Normaalipaino

Anonyymi

Heips! Mietin itteäni koko ajan enkä voi olla ajattelematta. Tosiaan siis haluisin kysyy mun painosta! Oon siis 13/07 ja n. 177cm pitkä (tiedän PITKÄ) ja painan n.60 kg (olen siis tyttö) Olen mielestäni semi hoikka, mutta ihmiset voitteko kertoo et pitäiskö laihduttaa. Kesäloman alussa terkkarilla olin n. 175cm pitkä ja 58 kg ja olin tyytyväinen, mutta sanoi silloin että pitäisi syödä enemmän (söin normaalisti kyllä) KERTOKAA PITÄISKÖ LAIDUTTAA! EN TARVITSE YLIMÄÄRÄISTÄ KOMMENTOINTIA! Kiitos!

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä oot aina muka 13 vuotias ja sinulla on aina olevinaan joku hätänä.

• Anonyymi

Itekki oon 07/13v tyttö ite painan 49kg ja oon 161cm pitkä . Ei sun tarvii laihduttaa koska oot Ihan normaali painonen mun mielestä. Älä mieti mitä muut miettii susta tiiän et se voi olla vaikeeta olla ajattelematta sitä mut koita. Muista oot täydellinen just tollasena älä muuta ittees muitten takii.💞

• Anonyymi

sanoisin jopa että liian laiha, niin paljon näkee porukkaa kirjottaas näihin keskusteluihin et jos on 170-180cm ja 60-50kg on liian lihava, herra sentää mun mielestä oot tosi hoikka ja voisit vaikka liikkua ja syödä enemmän et tulis vähän enemmän massaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5152
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1362
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      991
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      823
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe