Koronarokote

Anonyymi

Voisko Laukaan kunta tilata TiinaJylhältä niitä rokotteita niin saatas Laukaalaiset rokotettua......

11

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei teihin tehoa edes tiinan piikit

• Anonyymi

Tilataan persuilta, kyllä Pietarin trollitehdas rokotteita toimittaa jos omat asiamiehet pyytävät.

• Anonyymi

Laukaassa on niin paljon holisteja jotta käyvät osastolla tankkaamassa käsidesiä kun rahat loppu

• Anonyymi

Nopeemmin Tiinalta saisitte rokotteen, nyt rokotetaan vasta 76v vanhuksia jot perkeleet vielä lymyilee niin että aikaa palaa hukkaan, vanhuksia i pitäs rokottaa ollenkaan kun ne on muutenkin montun reunalla ja vain kuluerä valtiolle.

• Anonyymi

Laukaa joutaa jäädä ilman menee rokotukset hukkaan

• Anonyymi

Laukaaseen on tilattu M3 rokotetta, siis samaa mitä vanhoille lonkkavikaisille koirille annetaan viimeisenä hoitona.. kuulin Lääkäriltä.

• Anonyymi

Se on oikein ottakaa päästään eroon koko kylästä

• Anonyymi

Älkää herran tähden ainakaan miehet ottako astra zenecaa, sain veritulpan kyrpään, nyt olen keskussairaalassa ja kulli on kuin jahtimakkra ja ja lääkärit ymmällään, todella paha tilanne,voi olla että jää yli 10cm paksuiseksi!

• Anonyymi

Oikein sulle ketään ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein sulle ketään ei kiinnosta

tulppa zenecaa vaan laukaalaisille, sitähän te saatte, pfizer liian kallista maalaistolloille...fakta.

• Anonyymi

Sehän on hyvä tilanne

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2426
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1760
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1406
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe