Heidän mielestään. Sampea ja Shampanjaa ei tarvitse 20000€tukea.teatteri500000€tukea.Eikös musiikki ja teatteri ole parasta lääkettä masennukseen. Verrataan kun lapset eivät saa psykiatrian palveluja . Ette tekään tarvitse näistä sampia ja teatteria. Miettikää vähän ketä haukutte. Tämä löytyy ihan Varkauden persujen puheenjohtajan blogista joulukuu 2020.Minä haluan. Sammet, teatterit, nuorille oman mopo ajelupaikan huolto tilat
Uuden uimahalliin. Vanhuksille ja mtpotilaille aktiivointua virkistystä. Varkaus mukaan akkutehdasbuumiin.. Sumitomom yhteistyö yrityksen tekemään Varkauteen siirrettäviä jätteen polttolaitoksia. Niillä voi jätteestä Polttamalla, lämpöä sähköä. Kierrätetään jäte vamuunnetaan se energiaksi. . Persut eivät huolineet tämän takia koska puheenjohtaja haluaa itse olla valoleilassa tajuatteko?
Perussuomalaiset
15
231
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilla ei ole muuta kuin kämärin sillat ja tukien poisto ja keskustan haukkuminen. Eli ei mitään.
- Anonyymi
Kuinka paljon tämä Nuorkauppakamari vetää veronmaksajien rahoja kaikilla tekaistuilla jutulla.
- Anonyymi
V***** niillä mitään siltoja ole!
- Anonyymi
Demari politrukeille sampea ja samppanjaa on tärkeä, pääsevät ip telttaan seuraamaan konserttia, saavat vähän ruokaa ja juomaa, tietysti meidän veroja maksavien laskuun.
- Anonyymi
Eikös tämä Persujen varapuheenjohtaja ole kaupungin työntekijä. Puheenjohtaja haluaa että hän maksaan itse Sanoi lippunsa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Persujen varapuheenjohtaja ole kaupungin työntekijä. Puheenjohtaja haluaa että hän maksaan itse Sanoi lippunsa🤣
Kaikki jotka ostaa kaupasta maksaa veroja tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka ostaa kaupasta maksaa veroja tyhmä
Alvi menee myös erä repun tuotteista eli samoja verotahoja sampeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alvi menee myös erä repun tuotteista eli samoja verotahoja sampeen
Ostat Varkauden yrityksistä tuotteita alvi ja yritys maksaa veroja kaupunkiin että elä enää jaksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostat Varkauden yrityksistä tuotteita alvi ja yritys maksaa veroja kaupunkiin että elä enää jaksa
Uudesaa sairaalassa ei ole odotus tiloja laboratorio kokeeseen meni jäillä. Uudessa Prismassa ei ole vaate koukkuja vessoissa. Takki vaan lattialle. Että silleen. Ihan jopa hullukin tajuaa. Mutta ei vaki päättäjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudesaa sairaalassa ei ole odotus tiloja laboratorio kokeeseen meni jäillä. Uudessa Prismassa ei ole vaate koukkuja vessoissa. Takki vaan lattialle. Että silleen. Ihan jopa hullukin tajuaa. Mutta ei vaki päättäjät
Kokeeseen meni jäillä...itse otan ilman jäitä.
- Anonyymi
holsten
- Anonyymi
perunat
- Anonyymi
perunasalaatti
"Perussuomalaiset
Heidän mielestään. Sampea ja Shampanjaa" Ei ole mitään Sampea ja Shampanjaa, mutta Warkaus Soikoon tahtiin toki vispataan!- Anonyymi
perussumalaiset
aprrr ragulin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514