Heips! Mietin itteäni koko ajan enkä voi olla ajattelematta. Tosiaan siis haluisin kysyy mun painosta! Oon siis 13/07 ja n. 177cm pitkä (tiedän PITKÄ) ja painan n.60 kg (olen siis tyttö) Olen mielestäni semi hoikka, mutta ihmiset voitteko kertoo et pitäiskö laihduttaa. Kesäloman alussa terkkarilla olin n. 175cm pitkä ja 58 kg ja olin tyytyväinen, mutta sanoi silloin että pitäisi syödä enemmän (söin normaalisti kyllä) KERTOKAA PITÄISKÖ LAIDUTTAA! EN TARVITSE YLIMÄÄRÄISTÄ KOMMENTOINTIA! Kiitos!
Normaalipaino
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot aina muka 13 vuotias ja sinulla on aina olevinaan joku hätänä.
- Anonyymi
Itekki oon 07/13v tyttö ite painan 49kg ja oon 161cm pitkä . Ei sun tarvii laihduttaa koska oot Ihan normaali painonen mun mielestä. Älä mieti mitä muut miettii susta tiiän et se voi olla vaikeeta olla ajattelematta sitä mut koita. Muista oot täydellinen just tollasena älä muuta ittees muitten takii.💞
- Anonyymi
sanoisin jopa että liian laiha, niin paljon näkee porukkaa kirjottaas näihin keskusteluihin et jos on 170-180cm ja 60-50kg on liian lihava, herra sentää mun mielestä oot tosi hoikka ja voisit vaikka liikkua ja syödä enemmän et tulis vähän enemmän massaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789