Nuori rottweilernarttu etsii pikaisesti uutta kotia. Koira on hyvin peruskoulutettu, muttei valitettavasti sovellu lapsi-, eikä koiraperheisiin. Kun sille antaa aikaa tutustua kunnolla, se on hyvin voimakkaasti kiintyvä ja rakastettava ystävä. Koska koira on melko suojeleva se sopisi parhaiten maaseudulle, vaikka on hyvin tullut toimeen kaupungissakin. Voimakas koira tarvitsisi mieluiten jämäkän isännän tai pariskunnan uudeksi perheekseen. Kiitoksia mahdollisista yhteydenotoista jo etukäteen. :)0503709662
Rottweilernarttu etsii kotia
Koira-etsii-kotia
6
2164
Vastaukset
- Koira-etsii-kotia
Halusin vielä tarkentaa, että koira lahjoitetaan uuteen kotiinsa rokotettuna ja madotettuna.
- kiinostaa...
luovut koirasta, onko sillä paperit, mistä kennelistä se on?
- Koira-etsii-kotia
niin soita ylläolevaan numeroon. :)
- .....
Koira-etsii-kotia kirjoitti:
niin soita ylläolevaan numeroon. :)
asutteko missä päin????
- ~t~
..... kirjoitti:
asutteko missä päin????
Onko koira löytänyt itselleen jo uuden kodin ?
ja siis maallekko tämän koiran olet sitten mieluiten antamassa ?
- Anonyymi
Olen kiinnostunt. Jouduin puol vuotta sitten lopettaa mun rakkaan xenan 11v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051