Moikka!
Oon 17v tyttö ja teen youtube videoita. Mulla on ideat lopussa joten heitätkö yhden videoidean? 🙏
Videodeoita
3
311
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jos et ole tätä vielä nähnyt niin katso musiikkivideo "Angelina Jordan - I Put A Spell On You" ja kuvaa oma reaktiosi kun katsot sen ekaa kertaa: https://www.youtube.com/watch?v=nwFloCPXzCs
ps. Tosin tuollaisissa reaktio-videoissa on aina pieni riski että voit saada kanavallesi copyright-striken. - Anonyymi
Nuo reaktiovideot on todella typeriä. MItä järkeä on katsoa kun joku toinen katsoo videoita?
Ei ole kyllä sellaisen videon katsojalla järkeä päässä.- Anonyymi
Ei kaikki tykkää samoista asioista.
Jos reagoitava video on aiheesta, joka kiinnostaa sinua, ja pidät reagoijaa hauskana tyyppinä, niin on varsin mahdollista, että myös reaktiovideo olisi sinusta hauska ja/tai kiinnostava. Tuskin kukaan kaikista reaktiovideoista piittaa, kuten ei kaikista videoista ylipäätään.
En minäkään niitä paljon viitsi katsoa, mutta silloin tällöin vastaan tulee ihan kiinnostavia tapauksia, kuten historianopettajan reaktio Oversimplified-videoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561