Mihinkään ei pääse lentämään eikä pisteille ole muutakaan järkevää käyttöä.
Aika törkeää jos vanhenevat asiakkaasta riippumattomasta syystä.
Pisteet vanhenee
5
339
Vastaukset
- Anonyymi
Korona-aikaahan on ollut vasta vuosi, ja pisteet vanhenevat 18kk kuluessa viimeisestä pistetapahtumasta, eli jos lensit vielä ennen koronaa, pisteesi ovat vielä voimassa. Ja viime kesänä pääsi ihan hyvin lentämään.
Jos pisteet ovat sinulle tärkeitä, hanki muutama piste, ja saat 18kk lisää aikaa niille. Käy vaikka ravintolassa syömässä ja varaa pöytäsi tableonlinesta niin pisteet ovat voimassa taas 18 kuukautta lisää.- Anonyymi
Ei kait se nyt noin mene... Eikös ne pisteet vanhene sitä mukaan kun aika täyttyy...
Vanhimmat pisteet putoaa pois ja tietty pikku hiljaa muutkin sieltä vanhimmasta päästä.
Norski ainakin antoi pisteille lisäaikaa vuoden... Mielestäni fiskikin antoi jatkoaikaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait se nyt noin mene... Eikös ne pisteet vanhene sitä mukaan kun aika täyttyy...
Vanhimmat pisteet putoaa pois ja tietty pikku hiljaa muutkin sieltä vanhimmasta päästä.
Norski ainakin antoi pisteille lisäaikaa vuoden... Mielestäni fiskikin antoi jatkoaikaaMenee. Pisteiden vanhenemissäännöt löytyvät Finnairin verkkosivuilta.
- Anonyymi
Viime kesänä ei ollut minulle mahdollisuutta lentää. Mikään Euroopan koronakeskus ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kesänä ei ollut minulle mahdollisuutta lentää. Mikään Euroopan koronakeskus ei kiinnosta.
Sehän ei taas ole finskin vika...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453284Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92649Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211380Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131937