Videodeoita

Anonyymi

Moikka!

Oon 17v tyttö ja teen youtube videoita. Mulla on ideat lopussa joten heitätkö yhden videoidean? 🙏

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et ole tätä vielä nähnyt niin katso musiikkivideo "Angelina Jordan - I Put A Spell On You" ja kuvaa oma reaktiosi kun katsot sen ekaa kertaa: https://www.youtube.com/watch?v=nwFloCPXzCs

ps. Tosin tuollaisissa reaktio-videoissa on aina pieni riski että voit saada kanavallesi copyright-striken.

• Anonyymi

Nuo reaktiovideot on todella typeriä. MItä järkeä on katsoa kun joku toinen katsoo videoita?
      Ei ole kyllä sellaisen videon katsojalla järkeä päässä.

• Anonyymi

Ei kaikki tykkää samoista asioista.
        Jos reagoitava video on aiheesta, joka kiinnostaa sinua, ja pidät reagoijaa hauskana tyyppinä, niin on varsin mahdollista, että myös reaktiovideo olisi sinusta hauska ja/tai kiinnostava. Tuskin kukaan kaikista reaktiovideoista piittaa, kuten ei kaikista videoista ylipäätään.

En minäkään niitä paljon viitsi katsoa, mutta silloin tällöin vastaan tulee ihan kiinnostavia tapauksia, kuten historianopettajan reaktio Oversimplified-videoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6917
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5866
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5056
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4607
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4008
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3160
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3090
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2732
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2364
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2293
    Aihe