Kuinka saada kuumetta?

Anonyymi

Olis lähiaikoina ärsyttävää uintia ja tarviisin syyn jäädä pois. Millä keinoilla sen saa? Kuumemittarin huijaaminen ei tule onnistumaan sillä äiti itse tulee mittaamaan ja meil on korvaan laitettava mittari. Pitäiskö jotain outoo syödä? Jos paino ja tällaset vaikuttaa niin oon 168cm ja noin 55kg 16v poika.

7

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No laita kaikkee mahdollista haitallista suuhun niin eiköhän jokin niistä saa kuumeen aikaan.

OMALLA VASTUULLA!

• Anonyymi

Sano että on mahatauti sitä se tuskin tulee vessaa tarkistaa ja koulusta saa sillo vapaata

• Anonyymi

Et mitenkään. Älä yritä mitään typerää ettei käy huonosti. Ennemmin miettisin miksi et halua mennä uimaan? No oli miten oli, vatsataudin teeskenteleminen lienee helpointa...

• Anonyymi

Syö appelsiinin kuoria nii saat kuumeen

• Anonyymi

Oot jo varmaan joutunut sinne uintiin, mutta miksi et alunperin halunnut sinne? Itse koulussa pidän uintia yhtenä parhaista. Siinä saa voittaa kaikki uintikisassa ja esitellä tytöille hieman vehkeen ja pepun ääriviivoja uikkareiden läpi ja oon antanut kosketellakin uikkareiden läpi. Odotan innolla seuraavaa uintikertaa(-:

• Anonyymi

En halunnut sinne uintiin, koska mulla on aika herkkä pippeli. Eli tulee erektio herkästi. Liikuntaan mä osallistun hyvin aktiivisesti muuten mut uinti on kauheet! Mulla alkoi seisoo lauteilla taas ku ny oltiin uimas vaik en ees oo homo ja ny kaikki yhä vitsailee siitä😞😥

• Anonyymi

En halunnut sinne uintiin, koska mulla on aika herkkä pippeli. Eli tulee erektio herkästi. Liikuntaan mä osallistun hyvin aktiivisesti muuten mut uinti on kauheet! Mulla alkoi seisoo lauteilla taas ku ny oltiin uimas vaik en ees oo homo ja ny kaikki yhä vitsailee siitä😞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3005
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe