Jee, asensin ohjelmapäivityksen jollon aattelin että kyllä se puhelimen herätys toimii :)
NO EI TOIMINUT
heräsin sillä minuutilla, kun koe alkoi
oon ykisn kotona, kukaan ei voi viiä kouluun (vaikka nyöhästyisin, voisin eehkä tehdä kokeen?) ja kouluun on 15 kilometrin matka.
olis ollu fysiikan koe, tällä koeviikolla panostin fysiikkaan ENITEN koska kirjoitan sen. Mutta nyt pitäs mennä uusintaan
Onko uusintakokeet vaikeampia? Ite (samasta syystä - pommiin nukkumisesta) oon joutunu tekemään filosofian kokeen uudestaan, uusintakoe kysymykset oli kaksi kertaa vaikeampia kuin peruskysymykset, kun vertailtiin kokeita kaverin kanssa.
Mitä teen? Voiko joku lohduttaaa? DD:
Nukuin pommiin koeviikolla (uusintakoe?)
3
574
Vastaukset
- Anonyymi
Lohduttaminen on turhaa lepertelyä. Tiukempi ote vaan lapiosta. Siitä se lähtee. Tekosyiden sijaan toimintaa jos meinaa menestyä.
- Anonyymi
hanki itsellesi perinteinen rämisevä herätyskello ja opettele käyttämään sitä herätyskelloa.. Sinulta poistuu sen siliän tien 90 % ongelmistasi, kun panostat ajallansa toimivaan herätyskelloon. Pystytkö siihen? Herätyskello ei maksa edes paljoa. 20-30 eurolla saat sellaisen aparaatin. Niin ja lopeta turha panikointi.
- Anonyymi
Mun mielestä sun panostuksesta puuttui paljon, kun et varmistanu herätystä ja ehtimistä kokeeseen.
Mutta lohdutukseksi: uusintakokeita tulee. Sait lisäaikaa kokeeseen valmistautumisee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298