Tehkää nyt jumankauta sellanen 6e rajaton liittymä meille jotka eiväivät nopeaa nettiä tarvi. Sitä odotellessa :(
Kaikille operaattoreille
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen liittymä sinulle riittäisi?
Mielestäni monet ihmiset/perheet voisivat säästää nettikuluissaaan jos tekisivät yhteistyötä, yhden yhteyden (kuten 4G/50M joka maksaa noin 20 eur/kk) voi jakaa kerrostalossa helposti useampien käyttäjien kesken.
Tietenkin, tuollainen jaettu liittymä on käytettävissä vain kotona. Minulle ajatus siitä että ei olisi nettiä mukana liikkeellä ollessani on lähtökohtaisesti hirvittävä, mutta oikeastaan tarvitsen liikkeellä ollessani vain navigointia, ja sihen kyllä riittää Here Maps, ja Googlen navigaattoriinkin voi nykyisin tallettaa riittävän kokoisia kartan palasia, kumatkin tosin ontuvat aika tavalla ilman nettiyhteyttä.- Anonyymi
Miten niin? Puhelimen yhteyden voi jakaa muille myös matkoilla..
- Anonyymi
Globetel
- Anonyymi
Mulla on netin osalta rajaton liittymä 4,90 e/kk. Nopeus 256 kbit/s. Puhelut ja viestit veloitetaan käytön mukaan.
- Anonyymi
Mistä ja mikä? Ei taida tuohon hintaan löytyä kuin "keskittämisetuhintaan" ja jos/kun on ainoa liittymä niin ei voi keskittää. En löydä laitenettiä jossa olisi 256 kbit/s, on joko 128 kbit/s tai 500 kbit/s.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ja mikä? Ei taida tuohon hintaan löytyä kuin "keskittämisetuhintaan" ja jos/kun on ainoa liittymä niin ei voi keskittää. En löydä laitenettiä jossa olisi 256 kbit/s, on joko 128 kbit/s tai 500 kbit/s.
Telia. Sain sen tuohon hintaan, kun sanoin että kilpailijallanne maksaa perusliittymä 4,90.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telia. Sain sen tuohon hintaan, kun sanoin että kilpailijallanne maksaa perusliittymä 4,90.
Syksyllä uhkasi Telian puheliittymä (hitaalla netillä) nousta 6,90 euroon.
Toinen liittymä pelkällä netillä olisi ollut yli kaksikymppiä.
Irtisanoin molemmat.
Puheliittymä (prepaid) alkumaksujen jälkeen 5 euroa/vuosi.
Nettiliittymää vaihtelin R-tarjousten mukaan, nyt Telia 17,90/31 pv miinus bonus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyllä uhkasi Telian puheliittymä (hitaalla netillä) nousta 6,90 euroon.
Toinen liittymä pelkällä netillä olisi ollut yli kaksikymppiä.
Irtisanoin molemmat.
Puheliittymä (prepaid) alkumaksujen jälkeen 5 euroa/vuosi.
Nettiliittymää vaihtelin R-tarjousten mukaan, nyt Telia 17,90/31 pv miinus bonusMeinasi nousta, ja kirjauduin chattiin, jonne ilmoitin vaihtavani liittymät, jos ei hintoja katsota kohdalleen. Hinnat katsottiin kohdalleen. Nyt mennään pari vuotta taas halvoilla hinnoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasi nousta, ja kirjauduin chattiin, jonne ilmoitin vaihtavani liittymät, jos ei hintoja katsota kohdalleen. Hinnat katsottiin kohdalleen. Nyt mennään pari vuotta taas halvoilla hinnoilla.
Hienoa, noin pitää tehdä.
Minulla ei vuosi sitten tehonnut, ehkä ottivat opikseen asiakkaiden karatessa.
Minä yritin päästä Elisan tarjoukseen vuosi sitten mutta Telia viivytti yhteydenottoa kolme viikkoa. Vaihdoin prepaideihin, koska soitan ulospäin hyvin vähän.
Olisi kannattanut Telian viivyttelyn ajan maksaa kahdesta liittymästä
- Anonyymi
Minkä vuoksi just kuusi euroa? Eihän sen kokoista rahaakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029