Olen yrittänyt etsiä foorumista kyseisestä aiheesta. Kyseessä 13 vuotias poika, joka haluaa muuttaa isälleen. Isällään on siis joka toinen viikonloppu ja lomat sovittuna erikseen. Poika sanonut jo kuukausien ajan haluavansa asua isänsä luona. Minä äitinä en halua hyväksyä asiaa, mutta mikäli poika niin haluaa voinko sitä estääkkään? Isä ei halua poikaa sinne asuvan, koska heillä uusioperhe. Joudumme tästä asiasta tappelemaan lähes päivittäin ettei hän sinne voi mennä asumaan koska isä ei halua. Poikani ei halua asua äidinsäkään luona. Asia on todella turhauttava, enkä tiedä mitä tässä enään voisi tehdä? Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta asiasta? T: epätoivoinen äiti:(
Lapsi haluaa muuttaa etävanhemman luo
3
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä tilanne ja itse lähtisin purkamaan sitä ensin isän ja uuden kumppanin kanssa ja vasta sitten mukulan kanssa.
Vaatii vanhemmuutta teiltä kaikilta. - Anonyymi
Periaatteessa 13-vuotias on jo kykenevä itse päättää kenen luona asuu, ja käytännössä hänen mielipide ratkaisee. Mutta jos hänen isänsä ei halua häntä sinne asumaan, niin tilanne mutkistuu..olisiko ratkaisu vaikka niin, että viikko-viikko.
- Anonyymi
Kiitos teille molemmille. Olen yrittänyt keskustella isän kanssa viikko ja viikko systeemillä, mutta isä ei halua. Hän haluaa tapaamiset vain joka toinen viikonloppu. Ei tässä muuta vaihtoehtoa ole kun kuunella pojan suunsoittoa joka päivä. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741