Joo elikkäs miten ootte kysyny teille vanhojen tanssi paria? Ite vasta toki lukion ykkösel mut tänää yhtäkkiä kaikki alko puhuu koulussa parin hankkimisesta ja kuulin et aika monel tytöl on jo pari. Nii miten kannattaks lähestyy sitä ketä haluis kysyy ja varsinki mietin sitä et ku oon ite nii lyhyt et haluuko kukaa tyttö lyhyttä poikaa parikseen?? Kannattaako mun laittaa snäpis sille vaik viestii vai meenkö vaa kysyy siltä ja jos se ei suostu nii alkaako se vaa juoruilee sen kavereille et mä kysyin sitä?
Joo ja kaikenlaiset vastaukset otetaan vastaan ja kiitos jo nyt.
Vanhojen tanssi pari
5
393
Vastaukset
- Anonyymi
sama.........
- Anonyymi
Sun kannattaa järjestää jotain, et se toivomasi pari lähestyy sua. Siinä sitten sivumennen tokaiset, et te olisitte hieno pari tanssiaisissa. Toisen reaktiosta näet, miten kannattaa jatkaa vai peräydytkö.
Et menetä kasvojasi, vaikka toinen selvästi ei haluaisi tulla pariksesi, kun ethän ole edes pyytänyt. Jos toinen ilahtuu kommentistasi, olet onnistunut ja pyydät pariksi. Hän suostuu ilomielin. - Anonyymi
Lähestyt luokan ruminta varpusta . Hän on varmaan myös epätoivoinen asiasta. Sitten saavut sinä ratsuinesi ja pelastat tilanteen. https://www.youtube.com/watch?v=ZYRfUoR9Q4Y
- Anonyymi
En mitenkään. Ei kiinnostanut paskaakaan mitkään typerät vanhojen tanssit.
- Anonyymi
Ite myös lukion ekalla ja oon kysyny paria. En saanu heti vastausta, mutta ei suostunut. Ei se maailma siihen kaatunut ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984