Nyt kun on ollut pakkasia,kissa kaipaa leikkikaveria.Itse keksin seuraavanlaisen.Sidon kepin perään ompelulankaa,ja sidon siihen pitkän löysän kumilenkin.Kissani tykkää kuminauhoista aivan älyttömästi,ja kun hypitän häntä tuon lelun perässä,hän on aivan intona.Kaupan leluille ei syty.Lelu pitää laittaa yöksi kaappiin ettei syö sitä kuminauhaa.
Mieluisa kissan lelu
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ns. onkilelut on suosittuja täälläkin. Kuminauhojen kanssa vaan saa olla todella varovainen, joutuu kissan suuhun helposti ja voi syötynä aiheuttaa vaarallisen suolitukoksen.
- Anonyymi
meillä suosiossa puolentoistametrin pätkä pyykkinarua jota heiuttelen edestaas. Tyhjää narua jahdataan, jos sidon tupon päähn, kiinnostus loppuu. Kissat 14 ja 15 v.
- Anonyymi
A4-arkki palloksi rypisteltynä. Toimii.
- Anonyymi
A4 on liian iso palloksi! Sopivia kauppakuitit rytättynä tms! Joulukuusen pallot on kivoja ja keveitä potkia myös, tykkäävät. Ja aamutakin vyö pistää jahtaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A4 on liian iso palloksi! Sopivia kauppakuitit rytättynä tms! Joulukuusen pallot on kivoja ja keveitä potkia myös, tykkäävät. Ja aamutakin vyö pistää jahtaamaan.
Riippunee kissan koosta. Meidän 9kg jötikälle A4 on sopiva koko.
- Anonyymi
Meidän kissa innostuu mehupillistä, pyörittelee sitä kuin jonglööri ja kun se putoaa, kissa metsästää sen uudestaan.
- Anonyymi
Joo! Pilli, kynsiviila, kampa, lyijykynä, ainakin noista tykätään. Maton alle tunkevat ja metsästävät sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289