Sain tässä yhtenä päivänä tuntemattomasta puh nrosta soiton missä tarjottiin sähköstä ja -siirrosta 20-30% alennusta. Sähköyhtiön nimi oli joku 348? Onko kenellekkään tullut samanlaista soittoa?
Sähköyhtiöt
6
323
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko mahdollisesti Energia247 yhtiötä, sellainen on olemassa.
Pelkkä sähkön myyjä, ei omista siirtoverkkoa eli ei voi tarjota minkäänlaisia alennuksia siirtohinnoista.
Muutenkin kannattaa olla kiinnostunut hinnoista eikä alennuksista.
Kalliilta näyttävät ainakin yhtiön määräaikaiset sopimukset. - Anonyymi
Sopimusta ei kannata koskaan tehdä ns. välittäjäyrityksen kautta. Sopimus kannattaa tehdä ns. oikean sähköyhtiön kautta esim. Helen, Turku energia, Vaasan energia ym. Välittäjäyritykset laskuttavat arvion mukaan kun taas oikeat todellisen käytön mukaan.
Siirtohinnoista ei käytännössä voi saada alennusta ellei yritys itse omista verkkoa esim. Caruna.- Anonyymi
No eipä se siirtohinnoista tinkiminen onnistu Carunankaan kanssa!
Ennakkolaskutusta eivät harrasta kaikki välittäjät, riippuu yhtiöstä.
Tämä täytyy ehdottomasti varmistaa ennen sopimuksen tekoa.
Ylivoimaisesti kuuluisin ennkkolaskuttaja on Finergy Oy, jota kyllä kannattaa vältellä.
- Anonyymi
Mistähän jännästä jutusta tehdään seuraava aloitus?
- Anonyymi
Yhdellä tarjouspyynnöllä vertailet sähköyhtiöiden hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Näin minäkin tein - https://www.kodinplaza.fi
- Anonyymi
Mahtavaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453