Vaihdan tarotein

Anonyymi

Onkohan täällä tarot- tai kortein vaihtajia nyt kun Kristallipalloa ei enää ole?
Käytän itse tarotteja, voit olla pelikortein tai tarotein tai näkökyvyllä liikkeellä.

Kysyisin rakkaudesta tähän vuoteen. Yksinäinen vaalea nainen, muu elämä mallillaan mutta kumppani puuttuu. Mitä näet?
Laitatko kysymyksesi ja hieman väritystäsi ja horoskooppiasi.

Anelma

5

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihdan kanssasi.

      Minä tarotein myös. Rapu, vaalea ja kysymykseni kuuluu: Mitäpä korttisi tulevaan kertovat? Seuraava elämäni rakkaus on...? ;) kuka, mistä. Työelämään kiitos myös. Mitä sille saralle tulevaisuuteen?

      Kiitos ja hetki, teen pöydän.
      T: vaalea rapunainen

      • Anonyymi

        Kiitos vaihdosta!
        Sinun pöytäsi kertoo näin, tässä on joku todella voimakastahtoinen mies joka on lähelläsi, katselee sinua hyvin kiinnostunein katsein. Tämä tulee tutuin ihmissuhde-merkein. Tämän kanssa vuorovaikutus soljuvaa, tuttuuden tunnetta ja vetoa, ihan kuin päättäisitte toistenne lauseet. Hyvin voimakas mies, korteissa on tummahko, ehkä kaksonen. Voi matkustaa paljon työkseen, jokatapauksessa liikkuva mies. Suhtautuu työhön vakavasti ja siihenkin sillä intohimolla millä suhtautuu kaikkeen tärkeään. Jotain ristiriitaa tähän hänen kanssaan myös tulee, viestiä kenties joltakulta kateelliselta matkan päästä. Tämä on niin lähellä että melkein koskettaa sinua näyssä.
        Työhön tulee, laaja työympäristö, paljon työkavereita, kortein nousee että työhön liittyvä sopimus uudistetaan, nainen puoltaa sinua ja on rinnallasi. Sopimusten kanssa tulee olla muutoinkin tarkkana tämän pöydän kertomana, vaikuttaa että tässä tulee joku toinen sopimus/lakiasia josta voisi tulla takkua.
        Oikein kauemmas tulevaisuuteen nousee uusi työsopimus, uudenlainen paikka jonne tulee suuret onnistumisen merkit. Tämä voi taas olla eri kuin mistä aiemmin kortit kertoivat.

        Anelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaihdosta!
        Sinun pöytäsi kertoo näin, tässä on joku todella voimakastahtoinen mies joka on lähelläsi, katselee sinua hyvin kiinnostunein katsein. Tämä tulee tutuin ihmissuhde-merkein. Tämän kanssa vuorovaikutus soljuvaa, tuttuuden tunnetta ja vetoa, ihan kuin päättäisitte toistenne lauseet. Hyvin voimakas mies, korteissa on tummahko, ehkä kaksonen. Voi matkustaa paljon työkseen, jokatapauksessa liikkuva mies. Suhtautuu työhön vakavasti ja siihenkin sillä intohimolla millä suhtautuu kaikkeen tärkeään. Jotain ristiriitaa tähän hänen kanssaan myös tulee, viestiä kenties joltakulta kateelliselta matkan päästä. Tämä on niin lähellä että melkein koskettaa sinua näyssä.
        Työhön tulee, laaja työympäristö, paljon työkavereita, kortein nousee että työhön liittyvä sopimus uudistetaan, nainen puoltaa sinua ja on rinnallasi. Sopimusten kanssa tulee olla muutoinkin tarkkana tämän pöydän kertomana, vaikuttaa että tässä tulee joku toinen sopimus/lakiasia josta voisi tulla takkua.
        Oikein kauemmas tulevaisuuteen nousee uusi työsopimus, uudenlainen paikka jonne tulee suuret onnistumisen merkit. Tämä voi taas olla eri kuin mistä aiemmin kortit kertoivat.

        Anelma

        Kiitos sinullekin!
        Taidanpa tunnistaa miehen ;) Antaapa elämän yllättää siis!

        T: vaalea rapunainen


    • Anonyymi

      T: vaalea rapunainen

      Sinulle Anelma:

      ”Kysyisin rakkaudesta tähän vuoteen. Yksinäinen vaalea nainen, muu elämä mallillaan mutta kumppani puuttuu. Mitä näet?
      Laitatko kysymyksesi ja hieman väritystäsi ja horoskooppiasi.”

      Hyviä uutisia tulossa. Pitkäaikainen projekti päättyy menestyksellisesti. Tämä taitaa liittyä jotenkin muuhun kuin tunne-elämän kuvioihin. Ellei sitten joku ehdokas ole se projektisi ;) tai tule olemaan. Taitojasi korostetaan, onnistumisen tunnetta ja vaurauttakin - Työhösi liittyy?

      Toiveet toteutuvat alun takaiskujen ja jonkinlaisen epävarmuuden jälkeen.

      Rakkautta kyselen ja pöytään tulee Sauvojen kuningas. Rehellinen mies, hän pystyy tarjoamaan sinulle tarjoaa vilpitöntä tukea, taloudellistakin tukea. Pikkusen puhutaan vauraudesta. Kannattava kumppanuus :) eri elämän osa-aluilla.

      Haasteeksi nousee nainen. Onko nyt varattu ja eroa tekee tämä mies. Kuitenkin lopulta sinulla on edessäsi vakaata kotielämää ja harmoniset suhteet kotona. Empatiakykyä peräänkuulutetaan, taitaa liittyä kuvaan muitakin uusia perheenjäseniä.

      • Anonyymi

        Hei,voisitko mullekin katsoa,olen erakkohenkinen,osittain vilkas vaalea nainen, ja alkaa tökkiä tää koronasulku,paikat jossa käyn,on suljettu ja sosiaalinen elämä lähes olematonta,PAISTAAKO AURINKO MUNKIN risukasaan ja mitä nousee? Saanko sovittua erään ristiverisen javerin,naishenkiln kanssa riidan? Suutuin tosissani häneen.t Pakkas MARJUKKA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe