Tylsä auto, ei tunnetta, ei mitään!

Anonyymi

Corolla farkku hybrid on alla ollut n. 7 kk ja todella masentava peli entisen vanhan 3-sarjan nelivetobemarin jälkeen. Muka piti olla järkiostos, uusi ja 3 v takuut. Pah. Tylsä, tunnoton ajettava, huutava vieterivoimansiirto, etuvetopaska, meluisa, ohuet pellit ja taipuilevat puskurit. Surkea kuskinpenkki, Active 2.0. Nappuloita siellä täällä. Nyt aikeissa vaihtaa takaisin käytettyyn 3-BMW:hen tai C-Mersuun. Vikoja noissakaan ei pahemmin ole edes paljon ajettuna mutta tarjoavat iloa kuskin elämään.

Tylsä, tylsempi, Toyota.

87

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tojolla ajat lähes miljoonan pelkillä halvoilla huolloilla. Bemu menee paalii alle 200000 ajettuna.

      • Anonyymi

        Toyotat paalataan hyvin pienillä kilometreillä, lähde: Trafi.


      • Anonyymi

        Japanilaisissa loppuu pellit ympäriltä, tekniikkahan niissä on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaisissa loppuu pellit ympäriltä, tekniikkahan niissä on hyvä.

        Juurikin viikonloppuna sai todistaa asiaa kuinka noin 5-6 vuotta vanha Audi, jota ajoi nokka pystyssä ylpeänä oikea "talon isäntä" vetäen Muulissaan melko suurella todennäköisyydellä velaksi ostettua moottorikelkkaa. Eihän siinä muuten, olis vaan kannattanu ne kelkkarahat säästää Audin korjuuseen, josta oli takakaaret umpiruosteessa. Oli pakko hymyillä kauniisti kun ajoin ohi 20 vuotta vanhalla, kiiltävällä ja ehjäpeltisellä Tojolla, kun äijä mulkoili feikki Raybaniensa takaa.


      • Anonyymi

        Älä kuule valehtele! Bemareita olen elämäni aikana omistanut monia ja monet on olleet yli 300000km ajettuja jo ostohetkellä ja kun olen parin kuukauden käytön ja pienten arvoa nostavien korjausten jälkeen myynyt voitolla pois niin ei oo ikinä kilometrit ostajaa karkoittaneet vaikka pyydän ehkä jopa ylihintaa monesti. 1999 myin 410000km ajetun kolmossarjalaisen yhdelle papalle ja 2015 sen papan vaimo myi sen mulle takas sen papan kuoltua. Hinta oli sama kuin mitä olin siitä saanut. Autolla oli mittarissa tuolloin jo yli 600000km. Ajattelin pitää auton itselläni, mutta tuolloin minulla oli sydänongelmia ja vaikka ennuste oli suht hyvä niin myin bemarin parin sadan voitolla naapurille, kun en halunnut et jos sydän pettää niin lapsille jää kauhee määrä autoja riesaks. He eivät niistä perusta.


      • Anonyymi

        Jos tilastoja tutkit niin prosentuaalisesti huomattavasti useampi Toyota menee paaliin tuosaa 200tkm korvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaisissa loppuu pellit ympäriltä, tekniikkahan niissä on hyvä.

        Tekniikka kestävä, ei suinkaan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaisissa loppuu pellit ympäriltä, tekniikkahan niissä on hyvä.

        Pellit kestään kauemmin kuin moottori -ongelma korjattiin kertaheitolla D4D pommikoneilla.


    • Anonyymi

      En ymmärrä aloittajan purkausta.
      Kaikki perusperheautot on tylsiä eikä 3-sarja tee siihen poikkeusta. Se on keskinkertainen ajettava maantiellä eikä se oikein vielä ole kunnon premium.
      Mutta jos se tuo onnen niin sellainen kannattaa hankkia.

      En silti ymmärrä miten Corolla on sen tylsempi kuin Astra, Focus, Golf, 308 jne....
      Ne one pienemmän keskiluokan peruskulkineita.

      Itellä oli uudesta F30 eikä se mitään intohimoja herättänyut. Tylsä auto sekin oli paitti että surkeaakin surkeampi suuntavakaus mitä eii useista pajakäynneistä huolimatta saatu ikinä kuntoon, sai pikemminkin fidutuksen tappiin.

      Selvitä kuitenkin tarkemin mihin olet ryhtymässä. Vätä ainkain dieseleitä ja nelivetoja. N-sarjan koneissa on surkea jakopää ja B-sarjan koneissa EGR-cooleri joka voi polttaa koko auton.
      Nelivedoissa jakolaatikko porsii jos ei vaihdeta alle 100tkm välein öljyjä ja sitähän ei tehdä kun ei kuulu huolto-ohjelmaan.
      Bensakoneet on hyviä mutta muista käyttää viimasuojaa. Huohotinputkia on jäätynyt yhdellä jos toisella ja sehän johtaa aikamoiseen tuhoon.

      • Anonyymi

        Tojotan ja muutkin Hybridit ja on tylsiä koska auto käskee kuskia eikä toisinpäin. 1.2 turbokone ehkä parempi vaihtoehto jos haluaa antaa monoa koneellee silloin kun haluaa.

        Itsekkin ajan pelkällä polttiksella niin kauan bensaa myydään , ja vaihdan suoraan sähköautoon sitten joskus vuosien päästä. Välimallin hybriitit on kaikenlisäksi vikaherkkiä ja kalliita huoltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan ja muutkin Hybridit ja on tylsiä koska auto käskee kuskia eikä toisinpäin. 1.2 turbokone ehkä parempi vaihtoehto jos haluaa antaa monoa koneellee silloin kun haluaa.

        Itsekkin ajan pelkällä polttiksella niin kauan bensaa myydään , ja vaihdan suoraan sähköautoon sitten joskus vuosien päästä. Välimallin hybriitit on kaikenlisäksi vikaherkkiä ja kalliita huoltaa.

        Mikään väite ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään väite ei pidä paikkaansa.

        Väite pitää paikkansa. Vaikka alla olisi 2,5-litrainen hybriditoyota, on meno ponnetonta ja huutavaa (cvt-efekti vaikka varsinaista kiilahihnavariaattoria näissä ei olekaan). Siis jos pedaalin lyö pohjaan 2-tai 2,5-litraisessa, toki kiihtyy ok mutta ei kutkuttavasti ja melu rasittaa eikä tee mieli kiihdytellä rivakammin. Hybriditoyota ikään kuin pakottaa kuskin mukautumaan leppoisaan ekoajeluun mistä ilo ja hauskuus ovat poissa. Ja se 1,8-hybridicorolla on aivan totaalisen surkea kapistus, olen ajanut ja ihmettelen kenen hermot kestää tuollaista 2020-luvulla kun pakutkin kiihtyy rivakammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väite pitää paikkansa. Vaikka alla olisi 2,5-litrainen hybriditoyota, on meno ponnetonta ja huutavaa (cvt-efekti vaikka varsinaista kiilahihnavariaattoria näissä ei olekaan). Siis jos pedaalin lyö pohjaan 2-tai 2,5-litraisessa, toki kiihtyy ok mutta ei kutkuttavasti ja melu rasittaa eikä tee mieli kiihdytellä rivakammin. Hybriditoyota ikään kuin pakottaa kuskin mukautumaan leppoisaan ekoajeluun mistä ilo ja hauskuus ovat poissa. Ja se 1,8-hybridicorolla on aivan totaalisen surkea kapistus, olen ajanut ja ihmettelen kenen hermot kestää tuollaista 2020-luvulla kun pakutkin kiihtyy rivakammin.

        Toyota on tylsyyden ilmentymä, ainoastaan surkea ja kaistaa hakeva tunnoton ohjaus pitää kuskin hereillä, mutta vie samalla kaiken huomion.


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä kannata bensabemaria hommata. Niissä on ollut todella paljon ketjuvikoja. B47 on oikein hyvä kone ja josbjaksaa käyttää n. 30min EGR-coolerin takaisinkutsussa niin sekin "ongelma" on sivuutettu.
        Takavetoisella ei toisaalta saa kuin pahan mielen juurikin tuon suuntavakaus asian takia, joten ei muuta kuin nelivetoa alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väite pitää paikkansa. Vaikka alla olisi 2,5-litrainen hybriditoyota, on meno ponnetonta ja huutavaa (cvt-efekti vaikka varsinaista kiilahihnavariaattoria näissä ei olekaan). Siis jos pedaalin lyö pohjaan 2-tai 2,5-litraisessa, toki kiihtyy ok mutta ei kutkuttavasti ja melu rasittaa eikä tee mieli kiihdytellä rivakammin. Hybriditoyota ikään kuin pakottaa kuskin mukautumaan leppoisaan ekoajeluun mistä ilo ja hauskuus ovat poissa. Ja se 1,8-hybridicorolla on aivan totaalisen surkea kapistus, olen ajanut ja ihmettelen kenen hermot kestää tuollaista 2020-luvulla kun pakutkin kiihtyy rivakammin.

        Ratkaisu tässä: lähde kotoasi yksi sekuntti aikaisemmin niin olet samaan aikaan perillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väite pitää paikkansa. Vaikka alla olisi 2,5-litrainen hybriditoyota, on meno ponnetonta ja huutavaa (cvt-efekti vaikka varsinaista kiilahihnavariaattoria näissä ei olekaan). Siis jos pedaalin lyö pohjaan 2-tai 2,5-litraisessa, toki kiihtyy ok mutta ei kutkuttavasti ja melu rasittaa eikä tee mieli kiihdytellä rivakammin. Hybriditoyota ikään kuin pakottaa kuskin mukautumaan leppoisaan ekoajeluun mistä ilo ja hauskuus ovat poissa. Ja se 1,8-hybridicorolla on aivan totaalisen surkea kapistus, olen ajanut ja ihmettelen kenen hermot kestää tuollaista 2020-luvulla kun pakutkin kiihtyy rivakammin.

        Mun 2.5L Tojo hybrid kulkee enimmäkseen ilman että polttis pyörii ollenkaan. Polttis tulee vasta mukaan jos pitää liikkua todella vilkkaasti (6s sataseen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun 2.5L Tojo hybrid kulkee enimmäkseen ilman että polttis pyörii ollenkaan. Polttis tulee vasta mukaan jos pitää liikkua todella vilkkaasti (6s sataseen).

        Miten 5% ajetusta matkasta on mielestäsi "enimmäkseen"?


    • Anonyymi

      Koeajettu Tojon hybridi ja se pitää paikkansa, että toyotan hybridissä on vieteri tai oikeastaan kuminauhavaihteisto..

    • Anonyymi

      Et sitten huomannut ostaessa,että se on etuveto. Lähinnä hymyilyttää tuo Mersun ja Bemarin viattomuus.

      • Anonyymi

        Aloittajan täytyy vielä tyytyä bussi ja junalippuihin, että kulkeen pääsee kotiintakaisin. Äidin helmoihin. Sitten kun ikää karttuu, voi jossain päästä kokeilleen isin skodan.


    • Anonyymi

      Bemarissa on aina tunnetta paljon, pelon tunnetta milloinka se saksanseisoja seisahtuu tai käärii itsensä pylvään ympärille.

      • Anonyymi

        Älä Tero ole noin kateellinen.


    • Anonyymi

      kuinka tyhmä ihmisen pitää olla että vaihtaa 3 sarjan neliveto bemarin hypridi corollaan , no trollihan tuo aloitus on.

      • Anonyymi

        No, trollejahan täällä on melkein kaikki.


    • Anonyymi

      Myy Corolla jollekin tojopapalle, joka maksaa corollakiimassaan jopa enemmän kuin vastaavan uuden hinta on kaupassa, ja käy ostamassa itsellesi OIKEA AUTO.

      • Anonyymi

        Corolla kasvattaa arvoaan, olen sen todennut kun LUOTTOmyyjäni antaa tarjouksen. Saan AINA 3-vuotiaasta autostani ENEMMÄN mitä uutena maksoin!


    • Anonyymi

      Vitutusta ja pettymystä tarjoaa Toyota.

    • Anonyymi

      Esinmäinen auto jonka kolaroin, olin silloin viidenkuudentoista-ikäinen. pikkupusu tuli vain puskuriin.

    • Anonyymi

      Kyllähän takapotku Corolla oli Auto. Nytkytti lehtijousineen nuorempana ylös ja alas, Nyt tollaiset etuvetoiset ei nytky enää ollenkaan.

    • Anonyymi

      Vaikutat tyhmältä.

      • Anonyymi

        Kuten sinäkin tojoterotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinäkin tojoterotin.

        Mitä muuta voi ihmisestä sanoa, jos ostaa itselleen auton ja sitten itkee kuinka tylsä ja masentava auto tuli ostettua?


    • Anonyymi

      Hitlerin poruhka voisi menneä natsi palstalleen.
      täällä kehutaan vaan tojoo.
      Ämenkää sinne omille palstoillenne vai eikö kö ketään siellä ole . Eikömketäön kiinosta .
      Tule pahamieli kun ne olympia mosset on niin kaliita y lläpitää
      Sopii vana hevostalleille.

    • Anonyymi

      TOJO JA SKODA ON SUOMEN KIINNOSTAVIMMAT AUTOMERKIT. SEN TODISTAA AUKOTTOMASTI TÄMÄ PALSTA JA NÄIDEN JUTTUJEN SAAMA MIELENKIINTO.

      • Anonyymi

        Ei skooda kiinnosta muita kun putiiniin sojeasti uskovia vanhoja vasemmistolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei skooda kiinnosta muita kun putiiniin sojeasti uskovia vanhoja vasemmistolaisia.

        Kiinnostaa se myynnistä päätellen. Pitkälti sama kuin Audi. Erimallinen kori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei skooda kiinnosta muita kun putiiniin sojeasti uskovia vanhoja vasemmistolaisia.

        Höhö sehän on juuri toyotan kanssa niin. Kukaan kommari ei osta, ei uskalla ostaa Skodaa kun se on länsiauto.
        Vain itäauto toyota on kommarien valintalootassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei skooda kiinnosta muita kun putiiniin sojeasti uskovia vanhoja vasemmistolaisia.

        Huppista kun taas sekosit. Toyotat ovat näitä Putinin ja sen alusmaiden loostereita ja niitä ostaa vain tosi kommarit.

        Minua kyllä hävettäs antaa tukea itään.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu,ettei sinulla voi järkiostosta tullakaan.

    • Anonyymi

      Jos haluat "tunnetta", osta Alfa-Romeo. On seksikäs, mutta oikukas kuin tulisieluinen Italialainen nainen.
      Itse en kyllä moista kaipaa, tyydyn rauhallisempaan ja tylsempään elämään...

      • Anonyymi

        Ei alfoissa ole enää ollut tunnetta alfa gt jälkeen 1970 luvun alusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alfoissa ole enää ollut tunnetta alfa gt jälkeen 1970 luvun alusta.

        pöpönhuttua. uusimmat alfat eli giulia ja stelvio tarjoavat tunnetta ja ajamisen riemua, siihen ei paraskaan tojokki pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pöpönhuttua. uusimmat alfat eli giulia ja stelvio tarjoavat tunnetta ja ajamisen riemua, siihen ei paraskaan tojokki pysty!

        Höpöhöpö, mitä tunnetta niissä laiskoissa muovisissa tusinatuotteissa on? Ei sitten niin mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alfoissa ole enää ollut tunnetta alfa gt jälkeen 1970 luvun alusta.

        Alfa Brera, Alfa 156, Alfa 159, ehkä Mito ja tämä uusi Giulietta ja Giulia, näissä on minusta muotoilun kauneutta.
        En oikein innostu 70-luvun alun peltisistä ja karuista kotteroista.


    • Anonyymi

      Toyota nyt kuitenkin on nettihauissa maailman haetuin automerkki. Näin viimeisimmän uutisoinnin mukaan.

      • Anonyymi

        Hihii, laita linkkiä.


      • Anonyymi

        Varmaankin haettu korjausohjeita ja vinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin haettu korjausohjeita ja vinkkejä.

        Etkö tiennyt että Toyota on automerkki joka kestää parhaiten kovaa käyttöä?
        No nyt tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, laita linkkiä.

        No tässä:
        https://tekniikanmaailma.fi/toyota-on-nettihakujen-perusteella-maailman-etsityin-automerkki-vertailu-paljastaa-myos-nousevia-trendeja/


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Bmw:n meksikossa kyhätty jakolaatikko onkin todella edullinen uusia kun alkaa rutisemaan.

      • Anonyymi

        sama kuin puliukot metsikössä olisivat sen juovuspäissään kasanneet xD


    • Anonyymi

      Näin unen jossa mua naitiin peffaan!

      • Anonyymi

        Ei se ollut unta skoodakeijo ja jorma pani parastaan.


    • Anonyymi

      Kertoo enemmän ostajasta kuin autosta.

    • Anonyymi

      Kaikki perheautot ovat tylsiä ihmiskuljettimia ilman tunnetta, merkistä riippumatta. Ei niissä ole tarkoituskaan olla tunnetta, niiden tarkoitus on kuskata äijä, muija, mukulat ja koira mahdollisimman eleettömästi paikasta a paikkaan b. Siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Toyota ei tee sitä eleettömästi mikä olisi hyvä juttu, vaan tekee sen meluavasti, kaistaviivoja hakien ja selät paskoen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on ollu 11 mersua.

      Kukaan oikea mies ei osta kirppu c sarjan mersua,mersut on nykyään paskoja autoja.

      Sit tuohon bemariin,haloo!

      Mikä teini sinä oot,ensinmäkin bemari on suht jäyklä alustaltaan,ei siitä oo kun kaupunkiin kurvailuun,sitten eri juttu kun puhutaan bemarin isommista malleista.

      Bemariin ei kannata ottaa lukemaa 300000 mittariin,silloin on se hetki kun ei kelpaa kellekkään,syystä että kalliiksi käy.

      Toyota on käyttöautona ihan suvereeni samoin jotkut kiia mallit.

      Voin sanoa suoraan jos haluat ajaa suhteelisen edullisesti niin unohda bmw ja c sarjan mersu.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Naapurin mies tuskaili leimatonta s400 sarjan v8 dieselmersua pihallaan. Oli vuosimallia 2003. Se piti pihalta saada pois. Jotain vikoja siinä oli, ei ladannut ja ilmajouset ei nostanu sitä maasta ylös. Sanoin että ei kiitos vaikka olen välittänyt moniakin projektiautoja kiinnostuneille. Tuhannen euroa tuo maksoi ja joku sen siitä viimein haki. Isäntä joka tätä mersua kaupitteli sanoi ettei ikinä enää mersua. Vaikka tuolla autolla ajelikin monta vuotta niin tiuski kuinka kalliiksi autonpito näinä vuosina tuli korjauksien ja arvon romahtamisen myötä.
        Turhaan täällä palstalla kadehditte toisten autoja.
        Jos joku haluaa huolettomasti ja edullisesti vaikkapa toyotalla ajaa ilman pippelin jatkamisen tarvetta, niin mitä kadehtimista siinä on, täh ?


    • Anonyymi

      "Tylsä auto, ei tunnetta, ei mitään!"

      Kyllä sen jalkovälissä olevan nysän pitää ruveta seisomaan heti, kun kuskin penkille istuu!
      Muuten auto on täysi susi! 😂😅

    • Anonyymi

      Bemari tarjoaa pelon tunnetta milloin se laukeaa.

    • Anonyymi

      Hintaansa nähden ehkä surkein valinta. Melu, ruostuminen ja epämukavuus ei kuulu tämän päivän autoon ja muuta Toyotalla ei ole tarjolla.

      • Anonyymi

        Joitakin ihmisiä tuntuu ärsyttävän ne ihmiset jotka pääsevät liikkumaan ( autolla ) huolettomammin ja ilman pelkoa kalliista vioista ja autonsa arvon romahtamisesta...........


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Skodalla saa sentään hyvät ja mukavat kyydit vaikka olisi väriltään harmaa. Toyota ei sitä pysty tarjoamaan edes malliston huipulla ja isollakaan rahalla.


    • Anonyymi

      Bemmi hajoo, Toyota ei.

      • Anonyymi

        Hyvin perusteltu ja faktaan perustava juttu, hyvin Tero purkaa paineitaan huuhaahan.


    • Anonyymi

      Kyllä minä epäilen, että ostajalla on kovastikin tunnetta mukana siinä vaiheessa kun on ajanut ensimmäiset sadat kilometrit ja vitutuskäyrä tapissa kun tajuaa mihin paskaan sormensa on iskenyt ja kovaan hintaan. Sen jälkeen alkaa selittely ja peittely, vakuutellaan että kyllä on loistava ja luotettava, ei yhtään vikaa ensimmäisen 1000km aikana.

      • Anonyymi

        Jos huoltoasema A myy bensaa 1,56 €/l ja B samaa tavaraa hintaan 1,59 €/l, on helppo tehdä ns. järkivalinta.

        Vaan monimutkaisemmissa tapauksissa ei löydy sellaista valintaa, mikä olisi joka suhteessa paras. Esim. A kuluttaa vähiten, mutta on rasittavan hidas, B ripeä mutta tympeän nököinen, C jne.

        Voihan näille eri osa-alueille antaa pisteitä autolehtien tapaan, mutta millä matemaattisella funktiolla ne pisteet muodostetaan? Jep, loppujen lopuksi ne ratkaisevat päätökset vedetään tunteella. Henkilöt, joilla ei tunnepuoli toimi lainkaa, jumiutuvat täysin tällaisissa monimutkaisissa valinnoissa.

        On siis itsensä kusettamista väittää, että autovalinnnan kaltaisia ratkaisuja voisi tehdä pelkällä järjellä. Siinä vain yritetään sivuuttaa omat tunteet ja vedetään "järjellä", orjamaisesti jonkin autolehden pisteytysten, naapurin/työkaverin/tojolahkon ohjeiden tai essonbaarin legendojen perusteella.

        Tyyppiesimerkki on, että ostetaan "pitää hyvin arvonsa" auto eli yritetään valita malli, väri ja varusteet kuvitellun ostajan eikä omien tarpeiden mukaan. Taannoin tämä tarkoitti, ettei saanut olla ilmastointia (voi mennä rikki), pölypallon värinen sisältä ja päältä (lika ei näy) jne.

        Auton omistaminen on hemmetin kallis harrastus ja on typerää maksaa itsensä kipeäksi autosta, joka ei itseä miellytä pätkääkän. Ei siinä kovin pitkään auta hokea, miten tämä on just TM/tojopapan/essonbaarin oppien mukainen,

        Kun liikennekäytöstä katselee, niin eniten tuntuu vanne puristavan päätä juuri ankeilla järkiautolla avilla kuskeilla. Eksoottiset/kalliit autot ajavat paljon siistimmin. Tosin niihin köyhät ja kateelliset helpommin huomiota kiinnittää ja pahaa oloaan purkaa ja sitten selittää asiat omasta mielestään parhain päin; en minä, vaan muut.


    • Anonyymi

      Joku Tojofani vertasi edellä Corolla Hybridiä Opel Astraan ja Pösön 308 malliin. Kuulemma yhtä tylsiä kuin Corolla. Oisiko Tojomiesten aika päivittää autotuntemuksensa.

    • Anonyymi

      Tojolootassa tuntee olevansa pelkkä matkustaja, vaikka kuskin pukilla istuukin.

    • Anonyymi

      Toyota syleilee ihanasti kaikkia mukana olijoita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe