Olis lähiaikoina ärsyttävää uintia ja tarviisin syyn jäädä pois. Millä keinoilla sen saa? Kuumemittarin huijaaminen ei tule onnistumaan sillä äiti itse tulee mittaamaan ja meil on korvaan laitettava mittari. Pitäiskö jotain outoo syödä? Jos paino ja tällaset vaikuttaa niin oon 168cm ja noin 55kg 16v poika.
Kuinka saada kuumetta?
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
No laita kaikkee mahdollista haitallista suuhun niin eiköhän jokin niistä saa kuumeen aikaan.
OMALLA VASTUULLA! - Anonyymi
Sano että on mahatauti sitä se tuskin tulee vessaa tarkistaa ja koulusta saa sillo vapaata
- Anonyymi
Et mitenkään. Älä yritä mitään typerää ettei käy huonosti. Ennemmin miettisin miksi et halua mennä uimaan? No oli miten oli, vatsataudin teeskenteleminen lienee helpointa...
- Anonyymi
Syö appelsiinin kuoria nii saat kuumeen
- Anonyymi
Oot jo varmaan joutunut sinne uintiin, mutta miksi et alunperin halunnut sinne? Itse koulussa pidän uintia yhtenä parhaista. Siinä saa voittaa kaikki uintikisassa ja esitellä tytöille hieman vehkeen ja pepun ääriviivoja uikkareiden läpi ja oon antanut kosketellakin uikkareiden läpi. Odotan innolla seuraavaa uintikertaa(-:
- Anonyymi
En halunnut sinne uintiin, koska mulla on aika herkkä pippeli. Eli tulee erektio herkästi. Liikuntaan mä osallistun hyvin aktiivisesti muuten mut uinti on kauheet! Mulla alkoi seisoo lauteilla taas ku ny oltiin uimas vaik en ees oo homo ja ny kaikki yhä vitsailee siitä😞😥
- Anonyymi
En halunnut sinne uintiin, koska mulla on aika herkkä pippeli. Eli tulee erektio herkästi. Liikuntaan mä osallistun hyvin aktiivisesti muuten mut uinti on kauheet! Mulla alkoi seisoo lauteilla taas ku ny oltiin uimas vaik en ees oo homo ja ny kaikki yhä vitsailee siitä😞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?126797Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699