Moikka!
Oon 17v tyttö ja teen youtube videoita. Mulla on ideat lopussa joten heitätkö yhden videoidean? 🙏
Videodeoita
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et ole tätä vielä nähnyt niin katso musiikkivideo "Angelina Jordan - I Put A Spell On You" ja kuvaa oma reaktiosi kun katsot sen ekaa kertaa: https://www.youtube.com/watch?v=nwFloCPXzCs
ps. Tosin tuollaisissa reaktio-videoissa on aina pieni riski että voit saada kanavallesi copyright-striken. - Anonyymi
Nuo reaktiovideot on todella typeriä. MItä järkeä on katsoa kun joku toinen katsoo videoita?
Ei ole kyllä sellaisen videon katsojalla järkeä päässä.- Anonyymi
Ei kaikki tykkää samoista asioista.
Jos reagoitava video on aiheesta, joka kiinnostaa sinua, ja pidät reagoijaa hauskana tyyppinä, niin on varsin mahdollista, että myös reaktiovideo olisi sinusta hauska ja/tai kiinnostava. Tuskin kukaan kaikista reaktiovideoista piittaa, kuten ei kaikista videoista ylipäätään.
En minäkään niitä paljon viitsi katsoa, mutta silloin tällöin vastaan tulee ihan kiinnostavia tapauksia, kuten historianopettajan reaktio Oversimplified-videoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013