Mummo ei ymmärrä ruoan päälle.

Anonyymi

Tässä on tullut seurusteltua hetken ja tyttöystävän mummo ei oikein tajua mitä ruokaa ihmisille pitäisi syöttää ja mitä ei. Kokkina en ymmärrä miksi ihmisille pitää syöttää vanhaa ruokaa!! Hän loukkaantuu siitä kun kertoo ruoan haisevan pilaantuneelle. Olen kuulemma liian ylpeä kun en syö pilaantunutta ruokaa. Kerran käski tehdä ruokaa kun kerran olen kokki. Vähän maisteli vain siinä naama mutrulla ja nopeasti lähti pöydästä kun muut söivät mielellänsä hyvää ruokaa. Myöhemmin avautui perheellensä, että miksi ruokien täytyy olla laadukasta hyvää. Ei ole tullut perhe illallisille ravintoloihin esimerkiksi. Se on ylpeitten ja rikkaitten harrastuksia kuulemma. Onko muilla kokemuksia tällaisesta käyttäytymisestä?

6

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puolison suku on usein mitä on. Tuossa tapauksessa mummolle pitää sanoa että pidät tai itket ja pidät

• Anonyymi

Hän teki selväksi ettei muiden pöperöt maistu. Teimme selväksi ettei sitten ole pakko tulla mihinkään. Nyt syyttää muita siitä miten muut ovat itsekkäitä.

• Anonyymi

Kutsu juhliin ja sano, että omat eväät mukaan.

• Anonyymi

Surkea provo

• Anonyymi

Surkea provo minustakin.Miksi pitää ylensä mennä elkeläis mujojen ja papojen luokse syömään? Heillä eläke riitää vain omiin safkoihin.Tervet ihmiset voi syödä kotona ja käydä vain heillä kahvilla/teeää.Omat kahvi pulat tuoda mukana.

• Anonyymi

Trolli😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe