TW⚠️
Siis, kuka muistaa saaneensa tämän kiertoviestin Whatsapissa kaveriltaan?
Hei...
Nimeni on Teresa Fidalgo. Olen haamu. Kyllä, luit oikein. Kuolin vuonna 1983.
En ole murhannut ketään, älä pelkää.
Mutta tulen murhaamaan juuri SINUT, jos et lähetä tätä yli 10:lle! Eli jos et lähetä, tämän viikon sisällä minä ilmestyn yöllä huoneeseesi, ja herätän sinut. Heräät, ja annan sanoa viimeiset sanasi ja sitten sivallan miekalla kaulasi poikki.
Ai et usko? No googletappa nimeni."
Muistan ku ite sain tän ku olin joku 4-5lk nii puput tuli pöksyyn, ja olin todella järkyttynyt!
Miksi pitää tehdä tuollaista pilaa?
Kiertoviestit from 2014-2015
49
9515
Vastaukset
- Anonyymi
Joo muistan tän!
Prööööötth....
- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
No sepä järkytyin minäkin
- Anonyymi
Mä oon 9 ja sain sen viime vuonna eikä pelottanut yhtään
- Anonyymi
Weird flex but okayyy
- Anonyymi
Mäkin sain sen oon saanut sen ennenkin ja sillon mua pelotti aivan hirveästi
- Anonyymi
Joo:D
- Anonyymi
Toi on huijjausta kuka tahansa voi tehä ton viestin
- Anonyymi
Joo sain :D googletin ja näin artikkelin jostain pikkutytöstä joka oli saanut traumat tästä kiertoviestistä, ja siinä vakuutettiin 8v minälle että ei hätää, ei se tuu sun huoneeseen🤣
- Anonyymi
Mua ei naurata. Missä myötätunto?
- Anonyymi
Suorastaan rikollista. Mihinkään typerään ketjukirjeeseen ei pidä osallistua.
Törkeitä jotka noita toisten riesas syytää. - Anonyymi
Sain tänävuonna.. hirveetä, meinasin jo purskahtaa itkuun että mitä tässä putäis tehdä..
- Anonyymi
Lol ei ees pelottava
- Anonyymi
Miksi lähetät eka sain viime vuonna eikä pelottanu yhdessä vaiheessa pelotti ihen hirveetä ku sain tänä vuonna ja tollasta
- Anonyymi
Mää tein ton
- Anonyymi
Ei tarvitse suomeen tätä
- Anonyymi
Sain itsekin sellaisen 2lk sain kauhean paniikin ja aloimme pelkäämään vihreää väriä. EN KESTÄ TUOLLAISTA ja varsinkin se, että sitä tehdään LAPSILLE!!!
- Anonyymi
sain tän viestin kun olin 8-9v. en saanut kunnolla nukuttua noin kuuteen kuukauteen.. - 11 v tyttö :)
- Anonyymi
Mä sain ton viestin myös noin 3 vuotta sitten ja mulla tuli sitte kahden viikon ajan pissat housuun kunnes äiti osti vaippoja…
Vieläkin on vaipat housuissa tällä 12v tytöllä…😳- Anonyymi
Dc?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dc?
Joo tein just discord käyttäjän: aada.alma
- Anonyymi
Siis ei se tiiä missä mä osun ja ei se voi kirjoita toto kun se on kuollu jo niin miten se on voinu kirjoitaaa ton
- Anonyymi
Muistan, mutta en pelännyt yhtään.
- Anonyymi
Uskoin vaikka vanhemmat sanoivat että ei oo totta
Mummielestä haamut eli kyöpelit on sopöi. Me usein rupatellaan niitten kanssa ku juodaan aamuherkkuteetä ja lounastetaan herkkukorpuu samalla ku katotaan keijujen tanssii kasteisel niitul. Kaiken parempii korppui on semmoset, joisson sokerii ja kanelii. 👻
- Anonyymi
Oot psyko
- Anonyymi
Oon 8v ja sain tän kul olin 2l ja oon nyt kolmosella ja vähän pelotti ja miksi tommosta pitää oikein tehdä?
- Anonyymi
Tio
- Anonyymi
Minä sain tämän tänään ja se oli karmivaaa olen 9v
- Anonyymi
Joo on tuulu
- Anonyymi
On kyllä kauheaa että tälläisiä juttuja tehdään.
Mutta miksi? - Anonyymi
Juu olen saanut😵 olin silloin 1lk ja aloin itkeä😓
- Anonyymi
Siis täähän on hirveetä pelottelua ja sain tän viestin nyt äskö uudestaan nii mitä nää oikee yrittää
Ja siis mä en pelkää mut pienemmät jotka saa näitä kuten 1-2lk - Anonyymi
Mä sain tollaset erilaisen missä uhattiin lähettää yli 20 kymmenelle tai muuten se nukkuu mun vierellä
- Anonyymi
Hyi ihan kauheita viestejä en edes pelännyt vielä sillon kun näin viesti vaan silloin kun katoin sen kuvia Googlesta😅
- Anonyymi
Minä sain onko se Teresa Fidalgo totta
- Anonyymi
Ei varsinaisesti siitä on kyllä elokuva
- Anonyymi
Oon itsekin saanu, vaikka pelotti, nii pidin jäät hatussa, ja en jakanut. Älkää ite sortuko siihen virheeseen:).
11v. Poika - Anonyymi
Joo muistan tosi hyvin
- Anonyymi
Tulee vieläkin mutta ei pelota
- Anonyymi
Olen saanut tämän viestin itekin ja oon nyt 7lk
- Anonyymi
Onko tää totta
- Anonyymi
Onko tuo totta kertokaa koska oon 8v ja. Sain ton. Viestin. Tänään
- Anonyymi
no ooon 10v ei se pelota lun tietää et ne on huijausta
- Anonyymi
Minä sain tämän 2025 kaveriltani ensin luulin että tämä on totta mutta sitten minä tajusi erää se ei ollutkaan totta minua kuitenkin pelottaa tämä viesti koska olen vasta 10v
- Anonyymi
Tää on niin pelottava en enään uskalla nukku😱😭🥺😳😳😳😳😳😳😳😳😳
- Anonyymi
Joo sain ton 2025 olin 10 v järkytyin ja mua pelotti ihan hirveesti googlasin ja löisin vain negatiivisia taitoja en uskaltanut kertoa kenellekään ja jäi kyllä traumat minä luin viestiä monta kertaa ja vieläkin se vähän takaraivossa kolkuttelee
- AnonyymiUUSI
En oo saanu koskaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855