hymy oli korvissa ja ulvoin äänetöntä rakkautta. Syy olit sinä. Syy olet edelleen sinä.
Viime vuonna tähän aikaan
Anonyymi
2492
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
Vastaukset 24
Vanhimmat
Ootko sä joku susi vai 🤣🤣🤣
Äänetön susi. Se on se tunne kun tekis mieli huutaa rakkauttaan suureen äänen, eikä voi. Naapurit heräisi.
Miehelle sanoisin samoin :)
Miehelle sanoin mäkin :)
tämä nainen sanoisi samoin, myös miehelle. <3
tämä tunne, ehkä kuitenkin menee joskus ohi, kestänyt jo aika kauan.
Mulla ei mene ohi. Eri paria mekin ollaan, mä nainen, hän mies.
Mistä tunnet hänet?
Hän on hammaslääkärini.
Sori kirjoitusvirhe, hän haluaisi olla.
Kuulostaa siltä blondilta, joka oli kesällä hyvin epätoivoinen :)
Olin kesällä todella epätoivoinen, mutta hän ei sitä tiedä kun ei nähty :)
Pitkätukkaiset blondit eivät ole koskaan epätoivoisia. Eivät koskaan.
Ymmärrä se!
Sivullinen huutelee.
Hahah.. tunnistin, mutta kiva kun suupielet korvissa taas.. kuka sitten oletkaan
Outo vastaus. Et todellakaan tunnistanut.
Ihan taatusti tunnistin.. minä olin se joka blondille vastasi hyvin usein.
Minä en ole blondi. Mutta en tummakaan. Ikävissäni oon, siksi tuohon epätoivoiseen vastaisin leikilläni.
vähän känkkäränkkä tuulella selvästi on makkarasukkaneiti :D
En ole blondi oikeasti. Sekoitat mut toiseen. Pidän blondeja epäaitoina.
Sinä sekoitat itse ja se on jotenkin, noh kyllähän sä ymmärrät
En ymmärrä, kun sotket mut johonkin toiseen täällä, jos olet blondin kanssa kirjoitellut. Usko jo.
maiilma ei ollutkaan teatterisi, kaiken utopiasi lisäksi, sun perseesi oli kuin palomiehen sammuttama tunkio, eikä rintasi oikein kielineet yhtään mistään ympäristöopista, mitä läskinen pääsi irvisteli, lähit menee, Hän ei sua tuomitse.....
Hän elää!
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=Jf0TB5PP8Oc
Kurjan kuuloista varmaan jos nainen ulvoo 😬
Äänetön ulvonta? ihan miten haluat