Ostin puhelimen gigantista, jossa ei toimi kaneran tarkennus. Käytin siellä takuu korjauksessa, mutta sama vika säilyi. Hävittivät samalla kaikki valokuvani, vaikka ilmoitin haluavani maksaa varmuuskopiosta. Mitään korvausta en ole saanut kummastakaan asiasta, vaikka on viestitelty. Mitä tälle voisi tehdä? Mielestäni on törkeää olla korvaamatta mitään vaikka sain viallisen tuotteen ja hävittivät kaikki tietoni puhelimestani.
Gigantin takuu olematon
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän ne tiedot olleet sinulle mitenkään tärkeitä kun saivat vapaasti hävitä! Eli turha syyttää Giganttia siitä vaan katsoa omaan peiliin! Tärkeistä asioista pidetään aina itse huolta. Turha sitä on muille ulkoistaa..
- Anonyymi
Pyysin tietojen siirtoa maksusta ja se luvattiin tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin tietojen siirtoa maksusta ja se luvattiin tehdä!
Ei ole tosiaan Gigantin syy se vaan sinun..
- Anonyymi
Tuolta apua: https://www.kuluttajariita.fi/fi/
Ei Gigantti itse puhelimia korjaa vaan toimittaa maahantuojan huoltoon. EI ole mitään perustetta itse hoitamatta kuvia talteen vaikka Googlen kuviin. Huollossa puhelin aina tyhjennetään. Jos puhelimessa on muistikortti, kannattaa se ottaa pois ennen huoltoa.
Toivottavasti nyt opit, ja hoidat varmuuskopiot kuntoon. Tosin epäilen.- Anonyymi
Ei tosiaan pidä koskaan antaa omien tietojen varmuuskopiointia jonkun muun vastuulle. Se pitää osata itse tehdä tasaisin väliajoin.. Silloin tietää että ne tulee todella tehtyä ja vielä niin että ne saa esille tarvittaessa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan pidä koskaan antaa omien tietojen varmuuskopiointia jonkun muun vastuulle. Se pitää osata itse tehdä tasaisin väliajoin.. Silloin tietää että ne tulee todella tehtyä ja vielä niin että ne saa esille tarvittaessa.
Puhelimilla homman voi tehdä automaattisesti. Minulla menee kolmeen pilveen.
- Anonyymi
Puhelimella on sen valmistajan antama takuu . Myyjäliike ei ole syyllinen toimimattomuuteen luurisi kohdalla . Tarkista aivosi .
- Anonyymi
Ai te tiedätte miten tämä on mennyt. Typerää käytöstä lapsilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947596- 1723751
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2422454- 482145
- 422005
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251893- 471879
- 601768
- 191763