssa, erosta puhuttu hyvinkin tosissaan, mutta ei tästä syystä. Tällä hetkellä kuitenkin päätetty parantaa suhdettamme ja päätös tuntuu hyvältä. Eron mahdollisuudet kuitenkin jääneet tuonne takaraivoon , enkä tiedä voinko kuitenkaan tässä olla täysin onnellinen, jos jään kaipaamaan jotain mistä en edes tiedä mitään.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tilanteesi? Itsellä vähän mutkikas tilanne tässä ja jotain juttukaveria kaipaisin.

        Millä tavoin mutkikas? Siis muuten kuin että kiinnostus naisiin mietityttää suhteessa miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin mutkikas? Siis muuten kuin että kiinnostus naisiin mietityttää suhteessa miehesi kanssa?

        Sillä tavoin, kuin kirjoitin. Toisaalta haluan olla tässä suhteessa mieheni kanssa ja yrittää parantaa suhdettamme, mutta haaveilen naisen kanssa olemisesta ja eroajatusten myötä tajusin, että erotessa olisi mahdollisuus sitten sitä kokeilla. Alunperin mies aloitti erokeskustelun, mutta nyt tuntuu, että haluan sitä itse enemmän, eron jälkeisen elämän fantasiointi jäi jotenkin liiaksi päälle ja on vaikea päästä eteenpäin. Ääh, ehkä tilanne ei ole niin monimutkainen, vaan ajatukseni ovat. Olen hirvittävän onnellinen ja hirvittävän onneton. Pettäisin, jos a) en voisi jäädä kiinni (jotta saisin sen kokemuksen ja tietäisin onko se oikeaa fyysistä halua vai vain ajatuksia) ja b) olisi se joku muu.
        Ajan kanssa selviää mihin ajatusprosessi tilanteen vie. Juuri nyt vain mieli heittelee joka suuntaan, enkä tiedä mitä teen.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavoin, kuin kirjoitin. Toisaalta haluan olla tässä suhteessa mieheni kanssa ja yrittää parantaa suhdettamme, mutta haaveilen naisen kanssa olemisesta ja eroajatusten myötä tajusin, että erotessa olisi mahdollisuus sitten sitä kokeilla. Alunperin mies aloitti erokeskustelun, mutta nyt tuntuu, että haluan sitä itse enemmän, eron jälkeisen elämän fantasiointi jäi jotenkin liiaksi päälle ja on vaikea päästä eteenpäin. Ääh, ehkä tilanne ei ole niin monimutkainen, vaan ajatukseni ovat. Olen hirvittävän onnellinen ja hirvittävän onneton. Pettäisin, jos a) en voisi jäädä kiinni (jotta saisin sen kokemuksen ja tietäisin onko se oikeaa fyysistä halua vai vain ajatuksia) ja b) olisi se joku muu.
        Ajan kanssa selviää mihin ajatusprosessi tilanteen vie. Juuri nyt vain mieli heittelee joka suuntaan, enkä tiedä mitä teen.
        Ap

        Melkeinpä neuvoisin sinua kertaluontaisesti pettämään siten, että pidät huolen ettet jää kiinni. Mutta tuskin se yhden kerran pettäminen jonkun random naisen kanssa antaa sinulle mitään vastauksia. Eri asia jos kyseessä olisi nainen, josta olet kiinnostunut, ihastunut, ketä johtaan sinulla on lämpimiä tunteita, kenen ajatteleminen saa perhosia vatsaan, kenen kosketusta himoitset ja kenestä et osaa pitää näppäejäsi erossa...ja silloin tuskin edes tyytyisit kertapettämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavoin, kuin kirjoitin. Toisaalta haluan olla tässä suhteessa mieheni kanssa ja yrittää parantaa suhdettamme, mutta haaveilen naisen kanssa olemisesta ja eroajatusten myötä tajusin, että erotessa olisi mahdollisuus sitten sitä kokeilla. Alunperin mies aloitti erokeskustelun, mutta nyt tuntuu, että haluan sitä itse enemmän, eron jälkeisen elämän fantasiointi jäi jotenkin liiaksi päälle ja on vaikea päästä eteenpäin. Ääh, ehkä tilanne ei ole niin monimutkainen, vaan ajatukseni ovat. Olen hirvittävän onnellinen ja hirvittävän onneton. Pettäisin, jos a) en voisi jäädä kiinni (jotta saisin sen kokemuksen ja tietäisin onko se oikeaa fyysistä halua vai vain ajatuksia) ja b) olisi se joku muu.
        Ajan kanssa selviää mihin ajatusprosessi tilanteen vie. Juuri nyt vain mieli heittelee joka suuntaan, enkä tiedä mitä teen.
        Ap

        Mulla vähän sama tilanne. Erosta puhuttu mutta päätetty jatkaa yhdessä.
        Tosin mulla olisi lupa toisen naisen kanssa oloon. En vain tiedä mistä sen löytäisi.


    • Setalla joitakin, mutta aika hiljaisia.

    • Anonyymi

      Minulla vähän samankaltainen tilanne, haluaisin jutella jonkun/muiden kanssa. FB ryhmät ei oikein kiinnosta. Asun pääkaupunkiseudulla ja olen ennen tätä koronatilanetta osallistunut Setan vertaistukiryhmiin. Ovat valitettavasti tauolla nyt, enkä oikein tiedä missä purkaa ajatuksiani. Tuntuu siltä että mitä enemmän aika menee sitä enemmän solmu menee umpisolmuksi.

      Asutko itse paikassa missä Setalla on toimintaa?

      • Anonyymi

        Minä en ole aloittaja, mutta kirjoittelin tuossa samasta aiheesta. En ole ollut Setan toiminnassa mukana.. Olen mh lesbo eroamassa miehestäni, sillä tuntuu niin vaikealta jatkaa saman katon alla, kun olen rakastunut naiseen. Syitä siihen, että emme ole tulleet toimeen aiemmin yhdessä on monia, toki oma lesbouteni on varmasti suurin syy. Keskustelua kaipaisin minäkin. Millainen on tilanteesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe